Altuğ Sarcanın anlatımı ile:
Gece gideli tamı tamına 3 aydı.
Siz hikayedeki her bölümü bir kaç hafta sanarken aslında aylar geçiyordu.
Ve biz üç aydı liseli ergenler gibi okula gitmek zorundaydık. Ama lanet olası çeteyi hala çökelte bilmiyorduk. Gece ise hala yeraltına sızamadı. Ben en son Gece ile konuştuğumda bana çok kısa zamanda yeraltına sızacağını sadece sabr etmemiz gerektiğini söyledi. Ve bizim elimize bu gün bir kızın daha kaçırılacağı haberi ulaştı. Ama maalesef yeni kurbanlarının kim olduğunu bilmiyoruz. Bu iş artık çok uzadı! Ve bu benim fazlasıyla canımı sıkıyor. Bu iş bu gün burada bitmek zorunda. Ama bu işi bitirecek yanlız bir kişi var ve o da Gece Soysuz. Gece ise nerde!? Hah, tabiki her zamankı gibi kendi bildiğinin peşinde. Ben ona yeraltına bir kez girsen sonsuza kadar orada kalırsın, burada sana çok ihtiyacımız olucak, bu işi yanlız sen bitire bilirsin dedim ama yok!! İlla kendi bildiğini edicek!
Plan yapmak için Gece'yi aradım.
Gece Soysuz aranıyor
"Alo, Altuğ?"
"Neden aradın?! Biliyorsun ben seni aramadan beni aramamalısın. Ya Bartuğ yakalarsa!?"
Diğer dediklerini duymazdan gelerek direkt koyuya girdim.
"Plan yapmamız lazım"
"Noldu Altuğ bensiz plan yapamıyormusun?"
Sesindeki alaycı ifade beni kızdırmaya fazlasıyla yeterliydi.
"Gece!"
"Tamam tamam kızma bay agresif"
Dalgayı bir kenara bırakıp ciddi bir ifadeyle konuşdu.
"Benim bir planım var."
"Neymiş o?"
"Beni dikkatlice dinle. Sen bana bu gün yeni bir kızın daha kaçırıcağından bahs etmişdin değil mi?"
"Evet?"
"Hah işte o kaçırılıcak kızlar Işık ve Naz olucak."
"Ne?! Sen ne dediğinin farkında mısın?! Ne demek kaçırıcak kızlar onlar olucak"
"Sakin ol. Şöyle ki ben dün Naz ile konuşdum. Sizin şu türkçe hocanız var ya neydi ismi hah Burak."
"Eee?"
"Burak hoca Işığ'a söylemişki yarın çocuk yetişdirme yurduna ziyarete gidicekmiş ve Naz'a onunla gelmesini söylemiş ve ben adım kadar eminim ki şu Burak denen herifinde bu işde parmağı var. O yüzden Naz'a teklifi kabul etmesini ve yanlız gidiceğini söylemesini istedim ama aslında yanlız gitmemesini ve Işığ'ı da kendisiyle götürmesi gerektiğini söyledim. Böylelikle Naz ve Işık da kaçırılıcak mağdur rolü oynayıb siz gidene kadar onları oyalayacaklar. Ve siz bu sayede bir çeteyi çökelticeksiniz."
"Her şeyi anladımda ama neden sen ve Barış yeraltına sızıyorsunuz ve ya neden çeteyi böyle çökelte biliyordunuzsa neden yeraltına sızdınız? Umarım mantıklı bir fikrim vardır Gece!"
"Tabiki var. Şöyleki yeraltına sızmaktan vaz geçdik ama maalesef bu işden çıkmak o kadar da kolay değil. O yüzden bizde bu oyunu akışına bırakıcaz. Ve benim çok güzel planlarım var merak etme sadece sen ben olmadığım için her şeyi idare etmek ve benim dediklerime itaat etmek zorundasın. Sadece bana güven Altuğ."
"Tamam dediklerini yapıcam ama sen de çok dikkatli olucaksın Gece. Çünki bu bir oyun değil. Bunu unutma!"
"Merak etme ama şuan kapatmam gerek"
Dedikten sonra telefonu yüzüme kapattı. Acaba şuan aklından ne gibi korkunç planlar geçiyor?
Gece hepimizden çok farklı onun o lanet olası beyni çok farklı çalışıyor. O hep karşısındakini alt etmek için onun gibi düşünüyor. Şuansa bir katil edası ile planlar yapıyor. O bu uğurda feda olucak kişileri düşünmeyi hep en sona bırakıyor. Ama hep hepimizi bir arada tutan ve koruyan kişi Gece. Bu işide de çok iyi bir performans sergileyeceğine çok emin ve biz de eminiz.
Hadi bu oyunu kurallarına göre oynamağın vakti geldi. Güveniyorum sana Gece Soysuz...
****************************
Evet tamı tamına 552 kelimelik bir bölüm oldu.
Bence güzel bir bölümdü.
Sizce Gece ne yapmağa çalışıyor??
Hepinizi çok öpüyorum 😘
Neyse ben kaçar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Casus Kadın "Tamamlandı"
Mystery / ThrillerHer şey arkadaşı için kendi hayatını riske atan 18 yaşında bir kızla başlar.Zamanla olaylar değişir... "Diğer kitablardan alıntılar bulunmaktadır"