Ayaz'ın anlatımıyla
Bunu yaptığıma inanamıyorum? Ben resmen küçük bir kıza aşık olmuşdum. Onu ben kaçırdım kaçırdığım küçük bir kıza aşık olmam dedim duygularımı iyi kontröl ede bilirim sanıyordum. Amma ben Ayaz Bartuğ Karanlık girdiğim bir savaşta küçük bir kıza yenildim. Amma büyüleyici bir kıza yenildim. Başlarda bu yenilgiyi kabul etmek istemedim sonraya en büyük yenikgimi onun gözlerine bakarken gördüm. Ben gerçekten ona çok fena aşık olmuşdum. Seni her anlamda çok hafife almakta hata tapmışım Gece Aşkın... daha doğrusu Gece Karanlık...
Aslında onu başka bir teste tabi tutmaya gerek olmadığını biliyorum amma yine de her ihtimali düşünmek zorundaydım. Silah kullanmayı hatta benden bile iyi bildiğini kendi gözlerimle görmüşdüm amma onu yeraltındakilerden biri yapa bilmem için çok iyi dövüşmeyi de bilmesi gerekiyor. Bu yüzden ben küçük yarasama bir süpriz yapıcam o gündüzleri çok iyi dövüşe biliyor peki ya karanlıkta Gündüzün ışıkları onu yenilmez kılarken gecenin karanlığı onu savunmasızmı bırakıyordu?
Gece'nin anlatımıyla
Yemeğimiz bitmişdi ve aynı zamanda Barışta benim işim var diyerek gitmişdi. Evde ise ben, Ayaz, ve birkaç hizmetçi vardı.
"Bartuğ beni ne testine tabi tutucaksın??"
"Dövüş"
"Dövüş mü??"
"Evet"
"Bu bildiğimiz dövüş mü??"
"Yok bilmediğimi bir dövüş bu. Ben bir karar aldım ki, senin üzerimde yeni dövüş sitilleri çıkarayım ne dersin?"
"Hıh" diye istemsizce bir nida döküldü dudaklarımdan
Lanet olası gülüşü yeniden kulaklarıma doğdu. Sen gülme be Ayaz'ında donduğum. Bir dakika ne diyorum ben be!
Yoksa?
Hayır iç ses aşık falan olmuyorum.
Hadi hadi yeme beni. Bu yalanlarını sen ancaq benim külahıma anlat.
Bir dur iç ses neler oluyor onu bir anlayalım.
İç sesimle konuşurken başka bir odaya geldiğimizi bile fark etmemişdim.
"Evet küçük yarasam şimdi karanlıkda dövüşüp dövüşemediğini öğrenmem için gözlerini bağlamam lazım. Bakalım yarasa'm olmağı gerçektende hakediyormusun?"
Kelimeleri uzatarak komuşmasını çok sinirimi bozsada belli etmedim. Bu adam beni gerçektende hafife alıyordu.
Arkama geçip gözlerimi bir fülarla bağladı ve adım seslerinden önüme geçtiğini anlamam hiç zor değildi.
Yumruğunu yüzüme doğru savurduğunda yumuğundan büyük bir ustalıkla kaçtım ve elini havada yakaladıkdan sonra belinde büktüm.
"Ne?! Ama nasıl?!"
Sesindeki şaşkınlık dolu ifade kahkaha patlatmama neden oldu.
"Son gülen iyi gülermiş ama küçük hanım bunu sana ödetmezmiyim şimdi."
"Hıhı. Ödetirsin ödetirsin"
****************************
Eevet bu bölüm de buraya kadar toplam 396 kelimelik bir bölüm oldu.
Arkadaşlar kusura bakmayın bu bölüm çok kısa olmak zorunda kaldı malum saat çok geç olmuş və benim de uykudan gözlerim açık duramıyor. Artık bölüm atmayı sıklaştımağa çalışıcam.
Neyse bay bay ♥️
Hepinizi öpüyorum 😘
Ben kaçar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Casus Kadın "Tamamlandı"
Mystery / ThrillerHer şey arkadaşı için kendi hayatını riske atan 18 yaşında bir kızla başlar.Zamanla olaylar değişir... "Diğer kitablardan alıntılar bulunmaktadır"