Biz kendi halimizde savaşıyorduk.Tv Man'ler hiç ortalıkta yoktular.
Ben her zaman Camerawoman'ı düşünüyordum.Artık kaçıp yanına gidecektim.O derece özlemiştim.Artık bana mesaj da atmıyordu.Acaba öldü mü? Kafamda kötü sorular vardı.Ben bunları düşünürken şehirde ise fazlasıyla büyük savaşlar dönüyordu.Hatta Skibidiler füze atabilen kanatlı tuvalet yapmışlardı.Hepimiz şaşkındık.Bu nasıl oluyor? Roketler nasıl yenileniyordu?
Bunları bilmiyorduk ama bildiğimiz tek bir şey vardı: Titan TV Man çok hırslı biri...
Birden alarm çaldı.
"HERKES ÜSLERE GELSİN! HERKES ÜSLERE GELSİN!" Ne olacaktı bilmiyorduk ve koşa koşa üsse gittik.Orada birim komutanlarına ne olduğunu sordular."Cameraman:" Şef,ne oluyor? Neden bizi çağırdınız buraya?
"Şef Cameraman(👨🍳 olmayan):" Şehire Skibidiler tarafından atom bombası fırlatılmış.Biz de burayı kalkan altına alacaktık ama sizin de buraya gelmenizi istedik.
Dediği gibi büyük bir bomba patlayıverdi.İçeri yetişemeyen Cameramanlar'ın erimesini gördüm.Bu savaş çok vahşiceydi.
Ama ben fırsattan istifade edip içeriye koştum.Oradan Jetpack ve savaşçı kılıcı aldım.Ellerim çok zarifti.Okulda yapılan voleybol oyunlarında hep parmaklarım hep acırdı.Ahhh,neyse unut onları.Şu anda bir kamerasın ve insanlığa dair herşeyi unut!
Bir Cameraman TV Manlar'ın verdiği lensi skibilere kaptırmıştı.Skibidiler bu lensi kullanıp gözlük yaptılar ve ışınlardan görünmez hale geldiler.
Sonra ise şunlar yaşandı:"TV Man:" There's nothing we can do. Goodbye!
"Ben (Plunger Cameraman):" Ne dediniz gitmeyin kalın hee- gittiler.
"Komutan Cameraman:" Ordu toplan! Hizaya geç! Gördüğünüz gibi aramızdan biri bir teknolojiyi daha sattı.Artık rahatlık yok! Önceden olduğu gibi savaşacaksınız!
Dur demek yok! Durmak da yok! Bu savaş zaferle sonuçlanmadan bitmeyecek!Bu konuşma kısa da olsa moral vermişti.Derken tabletime bir mesaj geldi.Açtığımda Camerawoman mesaj atmıştı.Önce ölmediği için şükrettim.Sonra mesajı okudum ve kısa süre içinde burada göreve geleceğini söylüyordu.Çok mutluydum.Bu mutluluğumu kimse bozamazdı...
TV Ekibi gitti ama Titan TV Man hâlâ buradaydı.Ses gücünü de kullanıp gözlükleri patlatıyor,ardından da kırmızı ışınları ile insanı deli ediyordu.
Dağın arkasından büyük bir gölge gözüktü.Bu Titan Speakerman'ın gölgesiydi.Ardında bir çok tuvalet ile beraber gelmişti.Titan TV Man çok kızmıştı.Sanki onu kurtarmayacak da öldürecek gibi bir tavrı vardı.Bu tavrı beni korkutmuştu.Küçük konteynerlerin birinin arkasına geçip savaşı izledim.Gerçekten de Titan TV Man'ın amacı farklıydı ve birden ışınlanıp gitti.
Çok geçmeden bölgeye Skibidi Toiletler de geldi.Jetpacka sahip Large Cameraman ekibi de gelip onlarla savaşmaya başladı.Bizim Large Cameramanlarımızda hiç Jetpack yoktu.Hem de ellerinde bir lazer silahı vardı.Sonra ardından Kamera helikopterleri geldi.Ne oluyordu hiç anlama veremedim.İnceleme ekibi olabilirdi.Sonuçta az önce burada büyük bir savaş olmuştu.Helikopterden doktor sayabileceğimiz birkaç Cameraman indi.Ardından değişik mavi kafalı bir kız indi.Onu tanımamıştım.Meğersem Camerawoman'mış.Çok değişmişti.Özlemime dayanamayıp hemen darıldım ona."Camerawoman:" Tatlım! Seni çok özledim.Ama artık buradayım.İstediğin zaman konuşabiliriz!
"Ben (Artık Plunger Cameraman demeyeceğim):" Ben de seni çok özledim! Nerelerdeydin?Biz böyle uzun uzadıya konuştuk.Sonra o helikoptere binip gitti.Ama buralarda olacağını söylediği için mutluydum.Bu bana büyük bir mutluluk kaynağı olmuştu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Skibidi Toilet) Plunger Cameraman'ın Hikayesi
Science Fiction💠Bu hikayede Skibidi Toilet serisinin en cesur kahramanlarından adlandırabileceğimiz Plunger Cameraman'ın hayat hikayesini kendi hayal gücüm ile zenginleştirdim ve size sundum.💠 🍂Hikayedeki karakterlerin büyük kısmı Dafuqboom'un yarattığı Skibidi...