"TV Man (Kod 2):" ORDU TOPLAN! SABAH OLDU,DEVAM DEVAM DEVAM!
"Ben:" Vuaaah (Esneme sesi)
"Alfa TV Man:" Hey dostum! Kalk haydi!
"Ben:" HA? NOLDU!
"Alfa TV Sırıtarak:" Merak etme bişey olmadı.Sabah oldu göreve devam,o kadar.
"Ben:" Uh,afedersin.Bir an bağırdım.
"Alfa TV Man yüzündeki tebessümü bitirerek:" Sorun yok."TV Man (Kod 2):" Evet hizaya! Şimdi çok vakit kaybetmememiz lazım.Bu nedenle dün gece Titan Cameraman'ın olduğu bölgeyi tespit ettim.Oraya ışınlanacağız.Tabletlerinizde kodlar bulunuyor.Çadırlanırızı toplayın şimdi.
"Ben:" Acaba ben nasıl ışınlanacağım? Benim de ışık hızlı tuvaletim var ama yeri bilmiyorum ki.HA! Bende onların tabletinden var.
*Çadırlar Toplanır...*
"TV Man (Kod 2):" 3 dediğimde.1-2-3 IŞINLAN!
Herkes ışınlandı ama ben de ışınlandım.Arkamdan bir kol beni tuttu ve oraya götürdü.Arkamı döndüm ve orada bir TV Man vardı.
"Lord TV Man'ın Ruhu:" Sana kızgınım.Beni öldürdün! Ama şimdi Titanını kurtar!
"Ben:" Ha? Ne diyorsun be?
Bu yüzü hiç unutmazdım.Lord TV Man'ın yüzüydü.Ekranında çatlaklar,kırık kılıçlar ve elektrik akımı bozulduğu için "cızzz" diye ses çıkarak lazer silahları... Onu bu halde bırakıp kaçmıştık.Olması gereken de buydu zaten.Her neyse.Şimdi görevim Titan Cameraman'ı kurtarıp bizimkilerin gönlünü almaktı.
"439 Kodlu TV Man:" Efendim neden arkaya ışınlandık?
"TV Man (Kod 2):" Çünkü önden yakalanırız! Şimdi Plunger,sana bir kamuflaj vereceğim.Bunu giy ve içerideki görüntüleri bize aktar!
"Ben:" Ne kamuflajı?
"TV Man (Kod 2):" Zaten senin tuvaletin var.Vücüdunu bir Skibidi kafası ile saracağım.Tuvaleti de yavaş moda al.Ayrıca şu düğmeyi de al.Burada uzun uğraşlar sonucu öğrendiğim skibidi dilinden replikler var.
"Ben:" A-a-aa tamam.Kabul ediyorum.
*Bedenime kafayı taktım.*
"TV Man (Kod 2):" Düğmeye bas!
"Dügme:" Skibidi dom dom
"TV Man (Kod 2):" Harika! Haydi git ve gerekeni yap! Biz seni izleyeceğiz.Oraya girmek için bir ses kaydı gerekiyordu.Ben de tuşa bastım.Şansıma doğru ses geldi ve kapı açıldı.İçeriye girdim ve Titan Cameraman'ın cansız bedeniyle karşı karşıya kaldım.Onu öldürmüşlerdi.Arkadan kapı açıldı ve yanında korumalarla bir bilim adamı tuvalet geldi.Bir şeyler konuştular ama ben anlamıyordum.Yanıma bir Skibidi geldi ve bana şunları söyledi:
-Skibidi Skibidi,bom? (O öldü.Harika bir şey değil mi?)
"Düğme:" Skibidi diip diip (Ukala yaratık!)
"Skibidi Toilet:" Skibidi yes yes? (Ona söyledin değil mi?
"Düğme:" Yes! (Evet.)
Bundan kurtulmuştum ve biraz daha içeriye yanaştım.Oradaki kamera kayıtlarını bulup hemen açtım ve izlemeye başladım.4 kollu bir Ahtapot Tuvalet,Titan Cameraman'ı tutmuş ve onu hızla yere fırlatmış.O da eli,kolu bağlı olduğu için hareket edemiyor ve bilim adamı gelip onun kafasını koparıyor.Titan Cameraman ise orada ölüyor.
"Ben:" Uhh-garibim.
"Mutant Toilet:" DİP?
"Düğme:" Skibidi bom bom bom? (Bir şey mi oldu?)
"Mutant Toilet:" Bom bom skibidi dabulu! (Maskeni indir!)
*Tuvaletin modunu hızlandırıp ona çarptım.*
"Bilim Adamı Skibidi:" BOM!?
"TV Man (Kod 2):" Evet ordu! 1 dediğimde! 3-2-1 KIRIN!
*Büyük bir odun ile kapı kırılır ve içeriye girerler.*
"TV Man (Kod 2) Yüksek bir sesle:" Silahlar hazır! ATEŞ!
*Her taraf lazer ışınlarına boğulur.*
"Mutant Toilet:" Bom bom HAHAHAHA! Skibidi dip dabuluye (Kırbacım ile seni oldurevegim.Maskeni çıkar,seni biliyorum Plunger.)
"Ben:" Al bakalım! Dondurucu pompa!
*Aramızda ufak çaplı bir savaş yaşandı.*
Savaştan sonra pompalarım bitti ve Dark TV Woman'ın verdiği lazer silahını kullanmaya karar verdim.Burada savaşan askerlerin hepsinin lazeri kırmızı olunca benim lazerimin de kırmızı olacahini zannettmiştim.Ama lazerden ufak bir miktar tutunca etraf bembeyaz bir patlamaya boğuldu ve çoğu kişi kör oldu.Ama benim merceğim vardı ve ben etkilenmemiştim.
"329 Kodlu TV Man:" 412! Ne oluyor?
"412 Kodlu TV Man:" Ben de bilmiyorum!**********************
"Dark TV Man:" Ne yapacağını çok iyi biliyorsun.
"Legacy TV Man:" Evet, biliyorum.Bana kendimi ögretmene hiç gerek yok.Ayrıca bu görevi de Lord'un burada gözü kalmasın diye yerine getireceğim.
"Bilim Adamı TV Man:" Efendim buyrun.Göreviniz için kullanacağınız silah hazır.
"Legacy TV Man:" Sağol,seni de fazla yoruyoruz.
"Bilim Adamı TV Man:" Yok efendim,asla!
*Tabletlere uyarı gelir.*
"Dark TV Woman:" Off,gene kim öldü?
"Legacy TV Man:" Kimse ölmedi.Kayıp ikizlerimiz Computermanları bulduk!
*Birden kapı çarpılır ve içeriye PowerShell TV Man gelir.(Anlamı ne Bilmiyorum klavyede çıktı.)
"PowerShell TV Man:" Kendinize gelin! Lord'u öldüren kişiyi buraya getirdiniz ve her şeyine baktınız.Onu göz ardı etmediniz ve silahlar ile donattınız! Ve hiç tedirginlik duymadınız!
"Legacy TV Man:" KİM?
"PowerShell TV Man:" KİM OLACAK? PLUNGERMAN!
"Legacy TV Man:" N-N N? *Titremekten elindeki silahı yere düşürür.*
"Bilim Adamı TV Man:" Legacy! Kendine gel! Hu-hu? Orada mısın?
"Dark TV Woman Yüksek Bir Sesle:" S-sen ne dedin!
"PowerShell TV Man:" Evet! Bu doğru.Ben arkadaydım ve Large TV Man ile onları izledik.Ancak Large TV Man'da Lord'un ölmesini istiyordu.O ses çıkarmadı.VE BEN! SİZİ KAÇ GÜNDÜR ARIYORUM Kİ BUNU SÖYLEYEYİM.NEREDEYDİNİZ?
*Legacy Bayılır ve yere serpilecekken Dark TV Woman onu tutar.*
"Dark TV Woman:" LEGACY! KENDİNE GEL! HÂLÂ ELİMİZDE DEVASA BİR KOZ VAR!
"PowerShell TV Man:" Ne kozu?
"Dark TV Woman:" Göreceksin... AMA ŞİMDİ LEGACY'NİN İYİ OLMASI GEREK.
"Bilim Adamı TV Man:" Bu-buyrun efendim onarım hapı.
"Dark TV Woman:" Uh-ver şunu!
"Dark TV Woman içinden:" Bu herife silahımı da verdim! Bunu söylersem Legacy ölür! Bu gizli kalmalı.
*TV Woman içeriye girer.*
"TV Woman:" Uh-ne oldu?
"Dark TV Woman Bir Kez Daha Hayal Kırıklığına Uğrayarak:" SANA NE OLDU? NEDEN EKRANIN ÇATLAK VE KOLUN YOK?
"PowerShell TV Man:" Ayrıca neden üstün yırtık?
"TV Woman:" Hıhh,Lord yaptı.
"Dark TV Woman:" Saçmalama! O öldü.
"TV Woman:" Ölmeden önce yaptı.Öldüğü anı da gördüm.
"Dark TV Woman:" PEKİ KİM ÖLDÜRDÜ?
"PowerShell TV Man:" Oradaydım diyorum.*TV Woman'ın omzunu sert bir şekilde iterek:* Hepsini bunlar yaptı!
"TV Woman:" Ha?
"PowerShell TV Man:" Bilmemezlik yapma! Lord'un verdiği silahla onu öldürmeye çalıştın!
"TV Woman:" A-ama be- *yutkunmaya başlar.* B-bıçağı üstümden çek!
"PowerShell TV Man:" Lord'un intikamını alacağım!
*Aniden ses bombaları eşliğinde Large TV Man gelir.*
"Large TV Man:" ONU RAHAT BIRAKIN!
"PowerShell TV Man:" E-eyvah.Dark TV! Legacy ile ışınlan! Ben de geliyorum.
"Large TV Man:" Kaçamazsınız!
"PowerShell TV Man:" Sen öyle san hahahahaha.
*Large TV Man ekranını siyah bir hale çevirip teleport düşmanlarını içine çeker.*
"PowerShell TV Man:" Pekala yaşlı adam! Lord bizim ırkımızın en iyi kralımızın son yardımcısıydı.Diğer yardımcılar da kral oldu ve ne olduğunu gördük! İşler leşti.Ama o,o o kadar cesur biriydi ki bizi yeniden savaşa hazırladı,eğitti ve teknolojimizi geliştirdi.Hatta Kod 9 ile beraber sahneye de çıktık.Onun olmesi sana neden bu kadar keyifli geliyor ve bunun intikamını almak isteyenlere de engel oluyorsun?
"Large TV Man:" Çünkü Lord zalimin tekiydi.Onun yerine kimi kral yapacağınızı çok iyi biliyorum.
"Dark TV Woman:" KİMMİŞ?
"Large TV Man Yüksek Bir Sesle:" DİZİNE KAPANMIŞ,AYILMASINI BEKLEDİĞİN KİŞİ TABİİ Kİ!
"Dark TV Woman:" Ha?
"Dark TV Woman İçinden:" Şimdi seni arkamdaki kılıçlarımla haşlardım ama en yaşlısı da sensin!
"Large TV Man:" ONA ÖYLESİNE BAKIYORSUNUZ Kİ! ONA ZARAR GELİRSE HINCINI YERDEKİ KARINCADAN BİLE ALIRSINIZ! NEDEN? ÇÜNKÜ ONU KRAL YAPACAKTINIZ.Ama,bu esnada Lord'a da sevimli gözükecektiniz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Skibidi Toilet) Plunger Cameraman'ın Hikayesi
Science Fiction💠Bu hikayede Skibidi Toilet serisinin en cesur kahramanlarından adlandırabileceğimiz Plunger Cameraman'ın hayat hikayesini kendi hayal gücüm ile zenginleştirdim ve size sundum.💠 🍂Hikayedeki karakterlerin büyük kısmı Dafuqboom'un yarattığı Skibidi...