<tamamlanmamış işler>

235 22 28
                                    

<uyarı!: cinsellik!>

-
-
-
-
-
-
-
-

İzana'nın tepkisiz yüzünün arkasındaki şaşkınlığı daha da artmıştı.
"hassiktir" dedi küçük Haitani.
"kafayı yemiş amına koyayım!"

Genç kız yaptığı davranışı kesmeden ayak parmaklarını gevşetmişti. İzana'nın sabah içtiği çilekli soda'nın tadı hala dudaklarından gitmemiş, ayrı bir lezzet katıyordu. Öyle ki harushi ilk başta mecburiyetten yapsa bile kendini kaptırmıştı.
Çoktan yüzüne yapıştırılmış bir tokat beklese bile, izana tepkisiz ifadesini korumuştu.


Bir kaç dakikanın ardından geri çekildikten sonra aklına tek bir şey gelmişti
"kurokawa..."
İzana'nın suratındaki tepkisiz ifade bu kelime ile birlikte alev alev yanmaya başladı.
Karşısındaki kızın kolunu sertçe kavraması ile bir anda düşücek gibi olan kız, koluna dolanan bu parmaklar ile düşmemeyi başarmıştı. "bir şey mi hatırladın?" diye sordu oldukça ciddi bir ifade ile.


Harushi aniden gelen bu tepkiye hazırlanmamıştı. Aslında bir tepki bekliyordu ama bunun üzerine değil. Genç kız kafası karışmış bir gözler ile karşısına bakarken "neyi?"
genç çocuk, bir an gözlerini ayırarak etrafına baktı. "biliyordum...bunun tek yol olduğunu tahmin etmiştim"



Önündeki vücudun ince saçlarından sıkıca kavradıktan sonra, arkadaki odaya doğru sürüklemeye başladı.
Kapı sertçe kapandığında Haitani kardeşler, orada bulunan insan yığınını toparlamaya başladı.

İki genç odaya girdiğinde ise, genç kız sert bir şekilde oradaki yatağa fırlatılmıştı. Harushi daha toparlanmaya fırsat bulmadan, genç oğlan üstüne tırmanmıştı. "bu gece sana her şeyi hatırlatacağım"


Hırkasını çıkardıktan sonra yıpranmış tişörtü tek bir çırpıda yırttığında, altındaki minik figürün herşeyi de göz önüne serildi. O minik figür, o gün kirlenmiş südyenini giymediğine pişman olmuştu.
İzana bir süre delici bakışlarla altındaki vücudu süzdükten sonra tek eli ile bir göğsünü avuçladı.

Harushi rahatsız hissediyordu, bu günün elbet geleceğini biliyordu ama keşke şimdi olmasaydı. Aslında niye böyle düşündüğünü de bilmiyordu. Başta onu öpmesinin sebebi zaten izana'nın kafasını bununla meşgul etmekti.

Üstündeki otoritel genç, göğüs uçlarını sıkmaya ve emmeye başladığında, genç kızın vücudu daha da sıcaklıyordu.
Daha önce kimse ona bu şekilde dokunmamıştı.
İzana, sabırsız bir şekilde göğüslerden ayrıldığında eli direkt olarak şorta gitmişti.

Bu sırada da harushi kendine gelmiş ve refleks olarak izanayı durdurmuştu. "i-izana lütfen..." korkmuş ve oldukça masum gözler ile izana'ya bakarken, bu bakış onun umrunda bile değildi. Şortu hızlı bir şekilde çıplak bacaklarından indirmişti. Aslında durdurmak istiyor gibi değildi ama... Utanç duygusu ağır basmıştı diyebiliriz.

Harushi'nin tüm engelleme çalışmalarına rağmen de, 10 saniye bile geçmeden iç çamaşırını da aynı biçimde çıkarmıştı. Narin bedenim vajinası ortaya çıktığında, o hafif ama kesik koku izana'nın burnuna çarpmıştı. Kokuyu daha fazla almak için biraz daha yaklaşarak derin bir nefes almıştı.
Fakat harushi refleks olarak bacaklarını aniden kapatmıştı.
Bu olay onun kaldıramayacağı kadar ağırdı.
Yüzü kıpkırmızı olmuştu ve vücudunu kapatamayacağını anlayınca çaresizce yüzünü kapatmaya çalışmıştı. İzana ise kulaklarındaki kızarıklığı görebiliyordu. "bacaklarını aç"

Mektup arkadaşı «izana kurokawa x reader»Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin