ŞİMDİ OKUDUĞUN Casus Kadın "Tamamlandı" Mystery / Thriller Her şey arkadaşı için kendi hayatını riske atan 18 yaşında bir kızla başlar.Zamanla olaylar değişir... "Diğer kitablardan alıntılar bulunmaktadır" #arkadaşlık #güçlükadınkarakter #kadın #mafya #mahkum #sağkolum #yaralanma #çaresizlik Karakter Tanıtımı 2 243 12 3 MedineXelilli tarafından MedineXelilli tarafından Takip Et Paylaş Post to Your Profile Share via Email Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Post to Your Profile Share via Email Report Story Turgut Aşkın ( Gecenin babası) Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Elvan Aşkın ( Gecenin annesi) Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Eflin Görgün (Denizin annesi) Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Akif Görgün (Denizin babası) Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Elif Görgün (Dənizin ablası) Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Evet karakter tanıtımları bu kadar.