Su?

41 11 59
                                    

*Skibidi Üssünde...*

"Mutant Scientist Toilet:" Titan Cameraman'ın kaçtığı yeri tespit ettim.Onu durdurmamız lazım.

"Spider Skibidi Toilet:" Nasıl olacak o?

"Mini Scientist Toilet/780 (Bölüm 70 Part 3):" BİLİYORUM!

"Mutant Scientist Toilet:" Göster bakalım.

"Mini Scientist Toilet/780:" G-Toilet lazım.HIZLI HIZLI HADİ!

"Titan Scientist Toilet: (Önceki bölümdeki Scientist)" Getirdim.

"G-Toilet 5.0:" NE VAR?

"Mini Scientist Toilet/780:" Su ister misin?

"G-Toilet 5.0:" Su?

"Mini Scientist Toilet/780:" Evet,su!

"G-Toilet 5.0:" Serinlemeye gerek yok aptal! Amacın ne?

"Mini Scientist Toilet:" Hayır serinlemeyeceksin.Bak bende büyük bir şişe var.Ama 1 tane.Bunu senin klozetinin arka kısmına bağlayacağım.Kapağı açıldığında büyük bir su fışkırması olacak ve Titan Cameraman'ın devrelerini bozacaksın!

"G-Toilet 5.0:" ÖYLE DESENE! HADİ TAK ŞUNU.

"Mini Scientist Toilet/780:" Tamam.

*Çok kısa bir süre sonra...*

"Mini Scientist Toilet/780:" Tamamdır.

"Mutant Scientist Toilet:" Hâlâ aynı doğrultuda ilerliyor.Oraya ışınlanarak gitmen daha iyi olur.

"G-Toilet 5.0:" Pekâlâ.

*Işınlanır...*

"Titan Cameraman:" DAHA HIZLI ÇALIŞAMAZ MISIN BOZUK ŞEY!? KOLLARIMA KADAR KOPARMIŞLAR ZATEN!

"G-Toilet 5.0:" Hayır,çalışamaz.

*Titan Cameraman arkasını döner.*

Titan Cameraman arkasını döndüğü gibi bir su dalgası ile karşı karşıya kalır.

(Olay bu [Su şişesinde marka yazmıyor Titan Speakerman'ın silahındaki parçayı alıp mavi hâle getirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(Olay bu [Su şişesinde marka yazmıyor Titan Speakerman'ın silahındaki parçayı alıp mavi hâle getirdim.])

Titan Cameraman,kafasına su geldiği için önünü göremez oldu.Hareket etmesi de imkansız hâle geldi.Ölmüştü diyebiliriz.

G-Toilet ise elindeki kılıcı ile hemen Titan Cameraman'ın kafasını kesti.

"G-Toilet 5.0:" Adaletten kaçabileceğin bir yer yok komutan,yok.

*G-Toilet üsse ışınlanır.*

"G-Toilet 5.0:" DAHA FAZLA VER DAHA FAZLA!

"Mini Scientist Toilet/780:" Yapıyorum,diğer mutantlara ekliyorum.

*TV Üssünde:*

"Mecha TV Man:" TİTAN CAMERAMAN APTALI BENİ BEKLEMEDEN KAÇTI! ŞİMDİ DE ONDAN SİNYAL ALAMIYORUM.

"Dark Speakerman:" Boşa bacaklarımı kaybettim desene.

"Operatör TV Man:" Dostum sen rahat ol.Sana bacak takmak en kolay iş benim için!

"Dark Speakerman:" Sağol.

"Dark Speakerman içinden:" Umarım Plunger Titan Cameraman için çok sinirli değildir.

"Operatör TV Man:" Dediğin şeyi duydum.Maalesef,o sinirli.Hatta o kadar sinirli ki liderini öldürdü.

"Dark Speakerman:" nE? Beni hemen oraya götürmen gerekiyor.

"Operatör TV Man:" Sakin ol.Bacağını takmadım daha.

******************

"Alfa TV Man:" Şef anla artık! Bilgisayar kafalı aptallardan yardım istediğimizde ne olduğunu biliyorsun.Bir daha yardım isteyemeyiz.

"Chief TV Man:" Ne yapalım? O zaman sen fikir türet bana.

"Alfa TV Man:" Yeterince zeki bir bilim adamımız var.Tek başına baştan aşağı bir Titan yaratacak kadar zeki... Ondan yardım isteyelim?

"Chief TV Man:" O aptalın kafasında neler dondugunu bilmiyorsun.

*West Skibida Bölgesinde...*

Plunger artık dayanamadı ve üsten dışarıya çıktı.Tuvalet öldürmek için can atıyordu adeta.

Ama tuvaletler garipti.Su atıyorlardı ona.O ise hepsinden kaçmıştı ve onlara atak yapmak için uygun zamanı bekliyordu.

O ise hepsinden kaçmıştı ve onlara atak yapmak için uygun zamanı bekliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Buradaki olay da bu.)

"Large Laser Mutant Toilet:" KIRILAN LAZERİMİN HESABINI BEDENİN İLE ÖDEYECEKSİN KÜÇÜK!

...

(Skibidi Toilet) Plunger Cameraman'ın HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin