Kurtarma Vakti!

26 5 6
                                    

"Camerawoman:" EVET ÖYLE,ŞİMDİ BURADAN ÇIK!
"Dedektif Cameraman:" Eh,tamam.
*Camerawoman'ın kafası kırmızıya dönüşerek:*
GİT DEDİM!
*ALARM!*
ACİL DURUM! ACİL DURUM! TİTAN CAMERAMAN ESİR ALINDI! TİTAN CAMERAMAN ESİR ALINDI,N
************
Bu haberi TV Tabletleriyle biz de almıştık.Ben önemsiz bir şey olduğunu ve kimsenin özeline de çok bakmayı düşünmediğim için açmamıştım.Olanları daha sonra başka bir Tv'den öğrendim.

"TV Man (Kod 2):" Plunger! Sizin titanınız esir düştü!
"Ben:" Ne? Bu nasıl olur!
"TV Man (Kod 2):" Bu doğru! Tabletine de geldi.Neden bakmadin?
"Ben:" Şey-eeh ben orada sizinle ilgili bir şey olduğunu düşündüğüm için açmadım.
"TV Man (Kod 2):" Her neyse,biz şimdi onu kurtarmaya gideceğiz.Sen de gelsene? Hem onların da gönlünü alırsın.
"Ben:" Harika olur da,biz normal insan boyutundayız.O ise devasa bir titan! Nasıl kurtaracağız.
"TV Man (Kod 2)" İşte bununla! MECHA TV MAN! (Titan değil)

Arkasında çok büyük olmayan ama işlevi olan bir TV Man çıktı.Titan Speakerman ile aynı boyutta diyebilirdim ve müthişti.

"TV Man (Kod 2):" Ordu Hazırlan! 2.Kol size diyorum! Görev vakti HAYDİ!
"TV Kol 2:" EMRİNİZDEYİZ!
*Gidiyoruz huhuhu.*
"Ben:" Şey?
"TV Man (Kod 2):" Buyur,bize karşı çekinme.Sadece Legacy biraz sıkıntılı.Biz dostuz.
"Ben:" Nereye gittiğimizi biliyor muyuz?
"TV Man (Kod 2):" Elbette! Rotamız bu.Sen de bak!
"Ben:" Uh, pekâlâ.
"480 Numaralı TV Man:" Efendim Tehlike!
"TV Man (Kod 2):" Doğru söylüyorsun.MECHA! Silahların hazır mı?
"Mecha TV Man:" Hazır efendim.Televizyonlarım da çalışıyor ve kalkanım da var!
"TV Man (Kod 2):"Harika! İşte bak orada!
"Ben:" Ben onu dondururum!
"TV Man (Kod 2): Burada kal.
Mecha,önünüze gelen tuvaletleri teker teker bitirmişti ve yolumuzu açmıştı.Mesafe de gitgide azalıyordu.

Hava karanlık olmuştu ve önümüzü görmekte güçlük çekiyorduk.Sadece benim fenerim vardı ve yetersizdi.Bir anda tüm ordudan çadır çıkmaya başladı ve çadır kurdular.
"TV Man (Kod 2):" Hey Plunger! Senin çadırın yok sanırım.Benimle kalabilirsin!
"Ben:" Tamam.

7-8 dakika boyunca çadırı kurmaya çalıştık.Kurmaya çalıştığımız çadırlar,normal çadırlar değildi.İçinde silahlıklar ve silahlar da vardı.3 bölmeliydi ve bir bölmesinde kalmamız önerilmiyordu.Diğer bölgeye tuvaletimi koydum ve Kod 2 ile beraber kalacaktık.

"TV Man (Kod 2):" Sakın utanma! Burası oldukça büyük.İstediğin gibi uyu,dinlen.Yarın senin için büyük gün.
"Ben:" Ahhh,evet.
Geceleri derin düşüncelere dalmak hoşuma gidiyordu ve yine dalmıştım.
"TV Man (Kod 2):" Plunger,iyi misin? Düşünceli görünüyorsun.
"Ben:" Ha? Yok ya,yatmaya çalışıyordum.
"TV Man (Kod 2):" Saat daha 9! Sadece karanlık olduğu ve önünüzü göremediğimiz için çadır kurduk.Ha hemen yatacaksan bir şey diyemem ama şimdi daha çok erken.Ya da,yalan söylemeyi başaramıyorum.
"Ben:" Son cümleyi ne için kullandın?
"TV Man (Kod 2):" Ben yalnız başımayım,kimse benimle konuşmaktan zevk almıyor.Tekim ve hayat,benim için savaştan ibaret.
"Ben:" Ama burada nereden baksan 500 kişilik ordu var.Bence tek değilsin.
"TV Man (Kod 2):" Bunlar mı? Haha güldürme beni.Adımda geçen "Kod 2" lakabını ajanlık sayesinde kazanmıştım ve buna ek olarak da bana bir ordu verip ödüllendirdiler.
"Ben:" Haa,anladıaaaaah (esniyor.)
"TV Man (Kod 2):" Buyur,müsaade senin.Uyuyabilirsi-uyumuşsun bile!
*****************
Sevgili Günlük

Bugün onsuz geçen 9'uncu günüm.Artık buna katlanamıyorum.Tv Woman'ı öldüresim geliyor.Acaba şimdi nerede.Titan Cameraman! Evet o esir alındı.Kesin onu kurtarmaya gidecek.Yarın ilk işim onu bulmak!

Seni bulacağım Plunger!

(Skibidi Toilet) Plunger Cameraman'ın HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin