Camerawoman beni laboratuvara götürmüştü.Orada 2.Bölümdeki gibi bir hotel vardı.Burası garip bir yerdi.Daha önce hiç gelmediğime emindim.Kapıyı açtı ve beni içeriye doğru itti.Ben de kontrolüme hakim olamayıp öndeki masaya çarptım.
"Ben:" D-dur açıklaya-bilirim!
"Camerawoman:" Buyur,açıkla?
"Ben:" O kızı ilk defa gördüm.Bana hayranmış ama böyle yapacağını bilmiy- AĞZIMI KAPATMA
**Ağzını kapatır.**
"Camerawoman:" Gördüklerime de bahane bulamayacağına göre?
"Ben:" NE?**İçeriye (Bölüm 70 Full Versiyondaki) Dedektif Cameraman gelir.**
"Camerawoman:" Uh-oh
"Dedektif Cameraman:" Plunger! Burada ne arıyorsun?
"Ben:" Asıl sen burada ne arıyorsun?
"Dedektif Cameraman:" Ha? Sen benim sevgilim ile tanışmadın mı? O camerawoman.Bak orada.
"Ben:" Ha?
"Dedektif Cameraman:" Ben kaçarrr! Patron seni de çağırıyordu tez vakitte odasına git.**Kapı kapanır ve gider.**
"Camerawoman:" Eee-eh hıhı
"Ben:" Yazık sana (Hızlı adımlarla patronun odasına giderim.)Acaba patron nasıl bir görev verecekti.Bunu düşünürken daha demin yaşananları unutmuştum bile.
Patronun odasına hızla geldim.Yavaşça kapıyı açtım ve:"-Efendim,beni çağırmışsınız.Buyrun?" Dedim.
"Patron Cameraman (Lord TV Man gibi):" Şehirde yeni bir Skibidi varyantı belirdi Plungerman.
"Ben:" Ha? Ne gibi sonuçları var.
"Lord Cameraman:" Yaklaş göstereyim.Yaklaştım.Gördüklerime inanamıyordum.Kurukafaların tuvalet hali! Bu gerçekten canımı yaktı.
"Ben:" Peki görevim ne? Hepsini öldürmek mi? Pekala, gidiyorum!
"Lord Cameraman:" Hey du- bir kere de şu kahramanlıkları yapma be!Kılıçlarımı kınına koydum,yerde bir silah buldum ve onu da arkamdaki silah için ayrılan boşluğa koydum.A-ama bir dakika.Kılıçların ve silahların kuru kafalara karşı ne gibi bir işlevi olabilirdi ki?
O sırada hiç düşünmeden gidiyordum.Sanırım bu varyant Skibidi Toilet'lerin de düşmanı.Onlar da bunu bitirmek için formüller buluyorlarmış.
Ben kuru kafaları arıyordum.Ama etraftaki Tuvaletlerin hiçbiri Kuru Kafa değildi.Ama daha önemli bir savaşın ortasında kendimi buldum.
Titan Speakerman ve Titan Cameraman savaşıyordu.Ben Titan Cameraman'ı İlk kez orada görmüştüm.Gerçekten harika silahları vardı.Çok güzel bir savaş yapıyordu.Ama G-Man gelince oraya gitti.Titan Speakerman silahlarını hazırlamıştı ve avını bekliyordu."Cameraman:" Plunger! Lütfen üzerine atlayıp paraziti çıkarmak gibi bir kahramanlığa bulaşm- PLUNGER NEREDESİN?
"Ben:" Hadi bakalım parazit! Şimdi er mi yaman bey mi yaman (böyleydi herhalde) görüce- BENİ TUTAN BU EL NE!?Titan Speakerman'a fark edilmiştim.Çok sıcaktı elleri ve benim de vücut sıcaklığını olması gerekenin üstüne çıkarıyordu.
"Titan Speakerman:" Vay vay vay! Ne yapıyorsun küçük efendi?
"Ben:" KES SESİNİ! BEN YAPAMADIM AMA O YAPACAK! SİLAHIN TADINA BAK!Gerçekten o esnada silahımı alıp ona ateş ediyordum.Tabii ki yaramadı.Hatta beni patlattı ve yere fırlattı.Bedenim ikiye ayrılmıştı ama güç bir şekilde yaşıyordum.
"Cameraman:" Plunger? Nereye gittin yine! HA! YERDEKİ PLUNGER Mİ?
Savaşı tam sürat izledim.Titan Speakerman TV Woman ve Titan Cameraman sayesinde kurtuldu.
Bir binanın tepesinde Camerawoman'ı görmüştüm."Camerawoman:" P-plung-ah (ağlıyor).Seni son kez gördüğüm an böyle olacağını bilseydim kavga etmezdim.
"Upgdraged Large TV Man:" Sakin ol Camerawoman.Tv Woman onu aldı ve üssümüze götürdü.
"TV Woman:" Plunger,sakin ol şimdi seni yeniden doğacağın yere götürüyorum.
"Ben:" N-nereye?
"TV Woman:" Üssümüze!
"Ben:" HAYATTA OLMAZ! Bir kere üssünüze girdim,bir daha o hatayı yapmam.H-hey getirmişsin bile?
"TV Woman:" Şu yatağa geç,az sonra Bilim Adamı gelir.
"Ben:" Nasıl geçeyim? Bacaklarım var mı?
"TV Woman:" Sanırım haklısın.Neyse Bilim Adamı TV Man geldi.O esnada beni bayılttılar.Ne yapacaklardı bilmiyorum.Ama o esnada rüya görüyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Skibidi Toilet) Plunger Cameraman'ın Hikayesi
Science-Fiction💠Bu hikayede Skibidi Toilet serisinin en cesur kahramanlarından adlandırabileceğimiz Plunger Cameraman'ın hayat hikayesini kendi hayal gücüm ile zenginleştirdim ve size sundum.💠 🍂Hikayedeki karakterlerin büyük kısmı Dafuqboom'un yarattığı Skibidi...