Sabah uyandığımda bir yatak odasında yatağın üzerinde yatıyordum kolumda ise bir serum vardı. Bakışlarımı kolumdan çekip etrafı incelemeye başladım. Odadakı her şey siyah renklerindeydi. Orada büyük siyah bir yatak onun iki yanında üzerinde gece lambası olan küçük masa, yatağın önünde siyah renkli koltuk takımı ve üç tane kapı vardı. O da büyük bir ihtimalle biri giysi odası, diğeri lavabo, üçüncü kapı isə odadan çıkış kapısı olduğunu düşünüyorum. Odayı bir süre inceledikden sonra kolumdakı serumu sertçe çekip çıkardım çok sert çıxardığım için kanamaya başlasada umrumda olmadı. Topallaya topallaya zar zor kapının yanına gelib elimi kulpun üzerime koyduğumda boynumda hiss ettiğim nefesle kas katı kesildim.
"Nereye gidiyordu ,güzelim?"
"Ben ben be.. şey şey hiç bir yere"
"Emin misin ,güzelim"
"Eminim"
"Neyse öyle olsun bakalım. Hem bir de bu gece çok güzel olmalısın seni bir yere götürücem."
"Nereye?"
"Gidince görürsün"
İstemesemsizce de olsa kafamı aşağı yukarı salladım.
★★★★★★★★★★★★★★★★
Akşam
Üzerime giymeme için iddialı bir kırmızı elbise verdiği için bende mecbur olup giydim.
(Elbiseni bu olarak düşünün)
Lavoboda üzerimi giyindikden sonra kapıyı açtığımda onu gördüm beni başdan aşağıya kadar süzdü sonra isə yüzünde memnun bir ifadeyle yüzüme baktı.
"Oradakı herkes bizi sevgili sanıyorlar yanlış her hangi bir haraketini görürsem sonu çok kötü olur. O güzden uslu bir kız olmak zorundasın güzelim."
"Peki bir şey sora bilirmiyim?"
"Sor tabi, güzelim."
"Senin adın ne? Orada ne diye çağırıcam?"
"Hımm güzel bir soru. Benim adım Bartuğ. Ayaz Bartuğ Karanlık."
"Benimle alakalı başka soruların varsa cevap vere bilirim."
"Beni ne zaman bırakıcaksın?"
"Hiç bir zaman. Başka soru sor."
"Başka sorum yok"
" Mesela yaşım yaşımı hiç merak etmiyormusun?"
"Hayır"
"Ama ben söyliycem ama önce tahmin et bakalım bana kaç yaş verirsin?"
"Otuz"
"Hayır yirmi yedi yanlış tahmin şimdi sen burda beni bekle güzelim üzerimi değistirip geliyim"
Başımla onayladıkdan sonra o giyinme odası olduğum odaya girdi. Bense beklemeye koyuldum.
Tahminimce 10 dakikadır bekliyordum nihayet kapı açıldı ve simsiyah bir takım giymiş olan Ayaz'ı gördüm.
Sende düşdün dimi ,Gece. Ama adam düşülmeyecek biri de değil. Maşallah çok yakışıklı.Yine ne saçmalıyorsun iç ses!
Sende ne çabuk kızıyorsun be
İç sesimi umursamadan Ayaz'a bakarak konuşdum.
"Eee hadi gitmiyormuyuz?"
"İstersen gitmeyelim ne de olsa benim manzaram çok güzel."
Dedikten sonra beni tekli koltuğa oturtup kendisi ise karşımdaki koltuğa oturup beni izlemeye başladım onun delici bakışlarını üzerimde hiss ettiğimde ayağa kalkıp
"Hayır gidelim"
"Tamam güzelim sen nasıl istiyorsun öyle olsun"
Dedikten sonra bir elini belime koyup yürütmeye başladı.
"Ben kendim de yürüye bilirdim" diyip ondan uzaklaşmaya çalışdığımda hiçbir şey demeden belimi daha fazla sıktı. Ev dört katlı bir evdi bizim olduğumuz oda ise dördüncü kattaymış. Dört kat indikden sonra evin önüne park edilmiş siyah BMW markalı arabanın önünde durduk.
(Araba bu)
"Hadi bin arabaya!"
Diye bağırdığında korkudan hemen arabaya bindim. O da ön koltuğa oturduğunda arabayı kullanmaya başladı.
Araba bir barın önünde durduğunda. Arabadan indik iner inmez bir elini belime koyup beni yönlendirmeye başladı. Barın içi sarhoş adamlar onların etrafında dolanan kadınlarla doluydu. Barın ikinci kısmına geçtiğimizde yerden bir kapı açtı ve yeraltına inmeye başladık. Burasıda deminki bar gibiydi amma daha az adam vardı aynı zamanda deminki sarhoş adamlar onların etrafında dolanan kadınlar yoktu. Beni kürsu gibi bir yere çıkardığında dudaklarımı kulağına yakınlaşdırıp sordum.
"Ayaz, ne yapıyorsun?"
"Hiç güzelim sadece yeraltındakilere seni sevgilim olarak tanıtıyorum."
"Ne!"
"Sakin ol güzelim"
"Sakinim dahi şöyle yapalım beni yeraltındakilere tanıt amma sevgilin olarak değil. Lütfen Ayaz"
"Hay hay sen nasıl istersen prenses"
****************************
Devamını yazmaya üşendiğim için bu bölüm bu kadar olacak.
Toplam 568 kelimelik bir bölüm oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Casus Kadın "Tamamlandı"
Mystery / ThrillerHer şey arkadaşı için kendi hayatını riske atan 18 yaşında bir kızla başlar.Zamanla olaylar değişir... "Diğer kitablardan alıntılar bulunmaktadır"