Tanıtım

805 29 19
                                    

Ben Gece Aşkın 18 yaşında lise son sınıf öğrencisiyim. Annem ev kadını, babam ise şirket çalışanıydı. Ben genelde çok sosyal bir kız olsam da hiç kimseyi kendime yakın görmezdim. Bir kişi istisna olmakla o kişi benim çocukluk arkadaşım sirdaşımdı, Ecrin Naz Barçın. Nazın babası da babamla aynı şirkette çalışıyordu. Anneside annemle yakındı. Ailelerimiz arasındakı yakınnık bizim aramızıda düzeltmişdi ve aynı zamanda biz komşuyduk onlar bizim apartmanda yandaki evde yaşıyorlardı. Bu yüzden okula hep bir gider bir dönerdik.
O benim benzerim gibiydi amma bir o kadar da farklıydık.O genelde sessiz olurken ben konuşkandım, o hiç tebessüm etmezken ben hep gülerdim.

🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨

Okulun bittiğini gösteren zil çaldıkdan sonra çantamı toplayıp okul çıkışına gidip Naz'ı beklemeye başladım. Bekledim, bekledim amma gelen giden yoktu bende mesaj yazmak kararını alıp, whatsappa girdim.

Siz: Naz'ım nerdesin? Beklemekden ağaç oldum nerdeyse. ✓

Mesajım nedense bir tikdi bende endişeli bir ifadeyle telefona bakıyordum. Çünki normalde mesajlarıma çok erken cevap verirdi. Şimdi cevap vermeyi bırak mesaj dahi iletilemiyordu. Hemen whatsapp'dan çıkıp arama kısmında Naz'ın isminin üzerine basıp kulağıma yaklaşdırdım.

*Aradığınız kişiye şuan da ulaşılamıyor*

Hemen okul etrafına bakmaya başladım duyduğum çılık sesi ile irkildim sanki başımdan aşağıya kaynar sular dökülmüşdü. Hemen vakit kaybetmeden çığlık sesinin geldiği yöne doğru koşmağa başladım gördüğüm manzara karşısında donup kaldım.

İki iri yapılı adam Naz'ı kollarından tutup arabaya bindirmeğe çalışıyorlardı.

Vakit kaybetmeden oraya doğru tam süratim ile koşdum.

"Naz!?" Diye adeta cırlarcasına bağırdım.

"Neler oluyor burda lan siz kimsiniz!!! Nazı nereye götürmeye çalışıyorsunuz!!!"

"Gece sen beni boş ver. Neden geldin buraya git! Kaç!! Kurtar kendini!"

"Sen ne dediğinin farkındamısın! Seni bırakıp nasıl gideyim, Naz"

Nazı tutan adamlardan biri bağırdı.

"Yeter be!! Ne uzattınız! Sen de bin şu arabaya!"

Diyerek adeta Naz'ı arabaya doğru fırlattı.

"Sen kimsin ne diyosun be adam!! Ne yaptığını sanıyorsun!!"

Dedikden sonra yumruk
yapdığım elimi adamın yüzüne geçirdim. Bu sefer Naz'ı tutan diğer adam Naz'ı bırakıp bana doğru koşmaya başlayınca beyaz gömleğinin yakalarından tutup kendime çekip kafamı buruna geçirdim ve evet burnunu kanatmışdım. Arkamda bizi şaşkınlıkla izleyen Naz'a bakıp bağırdım.

"Sen hala burda mısın!! Kaç!!!"

Karnıma yediğim yumruk ile geriye doğru sendeledim. Bana vuran adama doğru tüm gücümle bir tekme savurdum tekme dizlerine gelince adam dizleri üzerine düşdü ve ben yine bağırdım.

"Naz kaç!!! Söz veriyorum yanına gelicem!!! Amma şimdi kaç!!"

"Bak söz verdin Gece!"

Dedikden sonra kaçmaya başladığını gördüğümde  burnuma gelen ekşi koku ile yüzümü buruşturdum ve gerisi karanlık...

****************************

426 kelimelik bir bölüm oldu

Öncelikle ben Azerbaycanlı olduğum için türkçe yazım yanlışlarım ola bilir bu yüzden şimdiden hepinizden özür dilerim. Umarım hikayeyi beğenirsiniz.

Hepinizi öpüyorum🦋

Görüşürüz...

Casus Kadın "Tamamlandı"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin