Ben kendimi aşağıya atmıştım.Jetpackım yoktu,pompalarım da onunla beraber gitmişti.Yani tamamen öldüm diye sayıyordum.Ama bambaşka şeyler oldu...
Hayattaydım.Biri beni tutmuştu.Bu kişinin kim olduğunu görmek istiyordum.Ama siyah dumanlarla çevriliydi.Beni yere indirdikten sonra dumanlar ortadan kayboldu ve içindeki kişi de gitti.Bu beni şaşırtmıştı.Nasıl oldu anlamamıştım.Büyük ihtimalle bizden biriydi,sanırım.
Bu olayı 2 gün sonra unutmuştum.Çünkü savaş tüm gücüyle devam ediyordu.Amq benim için hiç de öyle değildi.Ben bütün özelliklerimi kaybetmiştim.Silahımı bozmuş,pompalarımı kaybetmiş ve jetpackımı da patlatmıştım.Normal Cameramanlar'dan farkım kalmamıştı.
El gücüyle savaşmaya başlamıştım.Ama bu tabiki yetersizdi ve ben tek savaşmayı seven biriydim.Bir şey olmaz diyip görev alanını terk ettim.Tek başıma farklı yerlere gittim.Ama bu sefer gittiğim yerler ürkütücüydü.Korkmuştum ve geri de dönemiyordum.Normalde tabletimden bana mesaj gelirdi."Görev Alanına Geri Dön!" Derlerdi.Ama o da gelmedi.Sanırım Sinyal yoktu,bambaşka bir yerdi.Hiç ses yoktu.Ben de kameramın altındaki fener ile ortalığı aydınlatmaya çalıştım.Fakat daha sonra biri beni tuttu ve hızla uçurup başka bir yere götürmeye başladı.Ben de bu kişinin bir Skibidi olacağından korktuğum için bebek gibi bacaklarımı hızla sallandırıyordum."?:"Sakin olsana!
"Ben(Plunger Cameraman):"BIRAK BENİ SENİ UCUBE!Söylediğime bu kişi sanırım kızmıştı.? İle gösteriyorum ama ben de bilmiyordum bu kişi kim.
Güvenli bir yerde beni bıraktı ve onu görünce çok şaşırdım.Bu Dark Speakerman 'dı.Onu bir daha göremeyeceğimi zannediyordum.Ama şans eseri beni bulmuştu."Dark Speakerman:" Bana ucube demen beni kırdı. *Uçarak gider.*
"Ben (Plunger Cameraman):" HEY BEK- ahh beklemedin.Evet bana darılmıştı.Ben de üzülmüştüm.Ama yapabileceğim bir şey yoktu.
**********************
Karanlık çökmüştü.Ama bizim savaşımız hala devam ediyordu.Titan Speakerman bir yerlere kaybolmuştu.Ondan hiç haber yoktu.Sanırım onu asimile ediyorlardı.Paraziti oraya kalıcı olarak yerleştirdiler.Bu sebeple onu asla kurtaramazdık.
Ama savaş hala devam ediyordu.Biz Skibidiler ile savaşırken üstümüze birden bir roket düştü.Canımızı zor kurtardık."Cameraman:" Plungerman,iyi misin?
"Ben(Plunger Cameraman):" Evet iyiyim ama o neydi?
"Cameraman:" Uhhh... Bilmiyorum,sanırım kaybediyoruz.Size bahsettiğim Jetpacklı Tuvaletlerin roket takılmış haliydi bunlar.Tek başımıza bunları yenemezdik.Yenmemiz de imkansızdı zaten.
Bizim saklandığımız köşeyi bulmuştu.Biz öleceğimizi düşünüp teslim olmuştuk.Ama birden sesler duyduk.Beni düşmekten kurtaran duman yine buradaydı.Artık yüzünü gösterecekti.Çok heyecanlıydım.Skibidiler kaçmaya başladı.Ama hepsine kanca attı ve onları yere çöktürttü.Sonra duman kayboldu ve içinden televizyon kafalı biri çıktı.Şaşkındık,ne yapacaktı onu bekliyorduk.Ekranından mor ışınlar çıkmaya başladı.Bizi de etkiliyordu bu ışınlar.Ancak bize lens verdiler.Bu lens sayesinde ışınlardan etkilenmeyecektik."Ben (Plunger Cameraman):" Siz yeni bir ırk mısınız?
"TV Man:" Hayır önceden de vardık.Sadece buraya yeni geldik.Ne soracaksın bana?
"Ben (Plunger Cameraman):" Titan Speakerman'ı kurtarabilir misiniz? Onu parazitlediler.Bizdendi ama kontrol altına aldılar.Ha?
"TV Man:" Titanımız halleder.Titanları da varmış.Bu ilginçti ve titanlarının buraya geleceklerini söylediler.
Bunu söylemlerinin ardından bir Skibidi ordusu geldi.Herhalde şimdi titanları gelecek demiştik.Ama Large TV Man geldi.Kör edici bir ışın açtı ve onları deli etti.
Ben sonra gitmiştim.Oradaki arkadaşlarım Titan TV Man'ın geldiğini anlattılar.Onun çok heybetli ve ihtişamlı olduğunu söylemişlerdi.Ben de gerçekten merak etmeye başlamıştım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Skibidi Toilet) Plunger Cameraman'ın Hikayesi
Ciencia Ficción💠Bu hikayede Skibidi Toilet serisinin en cesur kahramanlarından adlandırabileceğimiz Plunger Cameraman'ın hayat hikayesini kendi hayal gücüm ile zenginleştirdim ve size sundum.💠 🍂Hikayedeki karakterlerin büyük kısmı Dafuqboom'un yarattığı Skibidi...