Uyandığım an kendimi kaçmak için uğraşlar verdiğim Computer üssünde buldum.Yine buraya düştüğüm için kendime çok kızgındım.Ben uyanınca yanımdaki doktorlardan biri gitti.Kalan doktor da Computerwoman'ın doktor haliydi.Ama o olmadığından emindim.
"Doktor Computerwoman:" Başka bir isteğin var mı?
"Ben:" Ne isteği?
"Doktor Computerwoman:" Ne bileyim,sargı felan.
"Ben:" Hayır sağolun,ben buradan ne zaman kaç-ay gideceğim?
"Doktor Computerwoman:" Onu daha yeni giden doktor bilir.
*İçeriye Plunger Computerman girer.*
"Plunger Computerman:" İyisin dostum!
"Ben:" Huh-evet.İyiyim. *İçinden:SİZİ GÖRÜNCE ÇOK KÖTÜ OLUYORUM."
"Plunger Computerman:" Haydi ama! Çabuk iyileş de yeni silahlarınla tanış!
"Doktor Computerwoman:" Plunger! Bunu ona sular altında bırakmadan önce düşünecektin.
"Plunger Computerman:" Ama ne bileyim? Yangın olunca su dökmek gerekmiyor muydu?
"Doktor Computerwoman:" Ben sana su dökersem ne olur?
"Plunger Computerman:" Devrelerim bozulur.
"Doktor Computerwoman:" Ee? O da robot.
"Plunger Computerman:" Hmm,sanırım öyle.Neyse ben kaçar!
*Gider.*
"Ben:" Ben çok iyiyim hadi beni buradan çıkar,silahımı ver de gideyim!
"Doktor Computerwoman:" 😁
*Speaker Üssünde...*
"Dark Speakerman:" Plunger hâlâ gelmedi.Başına bir şey gelmiş olmasın?
"Radioman-02:" Bence saçma.O cesur biri.Kendi başının çaresine bakar.
"Dark Speakerman:" Ben öyle sanmıyorum.En son kamera kaydına baktım.Tv üssündeyi.
"Radioman-02:" Ee daha ne? Onlar da ittifak üyesi.
"Dark Speakerman:" Bence pek öyle olmaz.Biz onunla beraber yanlışlıkla TV Irkının kralını öldürdü-
"Radioman-02:" NE? LORD'U MU ÖLDÜRDÜNÜZ!
"Dark Speakerman:" Ama bilmiyorduk.TV Woman bile onunla savaşınca onun bir hain olduğunu düşünmüştüm.
"Radioman-02:" Onlar ikiye ayrılmışlar.Bir taraf karanlıklara ait olduklarını,diğer taraf da ittifaka ait olduklarını söylüyor.Karanlığa ait olanların kaldıkları yer farklıydı ve onlar farklı ülkede savaşıyorlardı.Lord kafasında milyonlarca TV Man ile beraber yaşıyorlardı.
"Dark Speakerman:" Ee?
"Radioman-02:" Ee'si,onların titanları öldü.Yerini de tespit edemediler.Daha sonra Skibidiler üslerine bomba yerleştirdi ve gecenin bir vakti patlattılar.Hızla kaçan bir kaç kişi oldu.Anlamayanlar da öldü.Sadece 7 kişi kurtuldu.
"Dark Speakerman:" Kimler?
"Radioman-02:" Dark TV Woman,Legacy TV Man, PowerShell TV Man,Lord TV Man,Shadow TV Man,Lizard TV Man ve Tanrıça TV Man.
"Dark Speakerman:" T-tanrıça mı!?
"Radioman-02:" Evet,tanrıça.Onun kalan kişileri büyük bir güç yaratarak kurtardıklarını düşündükleri için öyle demişler.Ama gerçek adı Prenses TV Man.
"Dark Speakerman:" Aow,lafa daldık.Plunger nerde?
"Radioman-02:" Ama dur burası önemli.Sana ne diyorum? Plunger zeki bir çocuk.
"Dark Speakerman:" Öff,söyle.
"Radioman-02:" Lord'un nasıl ittifak yanlısı olanlara liderlik ettiğini hiç düşünmedin mi?
"Dark Speakerman:" Yioo,banane.
"Radioman-02:" Tamam öyleyse.
"Dark Speakerman:" Bir dakika gitmeden sorayım,sen bunları nereden öğrendin?
"Radioman-02:" Bizim üssümüzde kitapları mevcuttu.Onlarla aynı ülkede savaşıyorduk.Kalan kitaplarını bize verdiler ve okumamamızı söylediler.Hiç kimse okumadı.Bunların hepsi saf kişiler.Tek lafa kanarlar.Ben de alıp okudum bir kaç sayfa.Sonra Legacy TV Man geldi ve bende kalıcı hasarlar bıraktı.
"Dark Speakerman:" Peki,senin okuduğunu nasıl anlayıp geldiler?
"Radioman-02:" Çok basit, parmak izimiz o kitaba değdiği anda tespit ediyorlar.
"Dark Speakerman:" E ama senin olduğunu nasıl biliyorlar.
"Radioman-02:" Sence kitaplarını öylece bırakıp kaçacaklarını mı düşünüyorsun? Onlar bizi test etmek için kitapların kopyalarını bize bıraktılar.Birine dokunduğun anda o iz diğerinde de çıkıyor.
"Dark Speakerman:" Weoew
*Computer üssünde...*
Saat gece 2'ye dayanmıştı.Ben hemen yataktan doğruldum ve üzerime serilen battaniyeyi açtım ve gördüğüm karşısında şok oldum.Adeta bağırmamak için kendimi zor tutuyordum.BACAKLARIM YOKTU! TV Üssünde nasıl olduysam burada da öyleydim.Etrafta tutunabilecek hiçbir şey yoktu.Mecburen yorganı üzerime çekip yeniden uyudum.
*Camburg Üssünde...*
"Dedektif Cameraman:" Efendim,Titan Cameraman'a başka neler eklenebilir?
"Lider Cameraman:" Kalkan eklediniz mi?
"Dedektif Cameraman:" Ekledik,ama biraz farklı.
"Lider Cameraman:" Nasıl bir şey?
"Dedektif Cameraman:" Efendim;koluna bir parça ekledik.Bu parçada bir düğme bulunuyor ve Titan Cameraman bu düğmeye basınca gerek sadece bir alanı,gerek ise bütün etrafını çepeçevre sarabilen bir kalkan...
"Lider Cameraman:" Güzel!
*İçeriye biri gelir.*
"8927 No'lu Cameraman:" L-lütfen! Bana bunu yapmayın!
"Lider Cameraman:" Neyi?
"8927 No'lu Cameraman:" Beni ölümle cezalandırmışsınız! Lütfen yapmayın.
"Dedektif Cameraman:" Sen arkaya geçsene.Biz seninle orada konuşalım.
"8927 No'lu Cameraman:" T-tamam.*Gider.*
*Sabahın erken saatlerinde Speaker Üssünde..."
*Buralarda 3.Kişi anlatım yapmaya karar verdim.*
Dark Speakerman odasına çekilmişti ve gece boyunca hiç gözünü kırpmamıştı.Odasında bulunan yuvarlak desenin yanında saatlerce dönüp durdu.O kadar stresli olmuştu ki üzerindeki ceketi çıkarmaya tenezzül bile etmemişti.Güneşin çıktığını gördüğü anda çıkardığı Jetpack'ını taktı ve bıçaklarını aldı.Kapıyı sertçe itti ve çıktı.Kapı ise o kuvvetten dolayı kendiliğinden kapandı.
Gardiyanlar bile uyuyordu ve o hemen kapıyı açıp çıktı.
"Dark Speakerman:" Ben Plunger olsam nereye giderdim?
"Yine Dark Speakerman:" Plunger hakkında fazla bilgiye sahip değilim,en fazla TV üssüne giderim.
Uykulu gözleriyle etrafı kolaçan eden Dark Speakerman,oflayarak uçmaya başlar.
"Dark Speakerman:" Ne yapayım? Kamera kaydı en son orayı gösteriyor.
*Dark Speakerman TV üssüne gider.*
TV üssünün büyüklüğü karşısında şok olan Dark Speaker,güneşin yeni çıktığı şu dakikalarda kapının kapalı olmasına pek şaşırmadı.O yüzden bıçakları ile duvarlara sürte sürte yukarı çıkmaya başladı.
*İçeride...*
"Legacy TV Man:" Shadow sence yaptığımız saçma değil mi?
"Shadow kendisini göstererek:" Artık gölge olmaya gerek yok.Ha bu arada,neresi saçma bunun? Hakkımızı istiyoruz.
"Legacy TV Man:" Evet öyle de,biz burada misafir olarak bulunuyoruz.Yani bu yaptığımız misafir çocuğunun evi dağıtmasından farksız!
"Shadow TV Man:" Sanırım haklısın,ama Lord! Biz sadece 13 kişiydik.5 kişi kayboldu.Aramızdan 1 kişi de öldü.Biz Lord'a güvendik ve o da öldü! 7 kişiyi kaybettik.Eğer bunu yapmazsak ırkımız yok olur!
"Legacy TV Man:" Peki şey,prenses hakkında bir bildiğin var mı? Onu en son 2 sene önce gördüğümü rahatlıkla söyleyebilirim.
"Shadow TV Man:" Ben aranıza yeni geldim.Sizden önce onunla beraberdim.Kendimize yaptığımız küçük bir kulübede barınıyorduk.
"Legacy TV Man:" Ee?
"Shadow TV Man:" Ee,işte ben bir gün geldim içeriye.Etrafa bakındım,gelmemişti.O günden sonra da hiç görmedim zaten.
"Legacy TV Man:" Peki eskisi gibi...
"Shadow TV Man:" Eskisi gibi ney?
"Legacy TV Man:" Söylemeli miyim.
"Shadow TV Man:" Söyle be!
"Legacy TV Man:" Eskisi gibi güzel mi? (🥰)
"Shadow TV Man ona tokat atarak:" O Lord'un karısı! Ona mı göz diktin?
"Legacy TV Man çektiği acıyı içine atarak:" E napayım?
"Shadow TV Man:" Öff,neyse. *Asansör sesi gelir.* B-bir dakika.Bu saatte buraya kim gelir ki?
"Dark Speakerman:" Açıl sende be!
"Legacy TV Man:" Sesler de geliyor.Ben bakıyorum.
*Legacy yavaşça kapıyı açar ve Dark Speakerman'ı etrafa bakarken görür.*
"Legacy TV Man:" Shadow! Hemen silahımı ver.
"Shadow TV Man:" Pff al.Gene ne macera yapacaksın?
"Legacy TV Man:" SEN,KIPIRDAMA!
"Dark Speakerman:" Bana mı diyorsun? Pff,biz ittifak değil miyiz?
"Legacy TV Man:" Normalde doğru ama biz bu ittifaktan değiliz.O yüzden kıpırdama ve ellerini havaya kaldır.
"Dark Speakerman:" Niye?
"Legacy TV Man:" KALDIRSANA!
*Dark Speakerman hafifçe ellerini kaldırır.*
"Legacy TV Man:" Neden buraya geldin?
"Dark Speakerman küçük adımlarla geriye giderek:" Plunger'i bulmaya geldim.En son burada olduğu gözüküyor.
"Legacy TV Man:" Daha dün,biz tartışırken asansörden o gelmişti.Bizi görünce en üst kata kaçtı.Daha sonra Dark TV Woman'da peşinden gitti.Çatıya baktığımızda yoktular.
"Dark Speakerman:" Öff,tamam.Şimdi gitsem olur mu?
"Legacy TV Man:" Şimdi gidemezsin.Çoğu kişi uyanmıştır ve seni görürlerse ilk işleri seni öldürmek olur.Gel odaya.
"Dark Speakerman:" Pff, pekâlâ geliyorum.
*Computer üssünde...*
"Doktor Computerman:" Evet, artık bacakların olacak Plunger!
"Ben:" Sonunda!
*Bacağımı takar.*
"Doktor Computerman:" Hiç bacağım neden yok diye sormadın.
"Ben:" Sahiden,neden çıkardınız?
"Doktor Computerman:" Çünkü eşşek Plunger Computerman sana en çok bacaklarına su atmış.En çok hasar oradaydı ve seni ayıltmadan önce bacaklarını da çıkardık.
"Ben:" Hmm,sağol.Şimdj ne yapacağım?
"Doktor Computerman:" Müsaade senin.İstersen git,istersen kal.
"Ben:" Tamam o zaman.Ben gidiyorum.
"Computerwoman Hızla Gelerek:" Bekle! Sana bu Jetpack'ı vereyim!
"Ben:" Sağol!
*Kapıyı açıp dışarıya çıktım.(CİDDİ OLAMAZSIN!)*
Plunger Computerman bana bir silah verecekti.Acaba ne silahıydı.Kesin odasındaydı çünkü onların bu saatlerde dışarıya çıkmaları yasaktı.
Odasının olduğu yere gittim ve kapıya üç kere vurdum.
"Plunger Computerman:" Kimsiniz efenim?
"Ben:" Ben! Plunger Cameraman!
"Plunger Computerman:" Hah,bekle sana silahını vereyim de git! Burada kalmak istemediğini biliyorum.Zaten benim de uykum var.Al,bu silah çok keskin.Her mermisinde sivri iğneler atıyor.Ona iyi bak!
"Ben:" Tamam, hoşçakal!
"Plunger Computerman:" Görüşürüz.Sonunda kurtuldum.Yeniden özgürlüğe kavuşmam harikaydı! Şimdi Speaker üssüne geri dönmeliydim.Beni kesin merak ederler.Özellikle Camerawoman.O beni çok seviyor.Ama o kadar belli etmiyor.
*Speaker Üssünde..."
"Speakerwoman:" Biraz daha kahve ister misin? Sohbetin sarıyor!
"Camerawoman:" İsterim tabii! Senin de kahven sarıyor!
*Tekrardan geri dönüyoruz...*
Ben hızımı yikselterek uçmaya bayılırdım.Yine aynısını yaptım ve Jetpack'ın içinden bir şeyin düştüğünü gördüm.
"Ben:" O düşen şey de neyin nesi? Onu almam lazım.
Bir kağıt parçasıydı.Katlanmıştı ve açılmayı bekliyordu.Ben de meraktan çatlıyordum.Kağıdı açmayacaktım.Speaker üssüne gidip Dark Speakerman ile beraber okuyacaktım.Ama dayanamadım ve açtım.Plunger Computerman'a güvenme! O katilin teki! Seni de yanına çekiyor ve yakında onun kurbanı olacaksın.Bunu neden mi söylüyorum? Çünkü seni çok seviyorum,Plungerman...
-Computerwoman-Son cümleyi okuyamadan kağıt elimden düştü ve rüzgarın da etkisiyle bir daha bulamayacağım yerleri gitti.Tir tir titriyordum.Madem o bir katil,neden beni kurtarsın? Ya da neden bana silahını versin.Evet! O silah.O silahı kesin kontrol ediyor ve beni de bu silahla öldürecek!
Arkamdan silahı aldım ve iki parçaya böldüm.Sonra da ceketimden Dark Speakerman'ın bıçağını çıkartıp silahı parçalara ayırdım.
"Ben:" N-nasıl? Ama bu silah? HER NEYSE! Zaten hiçbirini sevmiyorum.Bu da gitmemem için sebep oldu.
Speaker üssünden ayrıldığım zaman sadece sağa gitmiştim.Şimdi de sola gidip ulaşacağımdan eminim.
*TV Üssünde...*
"Legacy TV Man:" Burada öylece oturacak mısın? Hiç konuşmadan!
"Shadow TV Man:" Legacy! Çocuğun çok üstüne gitmesen mi? Belli ki derdi var.
"Legacy TV Man:" E derdi varsa söylesin.
Dark Speakerman aslında onlardan korkuyordu.Gece Radioman-02'nin anlattığı şeylerden dolayı,ve şu anda ona hasarlar veren kişinin karşısına oturmuş ve ona bakıyordu.Bir şeyler uydurması gerekiyordu.
"Legacy TV Man:" Söylesene? Ne derdin var.
"Shadow TV Man:" Legacy! Dark TV Woman gidince sana bir şeyler oldu.
"Legacy TV Man:" Uhh,evet haklısın.Bana hep o yol gösteriyor.O benim yaptığım hareketlerimi değerlendiriyor.O olmayınca öz denetimsiz kaldım.Duvarlara vurmamak için zor duruyorum.
"Shadow TV Man:" Pekâlâ.
"Dark Speakerman:" Şey,ben gidilebilir miyim?
"Legacy TV Man:" Gel seni ışınlayayım.Belki konuşuruz diye gel dedim ama senden ses seda yok.Nereye ışınlanmayı istersin?
"Dark Speakerman:" Verdiğim konuma ışınlan.
*Konumu verir ve ışınlanırlar.*
"Dark Speakerman:" Sağol.
Birinin ışınlanmasını gördüm ve o dumanların arkasına saklandım.Ona sürpriz yapacaktım.Ama o hiç etrafa bakmayıp içeriye girdi.
"Ben:" Ha? Benim tanıdığım Dark Speaker,etrafına bakınırdı.Sanırım onu bayağı endişelendirdim.Ya da onu tanımıyorum.
Ben de içeriye girdim ve ilk olarak kafeteryaya girdim.
*Devamı 5 okumada... (Fakiriz qweqweqe)*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Skibidi Toilet) Plunger Cameraman'ın Hikayesi
Ciencia Ficción💠Bu hikayede Skibidi Toilet serisinin en cesur kahramanlarından adlandırabileceğimiz Plunger Cameraman'ın hayat hikayesini kendi hayal gücüm ile zenginleştirdim ve size sundum.💠 🍂Hikayedeki karakterlerin büyük kısmı Dafuqboom'un yarattığı Skibidi...