Yeniden Ben!

22 5 5
                                    

"Ben:" E-e şey vardı ama en son onu gordugimde biri geldi ve tatlım felan dedi.Sanırım artık beni sevmiyor.
"Scientist TV Man:" Tamam,sen şimdi biraz dinlen.Yarın taburcu olacaksın.Ha bu arada Titan Speakerman'da kurtuldu.

Ben onu dinlemeden yatmıştım ve rüyamda garip şeyler oluyordu.Ama uyandığımda çok az birşey hatırlıyordum.BİR İNSAN! Normalde bu evrende kameralar, hoparlörler, televizyonlar ve tuvaletlerden başka bildiğimiz bir ırk yok.Bir insan görmek ise beni fena derecede korkutmuştu.Acaba bunu Televizyonlara anlatmalı mıydım?
Her neyse,artık uyanmıştım.Bana verecekleri silahı dört gözle bekliyordum.
"Ben:" Bir parazit silahı? Hayır bir lazer silahı! Bekle zaten lazer silahım var.Ya Dark TV Woman'da olan kılıç? Ayy düşündükçe çıldırıyoru- Hey robot kollar neden beni tutuyor?
Robot kollar benim kolumu tutmuştu.Omuzlarıma iki tane çizik atıldı ve televizyonlar taktılar.Sonra bir tane tuvalet getirdiler.
"Ben:" Bilim adamı,saçmalama.Bu tuvaleti kullanmam.
Üzgün görünüyordu ve mecburen tamam dedim.Bana özelliklerini anlatmaya başladı.

"Scientist TV Man:" Bu tuvalet ışık hızında giden bir Skibidi'nin ölmüş hali.Yani hala ışık hızıyla kullanabilirsin.Ayrıca çok içeriden bir tablet çıkıyor.Cebinde taşımana gerek kalmıyor.Ama şey,hatalar oldu ve bizim ırk ile ilgili bilgiler de sana gidecek.Neyse,sen güvenilir bir çocuksun.Ben sana inanıyorum.Işık hızında pompalar da atabilirsin.Bu pompalar hedefine ulaştıktan 4 saniye sonra hedefi dondurup buz haline getiriyor.Buyur,artık senin.
"Ben:" Jetpack da yokmu? Bu tuvaleti kaybedersem nasıl uçacağım?
Bana TV logolu bir Jetpack verdi.Artık tamamdım ve her şeye hazırdım.

**********

"Birim 46 Komutanı Cameraman:" Hey! Ordu toplan! Plungerman nerede bilmiyoruz.O olmayınca siz de olmuyorsunuz! Kendinize gelin.Silahlarınızı hazırlayın.Bu silahlar Titan Speakerman'ın çekirdek enerjisi ile yapılıp size takdim edildi.
"570 NO'lu Cameraman:" HEY-ORADA! Devasa bir tuvalet.Hazırlanın.3-2-1 ve ateş!
"Buzzsaw Skibidi:" Brr skibidi bombom skibidi dip bumbum 😡 (Çeviri:Beni bunlarla yenebileceğinizi mi sandınız.)

O esnada büyük bir patlama yarattım.Buzzsaw Skibidi'nin testerelirini koparttım ve onu dondurarak buz ettim ve en sonunda içine devasa büyüklükte bir hızla girerek onu altüst ettim.

"57.Ordu:" Vay be! Bu Cameraman da kim? Bilim adamı kamera işini iyi yapıyor.
Tuvaletten inip onlara selam verdim.Herkes şaşkın bir şekilde bana bakıp benden uzaklaştı.Tıpkı Dark Speakerman'a olan gibi.Ama onlar anlaştılar.Bana ise yeni oluyordu.
"Ben:" Hey durun! Nereye gidiyorsunuz.
Sonra arkadan biri bana dokundu.Bu laboratuvarda gördüğüm Legacy TV Man'dan başka kimse olamazdı.
"Legacy TV Man:" Hey çaylak! Sen hiç daha önce başka bir ırkın sana destek olmasından dolayı dışlanma hissini yaşamadın mı?
"Ben:" Dışlanma mı?
"Legacy TV Man:" Aynen öyle.Kendi ırkından başka bir ırkın sana destek olması senin ırkının itibarını zedeler.Güçsüzlüğü gösterir.Bu nedenle de seni dışlarlar.
"Ben:" Ama kendileri de gördü.Ben kendi iradem ile gelmedim ki.Tv Woman getirdi.
"Legacy TV Man:" Her neyse.Sen artık bizimsin.Bizimle kalacaksın.En azından seni ekibinle barıştırana kadar...

O an fazlasıyla yıkılmıştım.Neden böyle bir şey olmuştu? Neden ben TV Man ile bir oluyordum? Her şeyin cevabını bir gün öğrenecektim...

*******************

Üzgün bir şekilde Skibidiler ile savaşırken birden alttan tablet çıktı.
Camerawoman:Anlıyorum,herkes seni dışladı.Hatta ben bile.O an sana farkındalık yapmak için bunu yapmıştım ama sen bana da darıldın.Her neyse.Sırf buradakiler küstü diye bambaşka bir bölgeye gitmek de ne? Seni bir daha göremeyecek miyim?
Bu mesajı okurken içimde hiç özlem veya hasret duygusu olmadı.Artık onlara çok kızgındım.Tableti yumruklamamak için kendimi zor tutuyordum.Hızlıca alta koydum ve Dark TV Woman 'ım verdiği Lazer silahını alıp havada uçan Skibidilere dönerek ateşledim.Hepsini nakavt ettim ve oradan ayrıldım.

-Tv Laboratuvarında devam edenler.-

"TV Man (Kod 4):" Legacy'i öldüreceğimi zannetmediniz demi? Ben asla patronuma ihanet etmem! Etse etse siz edersiniz!
"TV Man (Kod 7):" KAPA ÇENENİ VE VER O KILICI!
"TV Man (Kod 4):" Sen çok beklersin hahahah!
(Kod 4,kılıcı kod 7'nin ekranına sokar.)
"TV Man (Kod 7):" N-gr- AHHH.S-sen ne yaptığını za-zannediyr/
(Kod 4 bu sefer de karnına sokar.)
"TV Man (Kod 4):" İhanetin bedelini bedenin ile ödeyeceksin 7!
*O esnada arkadan Gizli Ajan TV Man Gelir.*
"G.A TV Man:" Gençler,ne yapıyorsunuz?!
"TV Man (Kod 4):" Arkadaşa gereğini yapıyorum efendim.
"G.A TV Man :" Ne yaptı peki?
"TV Man (Kod 7):" 🤫 Lütfen sus.Ona söyleme.Ona söylersen herkesin bu işin içinde olduğu ortaya çıkar.
"TV Man (Kod 4):" Skibidiler ile iş birliği yapmış biri işte.Sen boşversene.
"G.A TV Man:" Saçmalama.Hepinizi ben yaptım.Buradaki herşey benim eserim.
*Kod 4 ışınlanır ve Kod 7'nin tahrip edilen bedeni yere serilir.*

"G.A TV Man:" Huh? Pekala,iyi misin?
"TV Man (Kod 7):" Yanıyorum, yanıyorum!
"Dark TV Woman:" Selam! Nabe- HA? KOD 7! NE OLDU SANA!
"G.A TV Man:" Sakin olun.Onu yeniden iyileştireceğim.* Işınlanır.*

********************

Cameraman üssünde:
"Dedektif Cameraman:" Efendim Plungerman'ı her yerde didik didik aradık.Ama ona dair tek bir iz bulamadık.
"Lord Cameraman:" Bu nasıl olabilir? Altı üstü şakaydı.Gelenekseldir bu? Plungerman bunu bilmiyor muydu?
"Dedektif Cameraman:" Ahh, bilmiyorum ama sanırım o bir daha gelmeyecek.
"Camerawoman: Plungerman'a mesaj attım.Okudu-
"Dedektif Cameraman:" EE NE DEDİ!?
"Camerawoman:" Okuyup çıktı diyecektim.

**********************

Speakerman üssünde:
"Mühendis Speakerman:" Parçaları hazırlayın.Az sonra Titan Speakerman gelecek ve ona yakışır bir yükseltme yapalım!
"Speakermanlar:" WUHUUU
*Dark Speakerman bir köşede oturmuş ve ellerini dizlerine koymuştur.
"Large Speakerman:" Dark? İyi misin?
"Dark Speakerman:" Ha? Ben iyiyim,beni merak etmeyin.
"Large Speakerman:" Eh öyle olsun...
*Titan Speakerman gelir.*
"Mühendis Speakerman:" Helikopterler! Mevcut olan silahları koparıp imha edin! Ardından Jetpacklı Bilim Adamları! Siz ise yeni silahların takılması için uygun boşluk açın ve ardından helikopterlere yine görev düşüyor!
"Dark Speakerman İçinden:" Acaba şimdi Plungerman nerededir? Ne zamandır görmüyorum.

******************
"Ben:" Titan TV Man nerede peki?
"Legacy TV Man:" Onu yükseltme almak için bayılttık.Onun öyle lider ruhlu olduğuna kanma bizim yanımıza gelince küçük çocuk oluyor.
"Ben:" Bayıltmak mı?
"Legacy TV Man:" Evet? Yoksa sizin titanlarınız üzerinde delik açılırken ayakta olup o acıyı köküne kadar hissettiriyor musunuz? Çok vahşice.
"Ben:" Hiç yükseltme alan bir titan görmedim.Yani ne yapıyorlar bilniyorum ama bayıltmadıklarına eminim.

********************
"Dedektif Cameraman:" Tamam Camerawoman, biraz dinlen be.O seni bıraktı.Sen de onu bırak.O seni istemiyor,besbelli.İsteseydi sonuna kadar burada kalırdı.
"Camerawoman:" SUS DEDEKTİF! HER ŞEY SENİN YÜZÜNDEN OLDU.Sen geldin bana olmadığımız halde kötü anlam içeren şeyler söyledin ve Plunger bana darıldı!
"Dedektif Cameraman:" Eh,öyle olsun.
"Camerawoman:" EVET ÖYLE OLSUN.ŞİMDİ BURADAN ÇIK!

(Skibidi Toilet) Plunger Cameraman'ın HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin