Gece Karanlık

353 16 19
                                    

Bunu bu kadar çabuk kabul ettiğine inanamıyorum. Belki de benimle dalga geçiyordur. Umarım dalga geçmiyordur.

"Her kes buraya baksın! Sizi benim için çok önemli biri ile tanıştırıcam ve bundan sonra ona karşı çok dikkatli olucaksınız! O nə istese o ne derse yapıcaksınız! Anlaşıldımı?!"

"Bartuğ anladık anlamasına da kim bu kadın?"

"Anlamana  sevindim. Bu kadın benim kız kardeşim."

Başka bir ses daha duyuldu.

"İyi ama senin bir kardeşin yok ki, ama Bartuğ"

"Meğersem varmış. Gece benim üvey kardeşimmiş. Benim de yeni haberim oluyor. Haberim olur olmaz onu yanıma getirtdim. Gece Aşkın benim üvey kardeşim ve artık eski soy ismi yerine yeni soy ismini kullanacak yani Karanlık. Gece Karanlık!"

"Şimdi size iyi eğlenceler ama benim ve kız kardeşimin ufak bir işi olduğu için gitmemiz gerek."

Dedikden sonra bileğimden tuttuğu gibi beni çekiştirerek bardan çıkardı. Arabanın önüne geldiyimizde bana doğru bakıp elime bir kimlik verdi.

"Artık bu kimliyi kullanıcaksın senin yeni  soy ismin Karanlık. Gece Karanlık. Sencede ismin ve soy ismin bir birine çok uyuyor değilmi Gece ve Karanlık."

"Teşekkür ederim"

"Teşekkür mü edersin?"

"Evet?"

"Peki ama neden?"

"Beni dinlediğin ve dediğimi yaptığın için"

"Sen uslu bir kız olduğun sürede ben senin her dediğini yaparım ki."

" Hep benim yanımda yakınımda saklımda kal Gece. Ama hiç bir zaman seni bırakmamı isteme çünki bunu yapamam. Ben sana zarar vermem bile isteye canını yakmak istemem ki Gece'm. Ama ben böyle bir adamım sinirli biriyim eğer biri benim emirlerine karşı gelirse o zaman gözüm döner ve ne yaptığımı bilemez bir hale gelirim. Yani sana zarar veririm. Bu yüzden hiçbhir emrime karşı gelme ne diyorsam onu yap!"

Bu adam ne diyor böyle sen sinirlisin ve aynı zamanda da bana aşıksın diye ne dediysen onu yapmak zorunda değilim!! Sen önce bir git piskolojik tedavi al be adam. Hayır, burda beni iygilendiren kısım neresi !?!? Gerizekalı herif! Pis sadist!

Casus Kadın "Tamamlandı"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin