Plunger'in savaşmak için farklı bir yere gitmesi gerekiyordu.Burada zombiler,köpekler ve aklının alamayacağı kadar vahşi Skibidi Toilet'ler bulunuyordu.
Ancak Plunger bunlardan korkmuyordu.Tek korktuğu şey,yalnız kalmaktı.
"Scientist Speakerman-19:" (Onay alamamışcasına başını sallar.)
"Plunger Cameraman:" (Üzülür.)
"Dark Speakerman içeriden çıkar:" Hayır,üzülme.Bizlere bir silah dahi vermekten çekindiniz.Bizi dışladınız ve ittifağın en zayıf ekibi yaptınız.Şimdi ise bizim silahlarımızdan istiyorsunuz!
"Plunger Cameraman:" Zayıf kalmayı siz istediniz!
"Dark Speakerman:" Öyle mi olmuş? Ufak tefek silahları alıp bizlere fırlattınız.Sence bu mu zayıf bırakmak?
"Plunger Cameraman:" EVET BU! BİZİM SİLAHLARIMIZ İLE YETİNDİNİZ!
"Dark Speakerman:" Üssümüzden defol!
*Plunger hızlıca çıkar.*
"Plunger Cameraman:" Vaktin gelince çok fena olacaksınız!
Plunger Cameraman,çıktığı üsten sonra kendi üssüne gitmedi bile.Orada hemen rotasına baktı ve gitmesi gereken yola doğru yol aldı.
*3 Saat Sonra...*
Gittiği yerde sis çöküntüsü hafiften kendini göstermişti.Hava da kararmış ve Jetpack'ı da bozulmuştu.Yürüyerek gidiyordu.
Ayrıca elindeki haritayı da düşürmüştü ve sert rüzgar sebebiyle onu tutamamıştı.
Karanlıktan korkuyordu.Şimdi ise onun korkacağı vakit gelmişti.Upuzun yol,tek başına ve hava kapkaranlık...
Kamerasının altındaki mavi ışığını kullanarak önünü görüyordu.Ama pek sürmezdi.Onun da bir şarjı vardı ve her gece yatmadan önce kendi kafasından çıkarıp ona enerji yüklüyordu.Bu,onun tanınır olmasını sağlıyordu.
Ancak git gide korkmaya başlamıştı.Adımlarını hızlandırıp koşmaya başladı.Etraftaki tuvalet parçalarını görünce bağırıyor ve korkuyordu.Bu onu olumsuz etkiliyordu.
Bir kasabaya ulaşmıştı.Ancak farkında değildi.Herkes Cameraman'dı ama o,onları tuvalet olarak algılıyordu.
Şerif Cameraman koşan Plunger'i görünce tüfeği ile ona ateş etmeye başladı.
"Şerif Cameraman:" Evlat,dur!
"Plunger Cameraman:" BİR ZOMBİYE ASLA!
"Şerif Cameraman:" Ne zombisinden bahsediyorsun?
Plunger durdu,yanındakine baktı.
"Plunger Cameraman:" Bugünlük? Kalıp gideceğim.
"Şerif Cameraman:" Gir şuraya.Sabah olunca da defolup git.
Plunger bunu mecburen kabul etti.İçerisi yine karanlıktı ama burası onun için rahattı.
Ertesi gün hemen uyanıp gitmişti.Orada nasıl olduysa Jetpack'ını şarj etmiş ve artık uçarak yoluna devam edebilirdi.
*Hedefine Ulaşır...*
Plunger gitmesi gereken yere ulaşır.Ama burası hiç de tuvaletler ile savaşına benzemiyordu.Etrafta korkunç yaratıklar vardı.Sandığından daha korkunç...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Skibidi Toilet) Plunger Cameraman'ın Hikayesi
Bilim Kurgu💠Bu hikayede Skibidi Toilet serisinin en cesur kahramanlarından adlandırabileceğimiz Plunger Cameraman'ın hayat hikayesini kendi hayal gücüm ile zenginleştirdim ve size sundum.💠 🍂Hikayedeki karakterlerin büyük kısmı Dafuqboom'un yarattığı Skibidi...