Atış talimi

313 15 14
                                    

Ertesi sabah

Dün diğer mafyalarla olan görüşten sonra eve geldik. Ayaz işlerim var dedikden sonra çekip gitdi. Bense bana verdiği odaya gittim. Çok yorgun hiss etdiğim için üzerimdeki yorgunlukdan az daha olsa kurtulmak için duşa girdim.

Duştan çıktıktan sonra giyinme odasına gidib kendime giyicek bir şeyler bakmaya başladım. Tam da üzerime uygun olduğunu düşündüğüm bir pijama takımını giydim. Üzerime kısa bir siyah krop altıma çizgili kırmızı bir reng pantolon giydim.

 Üzerime kısa bir siyah krop altıma çizgili kırmızı bir reng pantolon giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Üzerine giydikleri bunlar)

Pijamalarımı giydikden sonra yatağa doğru yürüyüp, yatağın yanına geldiğimde yorganı kaldirıp içine yattım. Uyandığımda belime dolanmış kollarla bağırdım.

"Sen ne yapıyorsun ya!! Rahat bırak artık beni! Ayrıca belimi çok sıkıyorsun canım yanıyor!!"

Uykulu bir sesle homurdanmaya başladı.

"Bir uyutmadın ama beni, küçük yarasam."

"Hem yarasa ne alaka be! Hayır, bir kere o hayvanlar çok çirkin!"

Homurdanarak bana cevap verdi.

"Şöyle ki, küçük hanım ilk önce benimle konuşurken sesinin tonuna dikkat et. İkinci olarak sesin bağırdığın zaman yankılanıyor aynı yarasa sesi gibi ve sözün doğrusu bu sesin beni fazlasıyla büyülüyor."

Hımm mesela ne kadar büyülüyor Ayaz'cım?

İç ses sen ne diyosun. Zaten günde bir kere ortaya çıkıyorsun onda da ya hep çok konuşup ama boş konuşuyorsun ya da fesatlıklar yapıyorsun. Allah aşkına sen nasıl bir iç sesin??
Bir insanın iç sesi bile mi işe yaramaz ola bilir?? Allahım sen beni neyle sınıyorsun kurban olduğum ,Yarabbim?

Aman be gidiyorum ama sana çok kırıldım haberin olsun.

İç sesimi bekde çok takmadan ayağa qalmayı denedim ama ayı herif koala gibi yapışmışdı bana.

"Bıraksana ya!!"

Dediğimde belimde olan eller az da olsa yumuşamışdı. Ben de bunu fırsat bilip hemen yatakdan kalkıb lavoboya gibip özel ihtiyaçlarimı karşıladıkdan sonra duşa girip hızlıca duşumu aldıkdan sonra üzerimi giyinip dışarı çıktığımda Ayaz'ın da giyinip beni beklediğini fark ettim.

"Hadi güzelim birlikde kahvaltıya inelim sonra seni bir yerlere götürücem"

Hiç bir şey söylemeden başımı onaylar bir şekilde aşağı yukarı salladım ve kapıyı açıp aşağı kata indik yine masanın üzerinde yok yoktu. Oturub bir şeyler yedikden sonra ayağa kaldığımda Ayaz da ayağa kalktı.

"Seni şimdi bir atış talimine götürücem çünki kendini daha kolay koruya bilmen için silah kullanmayı bilmen lazım ve silah kullanmayı öğrendiğin zaman sen de benim gibi bir mafya olacaksin ve biz hem resmi olarak abi kardeş gibi olduğumuz için yeraltı dakiker senden çekinicekler. Aynı zamanda ben öldüğüm zaman tüm mal varlığim senin olucak. Yani yeraltındakilerden biri olucak yegane kadın mafya olucaksın."

Ne!? Ben ve mafya?? Ben ve zenginlik?? Silah kullanmak mı??

İç ses sence buz mi yanlış anladık yoksa bu herif kafayı mı yemiş?

****************************

Evet! Arkadaşlar bu bölüm de böyle oldu umarım beyenirsiniz. Şuan tatilde olduğum için sık sık yeni bölümler atmaya çalışıcam

Toplam 441 kelimelik bir bölüm oldu.

Sizi çok öpüyorum😘😘

Ben kaçar...








Casus Kadın "Tamamlandı"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin