Evden çıkalı 15 dakika kadar olmuşdur. Benim sağımda oturup arabayı kullanmakta olan Ayaz'a bakarak konuşdum.
"Daha ne kadar yol gidicez Ayaz?"
"10 dakika kaldı ,güzelim. Biraz sabr et."
Hiç bir şey söylemeden başımı cama yaslayıp gözümün önünden akıp giden yolu izlemeye başladım.
Tahminimce 10 dakikadır yoldaydik araba bir yerin önünde durduğunda arabadan indik. Ve yine iner inmez Ayaz bir elini belime koyup beni gönlerdirmeye başladı bir odanın içine girdiğimizde burada silahlar ve ateş ederek vurmalı olduğumuz hedefler vardı. Hedeflerden birinin önüne geldiyimizde Ayaz elime bir silah verdi ve kendisi de yanımdakı yere geçip eline bir başka silah alıp içini mermiyle doldurdukdan sonra nişan alıp şarjörü boşaltdı. Ve bingo hepsi on iki puanlık hefed tahtasının tam ortasına isabet etmişdi.
(Arkasaşlar fotoraf tamamen temsilidir)
"Noldu yoksa korktum mu küçük yarasam?"
Dedi sesindeki alaycı ifadeyle onun böyle konuşması beni çok kızdırdı. Bu yüzden elime aldığım silahın mermilerini doldurub nişan aldıkdan sonra şarjörü boşaltdım. Çünki zaten ben silah kullanmayı biliyordum ben Adanalıyım bizim orda güneşe bile ateş ediyorlar bana da silah kullanmayı kuzenim öyretmişdi.
Ben şarjörü boşaltdıkdan sonra Ayaz'a baktım ve düymeye basıp ateş ettiğim kağıdı elime alıp Ayaz'a gösterdim. Ben silah kullanmayı çok iyi bildiğim için butün mermiler tam hedefe gelmişdi. Bende demin Ayazın bana yaptığı gibi ona bakıp konuşdum.
"Noldu Ayaz? Bi saşırıp kaldın. Yoksa tırstınmı?? Ya kıyamam sana." Dedikden sonra gür bir kahkaha patlatdım.
"Sen silahı bu kadar iyi kullanmayı nerden biliyorsun??"
Sesindeki şaşkınlık egomu daha da kaldırdı.
"Ne sandın. Adanalıyım oğlum ben."
Dediğimde daha da şaşırdı bense onun bu haline bir kahkaha daha patlatdım.
#########################
Yaklaşık bir saattır farklı silahlarla atışlar yapıyorduk. Hemsinde de çok iyi performans sergiliyirdum ama artık silah tutmaktan kollarım ağrımaya başlamışdı.Ayaz "Hadi Gece'm bu günlük bu kadar yeter şimdi eve gidelim sen biraz dinlen sonra seni ufaçık bir teste tabi tutucam eğer başarılı olursan artık mafya olman için hiç bir sorun kalmayacak. Ama eğer testi geçmeyi başaramazsan seni bir yere daha götürücem."
"Tamam" dedim.
25 dakika sonra
Sonunda eve geldik ben çok yorgun olduğum ve ac olduğum için önce odama gibip sıcak bir duşun ardından üzerimi değistirip aşağıya yemeğe indim. Üzerime siyah güzel şık ve bir o kadar da rahat bir elbise giyip saçımıda açık bırakmıştım.
(Elbise bu)
(Saçlarıysa böyle)
Aşağıya indiğimde masanın başında oturmuş beni bekleyen bir adet Ayaz görmek qarip gelmişdi. Qarip olansa Ayaz'ın yanında oturan tahminimce 20 yaşlarının henüz başında olan siyah saçlı kahverengi gözlü yakışıklı bir adamdı.
Bense masaya yaklaşıp o admın tam önüne Ayaz'ınsa sağ yanına oturdum. Ayaz yine her zaman ki gibi ciddi bir ifadeyle bana bakıp sol eliyle diğrr yanında oturmuş olan adamı göstererek konuştu.
"Bu Barış Korkut. O həm benim gibi bir mafya aynı zamanda benim sağ kolum."
Adamsa gülümseyerek sağ elini bana doğru uzatıp konuşdu.
"Merhaba yenge ben Barış. Tanıştığıma memnun oldum."
Elini tutup konuşdum.
"Merhaba Barış ben Gece. Bende seninle tanıştığıma memnun oldum."
Tanışma faslı bittikden sonra yemeğe başladık. Bense bir yandan yemek yiyor diğer yandansa Ayaz'ın ne testinden bahsetdiğini anlamaya çalışıyordum.
****************************
Evet bu bölüm de böyle oldu. Umarım hikayeyi beğenirsiniz.
Toplam 508 kelimelik bir bölüm oldu.
Sizi çok öpüyorum 😘
Hadi ben kaçar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Casus Kadın "Tamamlandı"
Mystery / ThrillerHer şey arkadaşı için kendi hayatını riske atan 18 yaşında bir kızla başlar.Zamanla olaylar değişir... "Diğer kitablardan alıntılar bulunmaktadır"