Plunger yeniden uyanmıştı.Etrafına bakındı.Ellerinin olduğunu hissetmişti ve artık hareket edebiliyordu.
Merakından çatlıyordu ve hemrn ceketinde bulunan şeyi çıkardı.TV Tableti vardı vardı ve TV Irkının grubundaki mesajlaşmaları bulmuştu.
Tv Grubundaki Son Mesajlaşmalar...
Large TV Man:İç Savaş yaşıyoruz ve kalemizin en gizli bölgelerine dahi girdiler.
Scientist TV Man:Bir şeyler yapmamız lazım.
TV Man Kod-7:Ah aptallar! Her şey sizin yüzünüzden.Her şey üssün kapısını açık bırakmanız ile kaldı.Zaten bizi yönetiyorlardı ve artık tamamen hüküm sürecekler.
TV Woman:Ben korkuyorum:(
Simp TV Man:NE OLDU!!! NEREDESİN SÖYLE HEMEN!
TV Woman:Esir aldılar beni.Öleceğim ben:(
Simp TV Man:GELİYORUM!
*****************************
"Plunger Cameraman:" Vay be! Böylece batmış olamazsınız.Ama hepsi benim yüzümden oldu.Ben olmasaydım kimsenin canı yanmayacaktı.*Kapı Açılır.*
"Plunger Cameraman:" Dışarı çıkar mısın?
"Lider Cameraman:" Niye?
"Plunger Cameraman:" İstemiyorum!
"Lider Cameraman:" Liderine böyle mi davranıyorsun?
"Plunger Cameraman:" Lider felan göremiyorum.
"Lider Cameraman kılıcını çıkartarak:" Göreceksin ulan!
Plunger,2 sene sonra gelen yeni lideri tanımıyordu.Ona baktığında zaten süslü giyimi karşısında durmadan edemiyordu.Ayağa kalktı ve eski püskü olan pistonunu eline alıp yanına geldi.
"Plunger Cameraman:" Süs kılıcıyla beni mi yeneceksin?
"Lider Cameraman:" Yeter artık! Korkusuz senden daha iyi!
Plunger dayanamadı ve pistonunu Liderinin kafasına soktu.Elinden kılıcını aldı ve eliyle ufak bir hamleyle kırmaya başladı.
"Lider Cameraman:" O kılıç senden değerli!
"Plunger Cameraman:" O yüzden ben kırıyorum demi?
"Lider Cameraman:" Göreceksin sen! Ben yapamasam bile askerlerim yapacak!
"Plunger Cameraman:" Kapa çeneni.Pistonumu geri ver ve buradan defol!
Lider Cameraman odadan kıpkırmızı kesilmiş bir şekilde ayrıldı.Kimsenin görmediği bir odaya girdi ve orada ağlamaya başladı.Misafir olarak geldiği Speaker Üssünde rezil olmak istemiyordu.
"Dark Speakerman:" Dostum.Al şu Jetpack'ı.Bizim sana yapabileceğimiz bu kadar.Tutkun var biliyorum ama bunu boşa harcama.Bu sefer kimseye de düşmanlık taslama.Tamam mı?
"Plunger Cameraman:" T-tamam.
"Dark Speakerman:" Güzel,şimdi gidebilirsin.Hoşçakal!
Plunger,Speaker üssünden ayrılmıştı.Artık yolunu hızlıca gitmek yerine eğlenerek gitmeyi tercih ediyordu.Yolda yaklaşık 200 tuvaleti yok ettiğini söyleyebilirim.
*3 Gün Sonra...*
Plunger üssüne varmıştı ve ona özel yapılmış yükseltmeleri almıştı.
Kendine ait kılıcı,orağı,2 adet dikenli pistonu ve yanında bulunan kalkanı ile çok güçlüydü.Ayrıca 3 tane bombası vardı ve bunlar ile gücü yetmeyeceği kadar güçlü tuvaletleri patlatabilirdi.
Titan Cameraman ise Dark Titan TV'yi öldürdükten sonra TV Irkının iyi olan safına emanet edip yükseltme almaya gitmişti.Ona özel olarak da hazırlanmış tasarımları vardı ve o da artık yükseltmelerini tamamlamıştı.
Onun da Plunger gibi ancak daha güçlü ve dokunulduğu zaman farklı bir evrene atan portalı,yanında onu koruyan 2 uçağı,bir kılıcı,astro gibi bir kolu ve omuzlarında lazer silahları vardı.
İkisi de artık hazırdı ve savaşmak için ellerinden geleni yapacaklardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Skibidi Toilet) Plunger Cameraman'ın Hikayesi
Science Fiction💠Bu hikayede Skibidi Toilet serisinin en cesur kahramanlarından adlandırabileceğimiz Plunger Cameraman'ın hayat hikayesini kendi hayal gücüm ile zenginleştirdim ve size sundum.💠 🍂Hikayedeki karakterlerin büyük kısmı Dafuqboom'un yarattığı Skibidi...