Yeni Bir Titan Savaşı!

32 10 53
                                    

"Chief Computerman:" Evvet! Bunca zamandır bundan söz ediyordum.TİTAN COMPUTERMAN!

"Mühendis Computerman:" Ancak bir sorunumuz var.Diğer titanlarda yapıldığı gibi tuvaletleri esir alıp titanlarına ekledikleri silahları test etmek bizim titanımız için de gerekliydi.Ancak izin vermedin.

"Chief Computerman:" Bana ne uyuyorsun ya! Deneseydin?

"Mühendis Computerman:" Hepimizden üstün birisin.Sen ne dersen onu yaparız.

"Chief Computerman:" Of ya.Gidip bir kaç tuvalet avlamamız gerekecek.

"Mühendis Computerman:" Tek başınıza mı yapacaksınız?

"Chief Computerman:" Biraz daha büyükleri gerekecek,bu sebeple Large Computermanlardan birini ve Plunger Computerman'ı istiyorum.

"Mühendis Computerman:" Tamam,bol şans.

*İstedikleri Gelir...*

"Plunger Computerman:" Hadi ya!? Şaka falan olmalı bu! Ya hatalı bir gücü çıkar da baştan aşağı yenilemek zorunda kalırsak?

"Chief Computerman:" Olsun,diğer titanlar bölgeye hakim.

"Plunger Computerman:" Pek sanmıyorum,Titan Cameraman çöl gibi bir yerde G-Man'ın yeni özelliği yüzünden öldürüldü.Bu haber Cameramanlara hâlâ ulaştırılamadı.Bence hafızası silinmiştir ve anakartı da bozulmuştur.Yani o öldü.

"Chief Computerman:" Üzücü bir durum.Yolumuzda Cameraman görürsek bildirelim bunu.Peki diğer titanlar?

"Plunger Computerman:" Titan TV Man yüksek hasarlı.G-Man onu da yok etti diyebilirim.

"Chief Computerman:" Hadi ama? İhtiyarların anlayacağı şekilde anlatıversen?

"Plunger Computerman:" Off,yani ekranları kırık ve kılıcını G-Man ele geçirdi.Sanırım şu anda kendisi o kılıcı kullanıyor.

"Chief Computerman:" Ya Titan Speakerman?

"Plunger Computerman:" O yükseltmelerden geçiyordu.Titan TV'de şu anda yükseltme alıyor.

"Mühendis Computerman bağırarak:" HÂLÂ GİTMEDİNİZ Mİ!?

"Chief Computerman:" Omuzlarınızı tutuyorum.Hızlı gidelim.

*Omuzlarını tutar ve yeşil bir ekran ile ışınlanırlar.*

Gerekli olan bütün tuvaletleri alıp geri dönerler.Titan Computerman hepsini rahatlıkla ve hatasız bir şekilde yok eder ve artık savaşmaya hazırdır.

"Computerwoman:" İttifağın bir üyesi şu anda ölü.Hemde bir titan! Öncelikle onu kurtarmamız gerekecek.

*Camera Üssünde...*

"Camerawoman:" İyi misin pistonlum?

"Plunger Cameraman:" Bilemiyorum Camerawoman.Başsız hayvan gibi ortada kaldık.Ne bir titanımız ne de bir liderimiz var.

"Camerawoman:" Hayır,hayır! Kendine böyle bakma! Hâlâ bir fırsatımız var.Bu üssün sayısı gittikçe azalıyor.Liderimiz yok,doğru ancak liderlik vasfına sahip biri var!

"Plunger Cameraman:" Kim peki?

"Camerawoman:" Kim olacak? Sensin!

"Plunger Cameraman:" Yapma şunu ya.Ben kime liderlik ederim.2 yıl boyunca saçma sapan bir şekilde ölü kaldım.Ne olup bittiğini bilmiyorum bile.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

(Skibidi Toilet) Plunger Cameraman'ın HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin