Ben Dark Speakerman için çözüm yolu ararken o da bizim titanımızı sormuştu.Onu sadece 1 kere görmüştüm ama gördüğüm zaman kolu kırılmıştı ve kaçmıştı.
Şimdi nerede onarılıyor onu bile bilmiyordum ama anlatabileceğim 1-2 şey vardı elbette.Ben de anlatmaya başladım:"-Bizim titanımız çok güçlüydü.Duyduğuma göre 3 kafalı skibidiyi tek başına yendi.Bu muazzam bir şey.Onu sadece bir kere gördü-"
"Dark Speakerman:" Peki şimdi nerede? Savaşıyor mu?
"Ben(Plunger Cameraman):" Uh,hayır.O şimdi yok.Kolu kırıldı ve yükseltme almaya gitti.Eminim çok güçlü olacak.
Dark Speakerman uzun düşüncelere daldı ama bir anda etraf kırmızı olmaya başladı.Ben ise onun hoparlörünün içindeki kırmızı rengin fazla çıkmaya başladığını zannediyordum.Ancak alarm sesiydi.
Laboratuvarımızın koruma kalkanı imha edilmiş,ateş saçan bir Skibidi Toilet ve yanında ekibi de gelmiş ve yağma yapacaktı.Ben de hemen dışarıya çıkacaktım ki Dark Speakerman beni tuttu."Ben(Plunger Cameraman):" Bırak beni gitmemiz lazım! Üssümüz yıkılacak.
"Dark Speakerman:" Az bekle ben tabletimden Titan Speakerman'ı çağırdım.Az kaldı gelecek.
"Ben(Plunger Cameraman):" Hani herkes senden korkuyordu? Bana yalan mı söyledin!
"Dark Speakerman:" Uh,hayır.Yalan söylemedim.Ben onun üvey oğlu gibi bişeyim.O da biliyor ama beni destekliyor.Hatta geldiği zaman Speakermanları azarlayacağını söyledi.
Ben şaşırmıştım.Ama o gelene kadar üssümüzü kim koruyacaktı? Bunu düşünüp hemen dışarı çıktım.
Dışarıya çıktığımda çok büyük kaos vardı.Tanklarımız bir çok füze atıyordu ancak hiçbir şey olmuyordu.Lazer tanklarımız yanıyordu.Sağıma soluma bakıp endişelenmeye başladım.Çünkü Titan Speakerman dediği kişi gelmiyordu.Ben de hızlıca onlara saldırmaya gittim.Bir şey yapamayacağımı bile bile...
Onlar benden yaklaşık 10 kat büyüklerdi.Ama yine de hayal kurup gidiyordum.Ama biri beni tutmuş,uçurmuş ve üssümüzün tepesine getirmişti.Bu kişi tabiiki Dark Speakerman'dı.Ona kızgındım.Çünkü Titan Speakerman hâlâ gelmemişti.
"Dark Speakerman:" Azıcık sabırlı olamadın mı? Bak geldi işte!
"Ben(Plunger Cameraman):" H-ha? Sandığımdan daha güçlü bir şeymiş.(Bölüm 26-47 ile aynı)
Titan Speakerman hepsini bazukası ile alt etmişti.Biz ize rahat bir nefes almıştık.
Ben daha sonra üssümüzden uzaklaşıp şehire desteğe gidecektim.Ama bir Jetpack lazımdı bana.İçeriye girip bir tane aldım.Yanıma emektar taramalımı da aldım ve artık hazırdım.Dark Speakerman ise benden önce gitti.Sanırım onunla uzun süre görüşemeyeceğim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Skibidi Toilet) Plunger Cameraman'ın Hikayesi
Science Fiction💠Bu hikayede Skibidi Toilet serisinin en cesur kahramanlarından adlandırabileceğimiz Plunger Cameraman'ın hayat hikayesini kendi hayal gücüm ile zenginleştirdim ve size sundum.💠 🍂Hikayedeki karakterlerin büyük kısmı Dafuqboom'un yarattığı Skibidi...