TV Woman beni orada bırakıp gitmişti.Ellerimi de açık bırakmıştı.Kaçabilirdim ki zaten de kaçacaktım.Eğer kaçmazsam neler olacağını biliyordum.Hızla odadan çıktım ve hapishane gibi bir yerden dümdüz ilerlemeye başladım.Herkes yatıyordu.Ben buraya gelirken baygın bir şekilde gelmiştim ve yolu tam olaraj hatırlamıyordum.Tabletim de kaybolmuştu.
Önümde bir kapı belirdi.Açmaya çalıştım ama kilitliydi.Bir kişi beni çağırdı."?:" Psst! Sen.
"Ben:" N-ne? Beni mi çağırıyorsun?
"?:" Herkes uyuduğuna göre? Tabiki sen.Burada ne arıyorsun? 2 gün sonra öldürecekler seni.
"Ben:" H-ha? Ölmek mi?Hayatımda birçok kez ölümden döndüm ama bir müttefik tarafından öldürülecek olmam beni derinden sarsmıştı.
"?:" Senin de denli önemli bir asker olduğunu biliyorum.Al şu kartı ve kaç buradan.
"Ben:" B-bu ne kar-
"?:" Sorgulama ve git!Hızla açıp çıktım.Madem böyle bir şeyi vardı da kendisi neden kaçmıyordu? Oldukça yaşlı biriydi.Herhalde bu yaşta bir işe yaramayacağını düşünüyordu.
Her neyse ben kapıları aça aça gidiyordum.Sonrasında önümde lazerler belirdi.Ucuz atlatmıştım.Elimden bir şey gelmediği için hızla kaçmaya başladım.Lazerler peşimden geliyordu.
Tam kapalı bir kapıyı açmaya çalışırken üzerime geliyordu ki bir kalkan açıldı.Sonra dumanlar kayboldu ve yine TV Woman çıktı."Ben:" Uh! Sağol.
"TV Woman:" Sorun deği- AHH! EKRANIM! KIRILDI.
Ekranına küçük bir bıçak saplandı ve yere düştü."Ben:" TV WOMAN! ÖLDÜN MÜ? NE OLUYOR!?
"Lord TV Man:" Ha-ha-ha! Buradan öyle kolay kalabileceğini mi sandın.
Lazer silahını bana doğrulttu.Tv Woman ayağa kalkıp beni itti."TV Woman:" YETER ARTIK LORD! BİZİ BU KADAR KÖLE OLARAK KULLANMANA YETER.
"Lord TV Man:" Koluna bak hahahahaha! (lazer silahını sıktı ve kolunu parçaladı.)
"TV Woman:" Çok acı-ı-yo ah.
"Ben:" Hey hey hey!
"TV Woman:" Ne var?
"Ben:" Elindeki şeyi bana ver
Elinde bir kılıç vardı.Onu almıştım.Tv Woman daha sonra tekrar yere düştü.Sanırım bu sefer öldü.Her neyse ben hızla Lord 'a hücum ettim.Ama o beklemeden arkasındaki bıçakları bana çıkardı.Bıçakları ile beni kafamdan tutup havaya kaldırdı."Lord TV Man:" İnan seni kimse kurtaramaya-
"(Upgdraged Piro) Dark Speakerman:" Sen öyle san küçük ucube!
"Lord TV Man:" SEN BANA NE CÜRRETLE UCUBE DEDİN?
"Dark Speakerman:" İşte bununla! (Kafasının arkasından lazer silahları çıkar ve kollarında bulunan hoparlörleri ile ses bombası yapar.)
(Lord TV Man Plunger'i yere bırakır ve kafasını kapatmaya çalışır)"Dark Speakerman:" Sen bir çaylaksın! Sen bir çaylaksın!
"Lord TV Man:" Hayır,ben çaylak deği- Kafamdan insene!
"Ben:" Hayır hahahahah!Dark Speakerman'ı yeniden görmek güzeldi.Hem de bu şekilde yardım etmesi.Bunun nasıl olduğunu bilmiyordum ama gelmişti.
O da arkasından bıçaklarını çıkardı ve kafasını bıçaklamaya başladık.Tacı yere düştü.TV Woman da yere serili ve kalkamıyordu.Liderlerinin ölüşü ona çok üzücü gelmiş olmalıydı ki sürüne sürüne yanımıza gelmeye çalışıyordu."Ben:" ÖL ÖL ÖL!
"Dark Speakerman:" Öldü yeter Plunger,Sakin ol.Lord TV Man yere düştü.Artık ölüydü.
Biz TV Woman'ı da alıp çıkış yolu bulmaya çalıştık.Bedeni gitgide çürümeye başlamıştı ve bacakları da bedeninden ayrıldı."TV Woman:" Bacaklarım koptu.Artık yürüyemem.Siz gidin,ben ölüme mahkûmum.
"Dark Speakerman:" Saçmalama! Seni kucaklayıp götüreceğiz.
"Ben:" Ee şey,tabi.
"TV Woman:" G-gerçekten mi? Çok sağolun.TV Woman'ı alıp devam ettik.
"Ben:" Dark Speakerman geldiğin yeri hatırlamıyor musun?
"Dark Speakerman:" Uh,hayır.
"TV Woman:" E-elimi tutun.Işınlanalım.*Elini tuttuk ve ışınlandık.*
Sonunda günyüzü görmek ne güzel!
5 günde dışarı bayağı bir değişmişti.Savaş tam sürat devam ediyordu.Yerde olan tabletimi de buldum./Mesajlar/
|Camerawoman:|Senin hakkında kötü düşüncelerim var.Bugün 5 gün oldu.Neredesin?
Eğer bu mesajı okuyacak olursan sana kısaca şunları anlatayım.
Titan Speakerman bazukalarını güncellemiş bir şekilde geldi.(Bölüm 44 Versiyonunda ama 2 bazukası var.)
Titan Cameraman geri geldi! Bu ne kadar güzel bir şey demi? Tabi okuyana...Kendimi tutamayıp ağlamıştım.Arkamdan bir el bana uzandı.Bu,TV üssüne beraber girdiğimiz Cameramandı.
"Ben:" S-SEN ÖLMEDİN Mİ?
"Cameraman:" Sadece bu kitabı al.
*Sonra kayboldu.*Kitabı açtım ve TV Lordunun Bilim Adamı Tuvaleti ile anlaşmalarını öğrendim.
2189 Tv-Skibidi Paktı
-Tv Irkı Skibidi Irkına Her Yıl Ürettiği Silahların %90'ını bize verecek.
-Tv Irkının Ordu Sayısı 1450 Kişiye İndirilecek.Terhis Edilenler İse Bize Esir Bırakılacak.
-Skibidiler Her Ay Topluca Denetime gelecek."Ben:" Bu ne biçim anlaşma be? Kendilerini rezil etmişler.
"TV Woman:" Beni yerde bırakıp kaçtınız.
"Ben:" H-ha? Pardon geliyorum.TV Woman birden kafasını bana yaklaştırdı.Ben niyetini anlamıştım ve onu bıraktım.Ama o kollarıma yapışmıştı.Ben onu bırakmaya çalışırken-Artık çok geçti.
Arkadan büyük bir umutla Camerawoman gelmişti.Ama a-o bunu gördü."Ben:" KARE KAFALI! BI-
"TV Woman:" Ahh çok güzeldi.
"Camerawoman:" Yazık...
"Ben:" H-ha? Tatlım!
"Camerawoman:" Kes sesini ve laboratuvara gel!Çok üzgündüm.Orada bana nasıl bir ceza verecekti bilmiyorum ama çok çetin olacaktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Skibidi Toilet) Plunger Cameraman'ın Hikayesi
Ciencia Ficción💠Bu hikayede Skibidi Toilet serisinin en cesur kahramanlarından adlandırabileceğimiz Plunger Cameraman'ın hayat hikayesini kendi hayal gücüm ile zenginleştirdim ve size sundum.💠 🍂Hikayedeki karakterlerin büyük kısmı Dafuqboom'un yarattığı Skibidi...