Titan Speakerman'ın Parazitlenmesi ve Garip Olaylar

32 5 15
                                    

Şehire gelmiştim.Bizim ekibi buldum.Ama kafalarından elektrik akımına benzer bir şey çıkıyordu.Ne olduğunu sorduğumda cevap vermemişlerdi.Yine de onların yanına gitmeye başladım.O esnada bir Cameraman beni yere itti ve "Ne yapıyorsun? Onlar parazitli!" Dedi.Ben ilk defa duymuştum.Parazit ne demek bilmiyordum ve o ne demek sordum.Ama o bana şunları söyledi:

"-Anlatacak vaktimiz yok benim elimi tut ve uçur bizi buradan.Yoksa biz de parazitleneceğiz." Dedi.Ben de dediğini yaptım ve uçtuk.
Ne de olsa Titan Speakerman onları halleder dedik.

Parazitler Skibidi Toilet'lerin bilim adamları tarafından üretilmişti.Küçük skibidiler bizim beynimize giriyor ve istemsizce bizi kontrol ediyorlarmış.Sokakta herkes parazitliydi.Bizden bir tık büyük olan Large Cameramanlar da parazitlenmişti.Hatta Speakermanlar bile...
Derken etrafımızı bir asker ordusu sarmaya başladı.Bunlar Skibidilerin patronu G-Man'ın kulları idi.Onun emiri altındaydılar.Lazerleri ile her yeri darmaduman ediyorlardı.Canımı zor kurtarıp arkaya kaçtım.
Sonunda Titan Speakerman gelmişti.Ona tekme attı,sifonunu çekti ve işini bitirdi.Ekibi ona saygı amaçlı 👍 yaparken birden bağırmaya başladı.Hepimiz şaşkındık.Ne oluyordu anlamadık ama birden skibidi sesleri çıkmaya başladı.Ordularına saldırmaya başladı.Ben hızlı bir şekilde uçarak durumu bizimkilere bildirecektim.

************

Hızlı bir şekilde gittim ve durumu bildirdim.Acil bunu çözebilecek silahlar yapılmaya başlandı.Bu esnada ben de savaşmaya devam ediyordum.Derken bir bilim adamımız bana bir silah verdi ve bunun parazitleri imha edeceğini söyledi.Ben de şaşkın bir şekilde nasıl olduğunu sordum.

"Scientist Cameraman:" Arkanda! Ateş et ona! Çabuk.

Arkamdaki Parazitli Cameraman'a ateş ettim.Gerçekten de parazit skibidi yere düştü.Sonunda kurtulmuştu ve mutluydu.

"Scientist Cameraman:" HUHUHU! Bunu laboratuvara götürmemiz lazım.Yerini biliyor musun?

"Ben(Plunger Cameraman):" Tabii,gel gidelim.

Laboratuvara gittik.Oradaki profesöre bunu sunduk ve ondan cevap bekliyorduk.Tam ağzından bir kelime çıkacakken tavan kırıldı.Yukarıdan G-Man ve Titan Speakerman gözüktü.Profesör çaresizce silahı Titan Speakerman'a doğru yönlerdi ve ona ateş açtı.Tabii ki işe yaramadı,hatta çok sinirlendi.Silahı bize fırlattı ve 👍 yaptı.Biz de hızlıca kaçtık.

Ama ben orada dalmıştım.Onu uzun süredir görmüyordum ve onu özlüyordum.Speakermanlardan biri beni uyandırdı ve görev esnasında uyuduğumu söyledi.Ben ise hala uyukluyordum.
Camerawoman'ı yani sevgilimi çok özlemiştim.Ama o çok uzakta savaşıyordu.Nerede olduğunu bile bilmiyordum ama gelecekti.

Bir süre sonra patlama sesleri duydum.Dar sokaktan kafamı çıkarıp dışarıya baktım.Speakermanların devi yani Large Speakerman'ın bedenine sahip bir Skibidi vardı.Hepimiz hızla kaçıyorduk.Taramalım artık çalışmıyordu.Ben bir umut parazit silahını ateşledim ve donakaldı.Arkadan biri geldi ve onun sifonunu çekti.Bu kişi hoparlör kafalı bir kadındı.Bana 👍 yaptı ve gitti.Ben de bu silahı daha güvenli bir yere götürme gereği duydum ve hızla laboratuvara gittim.Ama laboratuvarlarımız da yıkık dökük,harabs yerlerdi.Madem böyle olmayacaktı,ben de bundan kopyalanmasını istedim.Böylece daha çok silahımız olurdu.

Dediğim profesöre saçma geldi.Bana şunu söyledi:

"-Madem bu silahı klonlayacaktık,neden önceden Titan Cameraman'ı klonlamadık ha?"

Aslında doğru söylüyordu.Ama yine de denemesini söyledim.Aldı ve denedi.Nasıl olduysa başardı.Hatta Titan Cameraman'a da bu silahtan takacaklarını söyledi.Ben gururlu bir şekilde dışarıya çıktım ama Jetpacklı Tuvaletler her tarafı kaplamıştı.Onlarla mücadele etmek gerçekten zordu.Sifonlarında bulunan koruma kapakları onların sifonunu çekmemizi de zorluyordu.Üstlerine atlayıp yapışık kalıyor ve elimizde ne varsa o kapağı sökmek için kullanıyorduk.Gerisi kolay zaten.Sifonunu çek,gitsin.Bu kadar.

Bir tanesi ile uğraşırken beni bir yere fırlattı.Binanın camını kırıp içeriye atmıştı beni.Her yer karanlıktı ve kafamı çok sert bir şeye çarpmıştım.Jetpackim alev almaya başlamıştı.Artık aşağı inemezdim.Çünkü çok yüksekteydim.İçeriden garip skibidi sesleri geliyordu.Gidersem öleceğimi biliyordum.O yüzden kendimi aşağıya attım...

(Skibidi Toilet) Plunger Cameraman'ın HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin