Naomi Swinton - pochodzi z Wietnamu, jest z zawodu organizatorką ślubną. Posiadaczka czekoladowych oczu i czarnych włosów. Kocha McDonalda.
Lauren Moore-Clark - nauczycielka muzyki w szkole. Nazywana przez Maxa skowroneczkiem, ponieważ ma piękny głos. Uwielbia grać na pianinie i fortepianie. Szare oczy i brązowe włosy.
Resse Hutton - pracowniczka urzędu i siostra bliźniaczka Pharrella. Nazywana przez wszystkich Królową Lodu albo Królową Śniegu ze względu na swoje platynowe włosy i szaroniebieskie oczy. Jest przeciwieństwem swojego brata, to jego głos rozsądku.
Colin Besson - niebieskooki pilot samolotu. Posiada bogatych rodziców.
Max Clark - z zawodu wuefista. Najlepszy przyjaciel Jareda, z którym są jak bracia. Mąż Lauren. Piwne oczy i blond włosy.
Jared Herron - pracownik IT. Małomówny i cichy, tak naprawdę nikt do końca nie zna wszystkich jego sekretów. Jasnobrązowe włosy i zielone oczy.
Kieran Morrison - awanturnik. Z zawodu bokser. Piwnozielone oczy, brązowe, kręcone włosy. Najstarszy ze wszystkich o rok. Wielki i umięśniony trzydziestotrzyletni mężczyzna.
Pharrell Hutton - z zawodu dziennikarz i brat bliźniak Resse. Uwielbia łamać zasady i nie obawia się o konsekwencje. Zazwyczaj najpierw robi, a dopiero później myśli. Ciemnobrązowe włosy i niebieskie oczy.
Trent Stevens - z zawodu redaktor. Brązowe oczy i blond włosy. Najlepszy przyjaciel Resse.
************************************
Oto najważniejsi bohaterowie. Starałam się opisać ich w taki sposób, by Wam niczego nie zaspoilerować. Uznałam, że dobrze będzie, jak co nieco Wam wytłumaczę kim kto jest, bo pewnie z początku będzie trudno Wam wszystkich ogarnąć. W końcu trochę ich jest 😏
Czy podoba się Wam takie przedstawienie bohaterów?
Jestem strasznie ciekawa Waszych odczuć i myśli względem bohaterów 😁 Zapraszam do komentowania ^^ Pierwszy rozdział pojawi się w weekend i będę starała się dodawać regularnie w weekendy ☺️
CZYTASZ
Pomóż mi przetrwać - Seria: Pomóż mi #1
RomanceNaomi Swinton, organizatorka ślubów dostaje zlecenie od pewnej kobiety. Mogłoby wszystko być normalne, lecz jej klientką okazuje się narzeczona Colina Bessona. Colin Besson to przeszłość. Dla Naomi był wszystkim: przyjacielem, wsparciem, bezpieczeńs...