Buradan sonra artık Plunger Cameraman'ın gözünden izleyeceğiz.
Bir görevim vardı.Titanımızın kolu kırılmıştı.O gelene kadar Skibidi Toiletler ile ben savaşacaktım.Tabi tek başıma değil.Yanımda arkadaşlarım da olacaktı.
Ekibim ile fazla miktarda skibidi toilet öldürmeyi başarabilmiştik.Fakat o bize çok zayiat verdirmişti.
"?:"Hepinizi parçalarınıza ayırıp haşlayacağız.
"Rastgele Cameraman:" BEN HİÇ DE ÖYLE SANMIYORUM! TİTANIMIZ GELİR, SENİ AYAĞIYLA EZER VE ÖLÜRSÜNÜZ.
"?:"Hah,sen öyle san.**Arkadan sifonu çekilir.**
O ? İle gösterdiğimiz Toilet 5 kafalı Skibidi Toilet'ti.Ama arkadan sifonunu çeken kişi bizden değildi.Bir mobese,bir projektör,veya radyoydu...Aslında hiçbiri değildi.Onlar hoparlör ırkıydı.Kulaklarımızı sağır edecek tonda ses bombası yapabiliyorlardı.Ben,sağıma ve soluma baktım.Her yere hoparlör standları kurulmuştu.Buralara ne yapılacaktı bilmiyorum.
Meraktandır ki onlardan birine şunu sordum:
-"Ben(Plunger Cameraman):"Sizin titanınız var mı?
"Speakerman:"Evet var! Hatta onun bir "Blaster Gun" diye adlandırdığımız bir silahı bile var.O sizin titanınız gelene kadar bir çok işi halledebilir.
"Ben(Plunger Cameraman):"Oh! Peki bana onun fotoğrafını gösterebilir misin?Bunu dedikten sonra aramıza Siyah kıyafetli, hoparlörünün içinde kırmızı ışıklar yanan ve Jetpackı ile uçabilen bir Speakerman geldi.
Ben ondan korkmamıştım ama nedense onu görünce speakermanlar kaçıştırmaya başladı.Ben de yine meraktan onların neden kendisinden korkup kaçtığını sordum.
O ise bana şunları söyledi:-"Dark Speakerman:"Buradakiler neden mi benden korkuyor? Geç şu köşeye anlatayım.
**Köşeye geçtik.**
"Dark Speakerman:"
Şimdi iyi dinle.Ben bundan yaklaşık 3-4 ay önce Skibidi Toiletlerin mağarasına yanlışlıkla girmiştim.Benim yanımda ekibim de vardı.Bizde korkanlar çok olur.Ben de onlara korkaklığın kötü bir şey olacağı maksadıyla girdik demiştim.Halbuki ben de fazlasıyla korkmuştum.Her neyse,biz oraya girdikten sonra çok sürmeden çoğu speakermanı kayıp ettik.Hayır ölmediler, gerçekten kayboldular.Biz onları ararken bir Skibidi beni ahtapot kolları ile yanına çekmişti.Herkes orada benim öleceğimi sanmıştı.Çünkü onun boyu da benden uzundu.
Onunla büyük bir savaşa tutulduk.Ben bıçaklarımı kullanarak onu alt ettim.Daha sonra ekibin beni tebrik edeceği düşüncesiyle yanlarına gittiğimde bağırmaya başladılar.Ben "NEDEN BAĞIRIYORSUNUZ!? BURASI SKİBİDİLERİN ÜSSÜ HERKES UYANABİLİR!" Demiştim.O esnada beni bu tavırlarıyla bayağı kızdırdılar.Sonra tabletlerini alıp benim fotoğrafımı çektiler ve diğer kişilere "Bu çok korkunç biri.Kendinden 2 kat büyük skibidiyi yendi." Diye mesaj atıp benden kaçmalarını istemişlerdi.Ben hemen lafa daldım ve "Bu güzel bir şey değil mi? Sonuçta bir tehtidi engellemişsin!" Dedim.
"Dark Speakerman:" Öyle ama bizim ırkımızda sen ile aynı boyda veya senden küçük birini öldürdüğün zaman anılıyorsun.Kendinden büyük birini öldürürsen olağanüstü bir güç sarhoşluğuna kapılıp ekibimize saldırabileceğini söylemiş atalarım.
Ben buna bayağı şaşırmıştım.Ama şaşırmam bitmeden konuşmaya devam etti.
"Dark Speakerman:" Biz bu şehire farklı bir ırk olduğu ve onlar ile tanışıp her yere yayılmamız gerektiği söylendiği için geldik.Görüyorum ki o farklı ırk sizsiniz.Ben burda hiçbir speakerman ile kalamam çünkü hepsi benimle küs.Bana yardım eder misin?
"Ben(Plunger Cameraman):" Uh,peki.Biz her türlü saldırılara karşı laboratuvarımızı koruma kalkanıyla kapattık ve içine de kalabileceğimiz bir hotel yaptık.Gelip benimle kalabilirsin.
Dark Speakerman bunu duyunca sevinip bana teşekkür etti.Sanırım ilk defa bir dostum oluyordu.Çok heyecanlıydım.
Uzun bir süre geçmişti.Doğal olarak benim odama gelmiştik ve uyuyorduk.Dark Speakerman birden irkildi.Onun bu hareketi ile bende korkup kalktım ve ne oluyor sordum.O ise bana şunları söyledi:
"Dark Speakerman:" Dostum ben burada ırkımdan ayrı kalamıyorum.Buradaki herkes kamera ve ben bir hoparlörüm.Bu beni çok üzüyor.
Ben ise bir çözüm yolu arama gereği duymuştum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Skibidi Toilet) Plunger Cameraman'ın Hikayesi
Ciencia Ficción💠Bu hikayede Skibidi Toilet serisinin en cesur kahramanlarından adlandırabileceğimiz Plunger Cameraman'ın hayat hikayesini kendi hayal gücüm ile zenginleştirdim ve size sundum.💠 🍂Hikayedeki karakterlerin büyük kısmı Dafuqboom'un yarattığı Skibidi...