Skibidi Toiletler artık bacaklara ve kollara sahipti.Hatta G-Toilet bile kolları ve bacakları olan bir yaratığa dönüşmüştü.Ayrıca mutasyona uğramış vücutları kullandıkları için olduğunun 2 katı büyüklüğünde oluyorlardı.Yani G-Man,kendisine bacak eklendiği zaman Titan TV Man ile aynı boyda oluyorsa,mutasyon ile 2 Titan TV Man kadar oluyordu.
Bu arada,TV Irkı Titan TV Man'ı yeniden kendi saflarına çekmiş ve savaşa sokmuşlardı.Hem de yeni özellikler ekleyerek...
Titan TV Man'ın Tüm Güçleri
-Bir kolunda kılıcı var.
-Diğer kolunda bir kalkanı var.Bu kalkan olası büyük tehlikeye karşı mor bir ekran ile saldırıyı engelleyebiliyor ancak küçük saldırılarda kendisi bunu hallediyor.
-Omuzlarında bıçakları var.
-Çekirdek enerjisinin bulunduğu bölgede televizyonlar var.Ayrıca kollarında da televizyonları var.
-Televizyonlarının kırılmasını engellemek için ekranlarını mor bir kalkanla kapatabilir.
-Kılıcı ikiye ayrılıp Astro kolu yaratıp Astro Özelliklerine sahip olabilir.Titan Cameraman ve Titan TV Man savaşmaya hazırdı.Ancak Titan Speakerman hâlâ yükseltmelerden geçiyordu.
Speaker ırkı,yine aralarında en güçsüz ve en az teknoloji birikimine sahip olan ırk olmuştu.Cameramanlardan yardım istediler ancak bu sefer istedikleri cevabı alamadılar.
**2 Ay Sonra**
Plunger,Skibidi Toiletlerin korkulu rüyası olmaya başlamıştı.Tüm tuvaletler onu görünce kaçmaya başlamıştı.Ancak dostu olarak gördüğü Dark Speakerman ile iyi geçinemiyordu.Dark Speakerman onu dışlıyor ve laboratuvardan ayrılmıyordu.
Plunger ise suçu kendinde aramıyordu.Çünkü kararı kendisi değil,süslü lideri vermişti.Onun ise kendisini dışlanmasını kaile almıyordu.Suçu liderinde buluyordu.
Speakermanlar gerçekten savaştan çekilmişti.Etrafta artık Speakerman görmek mümkün değildi.Ortalıktaki asayişi TV ve Camera ırkından askerler sağlıyordu.
*TV Man üssünde...*
"Large TV Man:" Hasarımız büyük.Onarması zor olucak.
"Gece Savaşçısı TV Man:" Haklısın,üstad.
"Large TV Man:" Laflarına dikkat et dostum.Liderimiz Titan TV Man olacak.
"Gece Savaşçısı TV Man:" Uh,tamam.Artık gece ordusunu toplamayı başardım.Geceleri de sorumluluk bize düşüyor.
"Large TV Man:" Ne güzel.
"TV Woman:" Large! Buraya bak.
"Large TV Man:" Ne oldu?
"TV Woman:" Burada,Legacy!
"Large TV Man:" Bu adamı en son Skibidilere yem ettiğimi sanıyordum.Her neyse,onu bilim adamına ver.Dirilsin ve yanıma gelsin.Yanında da sen olacaksın.
"TV Woman:" Nasıl? Benim gücüm ne ki ona göz kulak olayım?
"Gece Savaşçısı TV Man:" Ben bakarım.
"Large TV Man:" Sen dur,o bakacak.
*TV Woman,Legacy'i de alıp gider.*
"Gece Savaşçısı TV Man:" Neden böyle yaptın?
"Large TV Man:" Eskisi gibi yok olmak istemiyorsak saf olmayacağız.
"Elçi Computerman:" Efendim,eğer zamanınız varsa Computer üssüne gelebilir misiniz?
"Large TV Man:" Psst!
"Gece Savaşçısı TV Man:" Ben mi?
"Large TV Man:" Bu gelse olur mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Skibidi Toilet) Plunger Cameraman'ın Hikayesi
Science Fiction💠Bu hikayede Skibidi Toilet serisinin en cesur kahramanlarından adlandırabileceğimiz Plunger Cameraman'ın hayat hikayesini kendi hayal gücüm ile zenginleştirdim ve size sundum.💠 🍂Hikayedeki karakterlerin büyük kısmı Dafuqboom'un yarattığı Skibidi...