Part 39💕 (FAIRY&FAYZEN)

1.6K 30 1
                                    

Fayzen memandu dengan sangat laju. Habis lampu isyarat di langgar. Farel yang berada di tepinya sudah kecut perut.

Pang! Pang! Pang!

Wajah Fairy ditampar beberapa kali oleh Adelia. Bibir nya mula pecah dan berdarah.

Fairy hanya mampu menatap Adelia dengan tatapan kosong. Tubuhnya sudah lemah. Dia sudah tiada kekuatan nak lawan lagi.

"Sakit tak?" Soal Adelia smbil tersenyum.

Fairy mengangguk.

"Bagus la. Memang aku suka pun tengok kau tersiksa macam ni." Kata Adelia lalu menunjal kepala Fairy.

Hanim melangkah mendekati Fairy yang diikat dikerusi itu. Dia membelai pipi Fairy dengan sebilah pisau.

Fairy memejam matanya. Dia takut jika pisau itu terbenam ke dalam pipinya.

"You ni banyak salah dengan I tahu tak?"

Fairy menggeleng.

"Kalau you nak tahu. I dah lama nak Fayzen jadi milik I tapi you yang hancurkan semuanya. You yang buat dia tak pandang I."

Pisau di pipi Fairy ditarik sedikit.

"Arghhh!!" Jerit Fairy. Pipinya terluka.

"Sakit ke? Alolo comel ke dia jerit."

"HANIM!!Kau buat apa hah dengan isteri aku???!!!" Jerkah Fayzen yang baru sahaja tiba distu.

Hanim tersentak. Dia pusing ke belakang. Terkejut dia melihat Shark ada bersama Fayzen. Adelia sudah dipegang oleh beberapa orang anak buah Fayzen.

"Ish lepas laa. Sakit tau tak?" Marah Adelia.

"Korang pergi bawak dia ke markas. Buat apa yang patut." Arah Fayzen.

"Baik tuan."

"Shark! You buat apa kat situ hah!"

Shark senyum sinis.

"Aku buat kerja la miss." Jawan Shark tenang.

"You ke yang bagitahu Zen I kat sini?" Soal Hanim.

"Haah aku."

Hanim terdiam. Dia cuba mencerna apa yng terjadi. Dia mengambil pisau yang ada dibawah lalu meletakkan di tekak Fairy.

"Korang dekat aku kelar leher dia."

Fayzen senyum sinis. Dia hanya melihat tanpa membuat apa-apa.

Bang!

Tembakan terkena belakang badan Hanim.

Akwa dan Adam keluar dari tempat persembunyian.

"Hahaha goodjob Adam. Power ah kau tembak." Puji Akwa.

Fayzen mendekati Fairy yang sudah lemah itu. Dia segera melepaskan ikatan.

"Hu-bby.. Ma-af."

"Shuhh..  baby tak ada salah pun dengan hubby " kata Fayzen lalu mendukung isteri untum di bawa ke hospital.

"Korang urus apa yang patut. Jangan sampai polis tahu." Arah Fayzen lalu beredar dari situ.

Shark mendekati Hanim yang terbaring itu. Dia mencempung tubuh itu lalu di bawa ke bilik rawat.

Semua di situ hanya diam melihat tindakan Shark.

"Kau nak rawat dia Shark?"

"Ye. Jahat mana pun dia. Aku sayang dia. Korang boleh pergi. Nanti pandai la aku urus semua ni." Jawab Shark.

Mereka pun mula beredar dari situ.

Fayzen kehulur-kehilir di hadapan bilik yang menempatkan Fairy. Dia risau tentang keadaan isterinya.

Be Mine My Baby Flower{C} Where stories live. Discover now