Tehtit...

85 5 2
                                    

Ayaz Bartuğ'nun güncesinden:

Bu gün uzun zamandır beklediğim gündü. Bu gün Medusa'nın doğumuna şahit olucaktım. Onu her kesin korktuğu bir yeraltı kraliçesi yapıcaktım. Bu gün Gece'ye yaptırıcaklarımı düşünerek sadistçe sırıtıyordum. Bu gün onu zor seçimlere sürükleyerek onun çaresiz bakışlarından zevk alıcaktım. Onun acısı bana huç tatmadığım hazzı bana tattırıyordu.

Beni düşüncelerimden ayıran ise kapının tıklanmasıydı.

"Gel." Dedim düz ve soğuk bir sesle.

"Efendim bu gün için dediğiniz yeraltı toplanmasını ayarladık sizin de istediğiniz gibi saat 20:00 ayarladık."

"Tamam. Şimdi çık odadan!"

Dediğinde hemen odadan çıkıp kapıyı kapattı. Bense kolumdaki saate baktım saat 16:27 olduğunu gördüğümde. Ayağa kalkıp ceketimi giydim. Ve şirketten çıkıp arabama binerek Gece'nin tutulduğu eve doğru yola çıktım.

27 dakika sonra:

Sonunda eve gelmiştim önce Gece'nin tutulduğu odanın kapısının önüne geldim. Onun için bir oda ayarlamıştım iki gün önce de onu bayıltarak bu odaya getirmiştim. Aslında zorluk çıkarmasa bayıytmazdım ama benim sevgilim aynı benim gibi emirlere itaat eden biri değil bu ondan daha fazla etkilenmeme sebep oluyordu. Odanın kilidini açtım kapıyı açtığımda ise kafama gelen terlik ile şaşırdım.

"Adi adam, şerefsiz köpek, sadist piç, dur lan s****** belanı!!" Dediğinde ben kapıyı kapatım kilitledim ve anatları kapı altından diğer tarafa attım. Daha eğildiğim yerden kalmamıştım ki Gece beline çıkıp saçlarını yolarak sırtımı yumruklamaya başladı.

"Dur lan!! YAMYAM MISIN KIZIM SEN!?" Diye yüksek sesle bağırdım. Ama o beni fuymuyouş gibi daha çok vurmaya başladı.

"Ehh yeter be!" Diyerek onu sırtımdan yere attım. O ise yüzü üste çok sert bir şekilde yere düştü. Haraket etmediğini fark ettiğimde uçini anlamladıramadığım kadar büyük bir korku kapladı. Yerde bir kan gölü oluşmaya başladığında korkudan ellerim titremeye başladı. Yere onun yanına diz çöküb onun yerde haraketsizce yatan vücudunu çevirdim. Ve çervidiğim anda Gece boğazımı sıkarak beni boğmaya başladı. Zar zor onun elinden kurtuldum.

"BANA BAK!! EĞER BİR DAHA BÖYLE BİR ŞEYE KALKIŞIRSAN SENİ ÖLDÜRÜRÜM!!! DUYDUN MU BENİ!!"

"Sen ne kadar aptalsın hah?! Sence benim kendi canım umrumda olsaydı herkesi geride tutup senin ayağına kendim gelirmiydim sanıyorsun!? Noldu aval aval bakmada cevap ver!!"

"O ZAMAN BENİM TEPEMİN TASINI ATTIRMA YOKSA-"

"Yoksa ne lan!!"

"SENİN ŞU CANINDAN DAHA ÇOK SEVDİYİN EKİBİNİNDEKİ HER KESİ ÖLDÜRÜRÜM! DUYDUN MU BENİ APTAL KADIN!?"

"Aptal senin yedi sülalenin adıdır gerzek herif. Bir s*ktirip gitmedin hayatımdan!" Diye sinirle soluyarak sessizce bana küfürler yağdırmağa başladı.

Aslında sinirlenmek ona çok yakışıyordu. Ama şuan da o kadar sinirliydi ki burun delikleri açılıp kapanıyordu. Ve her iki eli yumruk yapmıştı. Bir anda yere damla damla kan aktığını gördüm. Çünki Gece tırnaklarını ovuç içine o kadar batırmıştı ki artık kanamaya başlamıştı. Aniden akşamki toplantıyı hatırladım ve konuşmaya başladım.

"Bu akşam yeraltındakiler ile büyük bir toplantı olucak ve seni mafya olarak tanıtıcam. Bununla ile sen de benim gibi mafyalık yapıcaksın. Bu akşam çok şık şeyler giy. Birazdan odana makyöz ve bir kuaför gelicek senin giyeceklerinide ben sana önceden aldım birazdan getiricekler. Ama gelince onlara bu şekil saldırmak yok! Ve unutma ekibinin yaşayıp yaşamaması benim elimde! Şimdi uslu bir kız ol tamam mı sevgilim?"

Casus Kadın "Tamamlandı"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin