Yeni Güçlerim!

23 5 7
                                    

Baygınlıktan çıkmıştım.Ama bacaklarım hala yoktu ve arkada iki tane TV Man konuşuyorlardı.Uzandığım yatak tekerlekli,doktorların odasında bulunan yataklardandı.Ben de bir köşeye tutunup yatağı çeke çeke oraya doğru gittim.

"Legacy TV Man(Yeni Alfa gibi bişey):" Kralımız öldü mü? Bu nasıl olur! Siz nasıl ona sahip çıkamazsınız? Normalde onun size sahip çıkması gerekir ama o da kötü durumda olunca sizin de ona destek olmanız gerekir!
"TV Man (Kod 4):" Kusura bakmayın efendim.Ondan bir bilgi alamadık.En son Titan TV Man ile konuştu ve gitti.Ama gittiği yer onun son yeriydi.
"Legacy TV Man:" Peki (Oflar.)... Peki onu kimin öldürdüğünü öğrendiniz mi?
"TV Man (Kod 4):" Hah! Kimin umurunda? TV Woman oraya gitti ona sor.
"Legacy TV Man:" İçeride yatan eleman kim peki?
"TV Man (Kod 4):" Hmm... Sanırım o Plungerman.Cameramanlardan bir- (Korkar.Çünkü Legacy yüksek bir sesle bağırır.)
"Legacy TV Man:" NE CÜRRETLE BİR KAMERAYI ÜSSÜMÜZE SOKARSINIZ?
"TV Man (Kod 4):" Git TV Woman'a sor! Neden her zaman bana kızıyorsun? Senin yardımcın olduğum senin kölen olduğum anlamına gelmiyor.

*Legacy TV Man sinirli bir şekilde kapıdan çıkar ve Plungerman'ı görür.*

"Legacy TV Man:" Huh-Merhaba.
"Ben:" M-merhaba?
"Legacy TV Man:" Burada ne arıyorsun?
"Ben:" Ş-şey ben aslında ee- Titan Speakerman beni öldür-
"Legacy TV Man:" Rahatına bak ne de olsa geri döneceksin.Hadi hoşçakal.
*İçinden:* Bunu buraya kim getirdiyse ona söyleyeceklerim var.
"TV Man (Kod 4):" Selam,Plungerman.Kendini daha iyi hissediyor musun?
"Ben:" E-evet.Bana bu kadar yardım ettiğiniz için teşek-
"TV Man (Kod 4):" Ahh hiç sorun değil sen rahat ol.
"Ben:" Şey ama-
"TV Man (Kod 4):" Şimdi bilim adamı senin kullanabileceğin silahlar tasarlıyor ve eskisinden de güçlü olacağına inanıyor.
"Ben:" Şey ama ben.Ihh burada size yük oluyorum.Lütfen,sizden sadece bir Jetpack ve beni dışarıya ışınlamanızı istiyorum.
"TV Man (Kod 4):" Anlıyorum seni.Sanırım içerideki bağırışmaları duydun.Hiç sorun değil.Sadece bilim adamından izin almak gerekiyor-WOW HOŞGELDİN!
"TV Man (Kod 7):" Uh-selam.Buradaki kim?
"TV Man (Kod 4):" He bu mu? O Plungerman.Cameramanların cesuru ama talihsiz olaylar yaşamış ve sen! Lütfen buraya kameranın sokulmasının yasak olduğunu söyleyip bana bağırma.
"TV Man (Kod 7):" Ya? Hayır ya neden öyle bir şey yapayım.Sadece sana şu kılıcı vermek için geldim.
"TV Man (Kod 4):" Waow! Etrafı yıldızlar saçıyor.Çok keskince bir ucu da var! Şu düğmeye basınca da aynı bizim ekranımızdaki gibi onları birbirine katabiliyorum.Tamam,sağol da-neden bana?
"TV Man (Kod 7):" Bu kılıç sana verildi çünkü senin bir görevin var.Legacy'i öldürmek!
"TV Man (Kod 4):" Saçmalama! O benim patronum!
"TV Man (Kod 7):" E patronun ya? En çok sana güveniyor.Hep sen yanındasın.Yapman gereken bu kılıcı gizlice kafasının içine geçirmek.
"TV Man (Kod 4):" Ama neden? Neden kendi ırkımdan birine zarar vereyim?
"TV Man (Kod 7):" Sanırım yakını olduğun için sana pek kötü davranmıyor.Ama bize fazlasıyla yapıyor.O da kralın sağ kolu gibi bir şey.O ölünce kendini kral ilan etmesinden tedirginiz.Birinin daha bizi yonetmesine tâbi tutulamayız.Bizim liderimiz Titan TV Man olacak.İnan bana böylesi daha iyi.Sen şimdi gel kafeteryaya ben sana orada anlatayım.
"TV Man (Kod 4):" Tamam.
*Giderler.*

Ben uyumuş numarası yapıp onları dinledim.Acaba bunları Legacy'e söylemeli miydim? Yoksa söylemeli miydim? Söylersem ölürdüm.En iyi seçenek susmaktı.
Bir süre sonra bilim adamı TV geldi.

"Scientist TV Man (Bilim grubunun en akıllısı):" İyi görünüyorsun.Bedeninin geri kalanını tamamladım.
"Ben:" Peki nasıl takacaksın?
"Scientist TV Man:" Sen orayı bana bırak.
*Mor bir ekran açar ve beni hipnoz edip hafifletir.*

Ne ara bacaklarımı taktığını hiç görmedim.Şip şap gibi oldu ama artık yürüyebilirdim.

"Ben:" Şey, sağolun.Ama yolcu yolunda gerek.Ben gitsem?
"Scientist TV Man:" Ama neden? Sana özel silah tasarlıyordum ve senin de bunlara bakmanı istiyordu- eyvah!
"Ben:" Ne oldu?
"Scientist TV Man:" Dark TV Woman geliyor.
"Dark TV Woman:" Hey! Kimse yok mu? Buradaki Kamera da kim?

Su kesilmiştim ve dimdik ayakta ona bakıyordum.O da bana bakıyordu.Sanırım beni öldürecekti.Betimlemesini yapmamı isterseniz ekranı simsiyah ve arkasındaki Jetpackı'nın üstünde iki adet tıpkı TV Man Kod 7'nin TV Man Kod 4'e verdiği kılıç vardı.Kolunda (Uttm gibi) bir tane daha kılıç vardı ve açılıp kapanabiliyordu.Belinde bir tane minik televizyon vardı ve cebinden ufakça görünen bir TV resmi vardı.

"Ben:" Ee-- Merhaba?
"Dark TV Woman:" Kimsiniz?
"Ben:" Şey ben Plungerman.Enfekte Titan Speakerman tarafından ikiye ayrılmıştım ve TV Woman beni ışınlayıp buraya getirdi.
"Dark TV Man:" Hmm pekâla.Bu da benden sana hediyem olsun.
*Bana bir tane lazer silahı verdi.*
"Ben:" Sağolun efendim.
"Scientist TV Man:" Helal olsun be! Ondan korkmadan dimdik ayakta durdun ve üstüne sana hediye verdi.Sen ne cesur bir çocukmuşsun.
"Ben:" Ama o kimki ondan korktun?
"Scientist TV Man:" Geç şuraya anlatayım.

*Gösterdiği yere gittim ve bana bir takım fotoğraflar gösterdi.*

"Scientist TV Man:" Bu fotoğraflardaki tüm zulümleri o bize çektirdi ama Lord tarafından bağışlandı hatta en üst kademeye kondu.Lord'un onu sevdiğini hepimiz biliyorduk.Yoksa onu şimdiye kadar yaşatmazdı.
"Ben:" Vay be! Bi aşkı uğruna bunca ölüme göz yumacak kadar zalim biriymiş bu Lord.
"Scientist TV Man:" Sahi demişken,sen yakışıklı da birisin hiç sevdiğin ya da seni seven biri var mı?
"Ben:" TABİKİ VAR-dı.Sanırım.
"Scientist TV Man:" Neden üzüldün? Var mı yok mu?

O an üzüntüye kapılıp Camerawoman'ı düşündüm ve ona şu cevabı verecektim...

(Skibidi Toilet) Plunger Cameraman'ın HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin