Plunger Daha Güçlü Geliyor!

15 2 44
                                    

Aradan 2 yıl geçmişti.Savaş dur durak bilmiyordu.Plunger olmadan neredeyse 2 yılı doldurmuşlardı.Artık onu unutmuş ve kendilerine yeni bir Plunger bulmuşlardı bile.(Önceki hikayedeki Korkusuz Cameraman'ı buraya da ekliyorum.)

Karanlık TV Irkı,kısa bir süreliğine bütün bölgeye hükmetmişti.Tüm ırklara eziyet ediyordu.Bunlara Skibidi Toiletler de dahil.

Bu esnada Skibidi Toilet ırkının saklandığı çok gizli bir üs vardı.Orada G-Man'ı daha güçlü bir şekilde getirmeye hazırlanıyorlardı.Bir titan gibi kolları,bacakları ve güçlü bir reaktörü olacaktı.

Bu esnada Astro Toiletler ise başkaldırmış ve Karanlık TV Irkının çoğunluğunu yok etmişti.Dark Titan TV Man büyük hasar almıştı.Tanrıça TV Woman bacaklarını kaybetmişti ve bunu engelleyecek teknolojileri de yoktu.Bunu fırsat bilen Cameraman ve Speakerman liderleri her gece gizli toplantılar yaptılar.Uzun bir zaman sonra özgürlükleri için toplanıyorlardı ve bunu da kendi görevleri biliyorlardı.

Planları başarılı olmuştu.Titan Cameraman (Bölüm 64 ile aynı) ilk olarak üslerini bileğindeki silahı ile ateşler ederek patlatmaya başladı.Dark Titan TV Man,bir kolu ve kollarindaki televizyonları olmamasına rağmen savaşmaya geldi.Arkasındaki bıçakları Titan Cameraman'ın kafasına ışınladı ve Titan Cameraman'ı ölümle göz göze getirdi ancak bu esnada Titan Speakerman (Bölüm 69 ile aynı) yeni aldığı silahlarını kullanarak bıçakları yok etti.Hoparlörleri savaşmaya yetersizdi ancak o hareketini kullanarak farkını koyuyordu.

"Titan Speakerman:" Ölümünün tadına bak!

"Dark Titan TV Man:" Durun! Lütfen durun! Ne isterseniz yaparız ama soyumuzu kurutmayın.

"Titan Cameraman:" Hmm bi düşüneyim.

"Titan Speakerman:" Titan! Neyini düşünüyorsun? Al kafasını gitsin!

"Titan Cameraman:" Düşünmeme engel oluyorsun!

"Titan Speakerman:" Öyle olsun be!

"Titan Cameraman:" Bunca eziyetten sonra af dilemen çok usulsüzce dostum.Şimdi kafanı Titan Speakerman'a çevir.

Titan Speakerman elinde hazır tuttuğu bıçağı hemen kafasına soktu ve aynı işlemi 2-3 kere tekrarladı.

"Titan Cameraman:" En büyük tehlikeden hâlâ kurtulduk sayılamayız.

"Titan Speakerman:" Ne diyorsun Titan?

"Titan Cameraman:" Shadow TV... O çok güçlü.Bu ekran yığınından daha güçlü.Onu kendimize çekmeliyiz.Işık hızında bir enerjisi var!

"Titan Speakerman:" Onu boşver de şu bizden uzun binaya bombaları kaplamaya yardım edelim mi?

"Titan Cameraman:" Tamam.

*Binanın içinde...*

"Tanrıça TV Woman:" Tüm askerlerimiz de mi öldü? Yazık size! Gerçekten yazık size!

"Dark TV Woman:" Ben gidiyorum. *Işınlanır.*

"Tanrıça TV Woman:" Koskoca yerde yalnız mı kaldım?

"Large TV Man:" Evet pislik!

"Tanrıça TV Man:" S-sen!

"Large TV Man:" Kes sesini bacaksız ucube.Biat et yoksa kelleni alırım.

"Tanrıça TV Woman:" Ben kimseye biat etmem!

"Dark Speakerman yavaşça gelerek:" Yüksek saygılarımla şunu söylüyorum:

Geber pislik!

"Large TV Man:" Bıçağını ver!

"Dark Speakerman:" Al.

(Skibidi Toilet) Plunger Cameraman'ın HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin