1 yıl geçmişti.Savaşa Astro ırkı da dahil olmuş ve ittifak tarafı durmadan geri çekilmeye başlamıştı.Ancak TV Manlar için bu durum söz konusu değildi.Onların üssü artık dünyadan da uzakta ve ışınlanarak gidebiliyorlardı.Dark TV Irkından kaçmak için yapmışlardı bunu.Ancak Astrolar da uzaya çıkabildikleri için tehdit edilmişlerdi.
"Scientist TV Man/067:" Astro kolunu çoğalttık.Yeni yaptığımız Mecha TV Man ve Large TV Man'a bunları ekleyeceğiz.Mecha TV'nin kolu Astro kolu olacak.Senin için de düşünüyorum emektar.
"Large TV Man:" Uh,tamam.
*Alfa TV Işınlanır.*
"Alfa TV Man:" Dostum kaydettiğim görüntülere bir bak.Şuradaki Helicopter TV'ye aktaracağım.Ondan bak.
"Scientist TV Man/067:" BURAYA GEL!
*Helicopter TV gelir.*
*Görüntüyü yansıtır.*
"G-Toilet 5.0:" SALDIRI YAP SCİENTİST!
"Scientist Toilet:" Örümcek Kolumun tadına bak!
"G-Toilet 5.0:" Hah! Benim kollarım ve bacaklarim var!
"Scientist Toilet:" Getirin kurbanımızı!
"Helicopter Toiletler:" Tamam!
*Helikopterler,kolları ile Titan Cameraman'ın kollarından tutarak onların yanına getirir.*
"G-Toilet 5.0:" BİR İŞİ DE BECERİN! SİLAHLARINI ÇIKAR ŞUNLARIN!
*Tüm silahlarını çıkarırlar.*
"Scientist Toilet:" DJ Toilet'in yanına götürün.Bunlar artık onun.Her neyse.Şimdi,onu diriltelim ve sorguya çekelim!
"G-Toilet 5.0:" Ver şunu,ben yaparım.
*Bir süre sonra...*
"Titan Cameraman:" Neredeyim ben!
"G-Toilet 5.0:" Umduğum yerde! Benim üssümde hahahahaha!
"Titan Cameraman:" Ne zamandır böyleyim? Çok mıyışıklık yapıyorum.
"Scientist Toilet:" 1 senedir.
"Titan Cameraman:" NE!
*O esnada görüntünün kaydedildiği bölgede.*
"Rizzler Mutant Toilet:" Selam bebeğim! Bugünkü kurbanım sensin herhalde! Allah'ın işine bak hemde tek kişi kessem de parçalarını ekibe dağıtsam.
"Alfa TV Man:" Senin Müslümanlığına tüküreyim ulan! *Işınlanır...*
"Scientist TV Man/067:" Çok aptallık yapmışsın.Onu kendine çekebilirdin.
"Alfa TV Man:" (Korktuğunu söyleyemiyor.) Aklıma gelmedi.
"Scientist TV Man/067:" Cameramanlara haber vermeyin bunu.Onu biz alacağız ve buraya getirip yeni özellikler ekleyeceğiz.Aptal Camera teknolojisi ile savaşamaz.Ateş etmekten başka bildikleri yok.
"Large TV Man:" Ben gidiyorum.
"Scientist TV Man/067:" Her neyse.İşimize geri dönelim.G-Man'ın hayatını anlatan bu kitabı hanginiz buldu?
"TV Woman:" Ben buldum!
"Scientist TV Man/067:" Nereden buldun bunu?
"TV Woman:" Aslında bayağı önceden bulmuştum ve okumaya çalışıyordum.Ama Skibidi Dop'dan başka hiçbir şey anlamadım.
"Scientist TV Man/067:" Burada G-Man'dan öncesi de yazıyor.Milattan Öncesine kadar... (O DA BAŞKA BİR HİKAYENİN KONUSU)
*Camera Üssünde...*
"Scientist Cameraman-78:" Titan Cameraman için endişe ediyorum.
"Plunger Cameraman bağırarak:" ARTIK NEYİNE ENDİŞE EDECEKSİN! ADAMI ŞİMDİ 150 PARÇAYA AYIRIP BİR KUYUDAN ATMIŞLARDIR! YENİ Mİ AKLINIZA GELDİ!
Plunger çok sinirlenmişti ve sinirden ağlamaya başlamıştı.Daha fazla dayanamadı ve hızlı adımlarla odanın kapısını kırıp dışarıya çıktı.
"Korkusuz Cameraman:" Ne kadar paramız gitti?
"Scientist Cameraman-78:" ...
*Koridorda...*
"Lider Cameraman:" SORUNUN NE ÇOCUK!
"Plunger Cameraman:" SORUN SENSİN ULAN SEN!
Plunger, duvarda asılı olan bıçaklardan birini aldı ve liderinin kafasının tam ortasından geçirdi.Elindeki süslerle dolu şapka yere düştü.
"Plunger Cameraman:" Artık yeter...
*Skibidi Üssünden...*
"Dark Speakerman:" Bu kamerayı da elimde mi tutacağım illa ki? Bu çok saçma.Sadece Titan Cameraman burada ve ona vuruyorla- BİR DAKİKA ONA VURUYORLAR!
"G-Toilet 5.0:" Bana Scorpion'un yerini söyle!
"Titan Cameraman:" NEREDEN BİLEYİM ULAN!
Scientist Toilet,Örümcek kolunu Titan Cameraman'ın sırtından geçirir.*
"Scientist Toilet:" Bilmiyor musun? Heh inanmam.
"Titan Cameraman:" Size bilmiyorum dedim!
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Skibidi Toilet) Plunger Cameraman'ın Hikayesi
Fantascienza💠Bu hikayede Skibidi Toilet serisinin en cesur kahramanlarından adlandırabileceğimiz Plunger Cameraman'ın hayat hikayesini kendi hayal gücüm ile zenginleştirdim ve size sundum.💠 🍂Hikayedeki karakterlerin büyük kısmı Dafuqboom'un yarattığı Skibidi...