"K-17 Cameraman:" Plunger,arkana bak!
"Ben:" Arkamda ne var ki?
Arkamı döndüm ve gördüğüm şey karşısında şok oldum.Devasa büyüklükte,kafası epeyi değişik bir jele benzeyen ve korkutucu sesler çıkartan bir tuvalet ve arkasından ise yine büyük bir ordu geliyordu.
"Ben:" Dostum,bana lazer silahını ver.Hemen!
"K-17 Cameraman:" Bu silahla hiçbir şey yapamazsın!
"Ben:" Ver diyorum sana!
Silahı aldım ve kendi lazer silahim ile birleştirip büyük bir patlama yarattım.Ama işler ters gitti ve onlar daha çok kızgın bir şekilde üstümüze gelmeye başladılar.
"K-17 Cameraman:" H-hoşçakal dostum! Ömrüm buraya kadarmış.
"Ben:" Huh,benimde."Skibidi Army:" Skibidi Dip? (Oradaki uçaklar da ne?)
Hemen başımı sağa çebirdim ve yukarıdan uçarak gelen bir helikopter gördüm.Oradan lazer saldırıları yapılıyor ve kodlar ile onları oyalıyorlardı.
"K-17 Cameraman:" Bunlar da kim? Böylesine güçlü olmayı nasıl başarıyorlar?
"Ben:" Bilmiyorum.Ben de senin gibiyim.
Ardından Mecha TV Man geldi ve 75 Metre uzunluğa kadar açılabilen kılıcını onlara geçirmeye başladı.Ardından yeni halat ve sarmaç silahları ile onları kendine çekil patlattı ve füze alıp son darbeyi yaptı.
"İlk Computerman:" 👍
"Mecha TV Man:" Sağol kardeşim.
"İlk Computerman:" Şimdi nereye gitmemiz gerekiyor?
"Mecha TV Man:" Buradaki çarları arayın,tarayın.Canlı olanları alıp laboratuvara götürün.Sonrasına bakacağız.
"İlk Computerman:" Pilot! Aşağıya in.
"Pilot Computerman:' Tamamdır.
Aşağıya indiler.Yanlarında bir kaç doktor da bulunuyordu.
"Doktor-1 Computerman:" Efendim çoğu kişiyi kurtarmamız neredeyse imkansız!
"İlk Computerman:" Çok konuşmayın.
************************
"Camerawoman:" Silahlar havaya! Ateş!
*Ordu silahlarını ateşler.*
Alarm Alarm Alarm!
-Nor Camera Üssü Yok Edildi.
"Camerawoman:" E-eyvah!
Camerawoman çaresiz ve telaşlı bir şekilde arkasında kalan küçük kışlaya geri döndü.Oradakilere sert bir şekilde uyanmalarını emredip:
-NOR CAMERA ÜSSÜNE GİDİYORUZ KALKIN!
"İçerideki Tüm Cameramanlar:" Ne üssü ya bırak yatalım.
"Camerawoman:" Size komut verirken böyle birlik olmuyorsunuz.Her neyse silahlarınızı alın ve Jetpackları takın.Bahçedeki ordu sizi bekliyor haydi!
*Kısa bir süre sonra onlar da orduya katılır.*
"Camerawoman:" Şimdi,size tek başıma hitap etmem uygun olmayacağı için sizi bölüklere ayıracağım.Şimdi 10'ar 10'ar ayrılın.
*Dediğini yaparlar ve tamı tamına 12 tane grup oluşur.*
"Camerawoman:" Şimdi seçtiklerim sizin başınızda olacak.
*Lider seçme işlemleri biter.*
"Camerawoman:" Biraz uzaklaşın,çünkü uçarken birbirinize karışmanızı istemiyorum.
"56 No'lu Cameraman:" Pst! 78.
"78 No'lu Cameraman:" Ne var be?
"56 No'lu Cameraman:" Yer değiştirelim mi? 34 ile beraber aynı grupta olmak istiyorum.
"78 No'lu Cameraman:" Hayır!
"Camerawoman:" Sessiz olun!
"78 No'lu Cameraman:" 🤫🧏
**************************
"Doktor-6 Computerman:" Efendim! Burada iki tane canlı buldum!
"İlk Computerman:" Getir! Hemen.
"Ben:" Beni çekme! Ben kendim gelebilirim.
"Doktor-6 Cameraman:" Uh tamam.
*Helikopterin içinde:*
"Computerwoman:" Pilot Bey ben size demiştim.Helikopteri kaldırmadan önce yakıtını doldurun diye.Az sonra düşer.
"Pilot Computerman:" Hmm,sanırım haklısın.Çok inatçıyım.
"Computerwoman:" Söylemek istemezdim ama evet,öylesin.
"Computerman-3:" Kaç tane Cameraman getirdiniz? Burada 4 tane var.
"İlk Computerman:" Son olarak 2 kişi daha getirdik.Onları da şuradaki koltuklara oturtun.
"Computerman-3:" Zenci Camera (PAUAHSUSİAHAU) Sen şöyle geç.
"Ben:" BANA ZENCİ DEME!
"İlk Computerman:" Durun be! Daha uçmaya başlamadık siz kavgaya başladınız.
"Sıkıcı ve sessiz yolculuğun içindeyken yine İlk Computetman:" Siz ikiniz.
"Ben ve K-12 Cameraman:" Biz mi?
"İlk Computerman:" Diğerlerine ilk yardım masajı yapıp arkaya götürüp tedavi ettiğimize göre size diyorum tabii.Nasıl oldu bu olay?
"K-12 Cameraman:" Efendim ben anlatabilirim.Sonuna kadar savaşın içindeydim.
"İlk Computerman:" Ya sen?
"Ben:" A-uh şey ya ee
"İlk Computerman:" Gizli kalmasını istiyorsan söylemeyebilirsin.Anlayış gösteririm.
"Ben:" Şey,sadece arkandaki elemanın gitmesini istiyorum.Çünkü söylediğim zaman benimle alay edebilir.
*İlk (Lider) Computerman kafasıyla Computerman-3'e gitmesini emreder.*
"Ben:" Şeyy aa ben kaçtım.
"K-12 Cameraman:" NE? Kaçtın mı? Ben senin buradan en son ayrılacağın kişi olacağını düşünüyordum.
"Ben:" Ama bir amacım vardı.Liderin gittiği yere gidip oraya iletecektim.
"K-12 Cameraman:" Tabletin var ya!
"Ben:" İstersen al bak tablete.
"K-12 Cameraman:" Çökmüş!
"Ben:" Evet işte çöktü.Ondan dolayı gidiyordum(Yalan söylüyor.).Daha sonra TV Woman'ın yere düşüşünü gördüm ve aşağıya indim.Bir tane TV Man onu öldürecekti ve ben de arkasından kılıcımı attım.Sonra onunla savaştık.
"İlk Computerman:" Bu kişi ya Dark TV Woman,ya Legacy ya da PowerShell'den başka kimse olamaz.
"Ben:" Kadın değildi,Legacy ile bir ara konuşmuştum,o hiç değildi.O zaman son dediğin kişi kalıyor.
"Pilot Computerman: Efendim Jetpackları takın.
"İlk Computerman (Ya da lider):" Neden?
"Computerwoman:" Yakıt kalmadı,helikopteri terk edeceğiz.
"Lider Computerman:" Computerman-3 hemen jetpackları getir ve arkadakilere de söyle!
"Computerman-3:" T-tamam.
*Dediklerini yapar.*
"Ben:" Onlar iyi mi?
"Doktor-3 Computerman:" Evet,hepsi yaşıyor! Şimdi onlar da bizimle beraber gelecekler.
"Lider Computerman:" 3 dediğimde atlayın.1-2-3!
*Hepsi atlar.*
"Lider Computerman:" Şimdi Jetpackınızı çalıştırın.Üssümüze yetişmemize az kaldı.
*Sessiz bir yolculuk ile Computer üssüne ulaştık.*
"Ben:" Vay! Burası amma büyükmüş!
"Computerman-3:" Ha-ha ne sandın!
"Lider Computerman:" Burası ana üs,o yüzden bu kadar büyük.Sizin de var Camburg'da.
"Ben:" Camburg'da mı?
"Lider Cameraman:" Bilmiyor muydun?
"Ben:" Yoo.
"Computerwoman:" Onu bunu boşverin de haydi içerideki eğlencenin tadini çıkarın!
"Ben:" Hah! Ne eğlencesi ya?
"Computerwoman:" Anlamadım? Savaşın yorgunluğunu atmak istemiyor musun?
"Ben:" O yokken hiç!
"Pilot Computerman:" Ne eğlencesi ya? Haydi içeri gelin.
İçerisi bizim üssümüz gibi değildi.Bizim üssümüz backrooms gibi karışık ve uzun koridorlardan oluşuyordu.Buranın devasa bir koridoru vardı.Uzundu ama çok da değildi.İdeal bir uzunluktaydı.Avm gibi değildi tabi.İçeride özel bölümler ve üst katta da kalabilecekleri odalar vardı.Bizi girişte farklı biri karşıladı.
"Alfa Computerman:" Hoşgeldiniz efendim.
"Lider Computerman:" Hoşbulduk,haydi sen işine dön alfa! Adı üstünde alfasın sen!
"Ben:" Burası çok büyük ve her yerde silahlar var!
"Computerman-3:" Evet,hemde bunları kendi monitörümüze kod yazarak oluşturduk.
"K-12 Cameraman:" Merak ettiğim bir şey var.
"Lider Computerman:" Buyur?
"K-12 Cameraman:" Sizin kollarınızda ya da arkanızda neden hiç silah,kılıç ve benzeri şeylerden yok?
"Lider Computerman:" Çünkü kendi monitörümüze yazarak oluşturabiliyoruz.Her yerde,her zaman.
"Computerwoman hızla önümüze geçip heyecanla:" Bu odanın içinde devasa bir televizyon var.Bununla her yeri izleyip deneyleyebiliyoruz!
Computerwoman'ın her konuşmasından bana bakmasına anlam veremedim.Onlarla ilgili betimleme yapmamı isterseniz Virlance'deki Computermanlar ile aynılar.Sadece ek olarak Fanmade yapımı olanlar da aralarında.Örneğin liderleri fanmade yapımından.
***************************
Camerawoman ve ordusu Nor Camera üssüne gelmişti.Gördükleri karşısında ağzından kelime çıkaramıyor ve tir tir titriyordu.
"Camerawoman:" B-bu nası-l o-o *Ağlamaya başlar.*
"12 tane onluk lideri yanına gelerek:"
Ağlama Camerawoman! En azından yaşayanlar felan vardır.Gel bakalım.
Uzun bir süre hepsini didik didik aradılar ve hiç canlı bulamadılar.Camerawoman ise o esnada kılıcını kumların arasına sokmuş ve başını aşağıya tutup elleriyle kılıcını tutmuştu.Kendini sorguluyordu ve içinden şunları söylüyordu:
-Ben çok mu beceriksiz biriyim? İşim bu! Sadece savaşmam ve kazanmam lazımdı.Titan Cameraman da yok! Kim bilir nerede?
***************************
(TV Man üssünde)
"Legacy TV Man:" BANA BAKIN! ZATEN HAİNİ GETİRDİNİZ VE BAKTINIZ ONA! BİR DAHA BUNA KATLANAMAYIZ.ÜSTELİK BİR TİTANI GETİRDİNİZ! KENDİ TİTANIMIZ BİLE DEĞİL?
"TV Man (Kod 2):" Kes sesini! Plunger olabilecek en iyi şeyi yaptı.Bizinpe beraber savaştı ve hiçbir zorluk çıkarmadı!
"Legacy TV Man:" Başlatma Plunger'e.Şimdi bunu alıyorsun,nereye atıyorsan atıyorsun.Yoksa sizi burada yaşatmam.
"Large TV Man Legacy'i eline alarak:" Sen öyle san.
"Legacy TV Man:" Bırak beni!
"Large TV Man:" Şimdi bak bakalım kim kimi kapı dışarı atıyormuş.
*Legacy kolunu kurtarır ve lazer silahıyla Large TV'ye ateş eder.*
*Large TV Man hoparlör kollarını çıkarır ve lazerleri Legacy'e geri teptirir.*
"Legacy TV Man:" O zaman katanam ile senin sonunu getireyim ha? Ona ne dersin?
"TV Man (Kod 2):" Durun! Kavga etmeyin.İkiniz de kardeşsiniz.Konuşarak anlaşa- *Biri onu iterek yere atar.*
"Dark TV Woman:" Aauw,istemeden oldu bebek.Neden Legacy'nin sözünü dinlemiyorsun? Size büyük sürprizimi göstermek için geldim buraya.LORD'UN EMANET BIRAKTIĞI ŞEYİ!
***************************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Skibidi Toilet) Plunger Cameraman'ın Hikayesi
Fantascienza💠Bu hikayede Skibidi Toilet serisinin en cesur kahramanlarından adlandırabileceğimiz Plunger Cameraman'ın hayat hikayesini kendi hayal gücüm ile zenginleştirdim ve size sundum.💠 🍂Hikayedeki karakterlerin büyük kısmı Dafuqboom'un yarattığı Skibidi...