Ben çok mutluydum.Çünkü Camerawoman'ı bulmuştum.
Arkadaşlarımdan biri sağolsun ki bize görüntüleri kaydedip aktarmış.Biz de tabletten izledik.Titan TV Man gerçekten çok sinirliydi.Titan Speakerman'ı gördüğü yerde öldürecekti diye korkuyorduk.
Titan TV Man bir çöle gelmişti.Bu çöl çok korkunçtu.O,bunun bir tuzak olduğunu zaten önceden düşünmüştü.Sonrasında büyük bir lazer fırtınası kopmaya başladı.Titan TV Man bu lazerleri hoparlör gücüyle geri çevirmeye çalıştı.Ama başarısız oldu.Çünkü G-Man her şeye hazırlıklıydı.Hatta yanında bir ordu bile getirmişti.Titan TV Man hangisiyle uğraşacağına şaşırdı ve çaresiz bir şekilde ekranından mor ışık açtı.G-Man gözlük takıp gelmişti ama ordusu takmamıştı.Bu yüzden ordular kendilerini kontrol edemeyip G-Man'ın üstüne düştüler.G-Man'ın kafasında patlamalar oldu ama o sağlamdı.Sinirlenmiş olacak ki gözleri kırmızıya döndü.
Önce bu görüntüleri bize ileten pov kamerayı öldürdü.Artık biz görüntülerden haberdar değildik.Zaten titanımız gelecekti.Onu kurtarırdı diye ümit ediyorum.Biz bu olayları TV Man'a anlattık ama o kulak asmadı.Hatta dalga bile geçti.
"TV Man:" My Titan is the best Titan.Now,get out this land! (Kendi ingilizcem ile yazdım 😱)
"Ben:" Anlamıyoruz kardeşim Türkçe konuş!
"TV Man:" Okay,ı counting the time.Anlamadan kaçmaya başladık.Koşa koşa hemde.Bunlar deli olabilir diye düşündük.Ben kılıcımı kınından çıkardım ve Skibidileri kesmeye başladım.Kafama hızla gelen bir Skibidi vardı.Ben korkuyla ne yapacağımı bilmeden sağıma soluma baktım.Kaçamazdım artık,Öldüm... Derken koca bir el onu alıp patlattı.Bu Titan TV Man'dı.Ekranı çatlak ve kolu kırıktı.Hoparlörleri kesilmiş ve kopartılmıştı.Onların üssü buralardaydı.O yüzden geldi.Biz hâlâ G-Man'ın o saldırısından nasıl sağ kaldı onu düşünüyorduk.Her neyse,o kısa ya da uzun süreliğine yoktu.Biz de gerekeni yapacaktık.Aksi halde yok olmaya mahkûm edilirdik.
*******************
Skibidiler ile 2 günlük ateşkes yapmıştık.İhtiyaçlarımızı gidermemiz gerekiyordu.Biz laboratuvardan çıkalı çok olmamıştı o yüzden herhangi bir ihtiyaç gereksinimine sahip değildik.
Kılıçlarımdan birini gelecekte Simp Cameraman diyeceğiniz elemana verdim ve onunla bir kaç antrenman yaptık.Ama o işi büyüttü ve gerçek savaş haline getirtti.Ben de tam gerekeni yapıyorken arkadan bir el bana dokundu.Hızla arkamı döndüm ve Lucky Cameraman vardı."Lucky Cameraman:" Dostlar! Sakin sakin.Birlik olmamız gerekiyor.Sizin yaptığınız iş mi?
"Ben:" Ş-şey ö-özür dilerim...İlk defa böyle olmuştum.Birinden af dilenmek... Bunu yaptığıma inananıyordum.Ben nasıl yapmıştım bunu.Kendimi sorguladım.Ama sorgulamaktan fayda yoktu.Aklımda sadece tek bir şey vardı.Simp Cameraman'ı öldürmek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Skibidi Toilet) Plunger Cameraman'ın Hikayesi
Ficção Científica💠Bu hikayede Skibidi Toilet serisinin en cesur kahramanlarından adlandırabileceğimiz Plunger Cameraman'ın hayat hikayesini kendi hayal gücüm ile zenginleştirdim ve size sundum.💠 🍂Hikayedeki karakterlerin büyük kısmı Dafuqboom'un yarattığı Skibidi...