Karakterlerimin duyguları

69 4 0
                                    

Gece'nin duyguları:

Duyguları çekilmiş olan bir ruhtan farksızdım. Ben bir ölüm oyunu oynuyorum. Bundan tek kurtuluş yolu ölmek. Madem Bartuğ bizim için kaderi yazdı ben bu yazıyı bozmasını bilirim yolun sonunda ölüm bile olsa sevdiklerim için canımı veririm. Bartuğ beni burada tutup istediklerini yaptıra bilmek için sürekli tehtit ediyordu. Evet oyunu o başlatmış ola bilir ama bu oyunun kurallarını ben koyarım. Madem Bartuğ'nun canı mafyacılık oynamak istiyor o zaman ben de bu oyunu kendi kurallarıma göre oynayıp kader yazısını değiştirecektim. Bartuğ'nun başlattığın bu ölüm oyununu ben bitirmek zorundaydım aksı taktirde Bartuğ beni ve kendini bitirecek. Ama ben daha yeni başlıyordum...

Bartuğ'nun duyguları:

Ben korkunç bir ölüm oyunu başlatmıştım ama içinden bir ses bu oyunu benim değil de Gece'nin bitireceğini söylüyordu. Elimi çabuk tutmak zorundaydım.  Önce Gece'nin haberi olmadan sevdikleri öldürecek sonra ise Gece'yi öldürmeğe mecbur olucaktım yoksa o beni öldürürdü. Bu kaderin bize yazdığı ilk gerçeklikti. İkincisi ise Gece ben daha harekete geçmeden beni öldürür sonra ise kendi kafasına sıkardı. Çünki ben görüyorum o artık hiç bir şeye dayanamıyor. Sevdiklerininde derdini kendi omuzlarında taşıyamıyordu ama artık omzundaki dertlere dayanamıyordu. Ama hala hayat Gece'ye diz çöktürememişti. O benim hayatımda gördüğüm kelimeler ile ifade edile bilmeyecek tek kadındı. Çünki o Gece Soysuz'du...

Altuğ'nun duyguları:

Tek kelime: pişmanım. Köpek gibi pişmandım. Gece tamı tamına bir haftadır o şerefsiz köpeğin yanındaydı. Oraya gittiğinden beri bana sadece bir kez bir mesaj atmıştı 'Beni merak etme sevgilim. Ekip benim yokluğumda sana emanet. Benim bir planım var. Her zaman olduğu gibi. Bilmiyorum bir daha sizi göre bilir miyim? Ama onu biliyorum ki bu oyunun sonunda hiç iyi şeyler olmayacak. Seni ve sizi seviyorum. Beni düşünmeyin ben şuanlık iyiyim. Bu numaraya mesaj atma. Ben gerektiğinde sizinle uletişime geçeceğim. Sizi çok seviyorum...' bu kadar. Şimde ise bilmiyordum sevdiğim kadının nasıl olduğunu bilmiyordum. Bir tek onu biliyordum onu çok seviyordum...

Barış'ın duyguları;

Gece'nin bir planı olduğuna kalıbımı basarım. O Gece Soysuz onun her zaman ikinci bir planı vardır. Ama onun için korkmuyor da değildim. Nede olsa o da bir insan süper kahraman değil ki ya da süper zeki falan. O bizi koruya bilmek için bu zamana kadar kaç kez kurşun yedi, kaç işkencelere katlandı, bizim için bir canını vermediği kaldı. O hayatımda gördüğüm en fedakar kadın. Yine yaptı yine ve yine kendini bizim için ateşe attı. Ya o şeref yoksulu kardeşime bir şey yaparsa diye ödüm kopuyordu. İki gün önce bana bir planı olduğu hakkında kısa bir mesaj yazmıştı. Kimseye söylemeyeceğime söz verdirtmişti.
Kendini koru Gece Soysuz...

Yazar'ın karekterlerinin özellikleri:

Gece Soysuz: fedakar, güçlü, cesur, aşırı zeki, soğukkanlı, ciddi, sessiz, lider ruhlu, karanlık birisi.

Ayaz Bartuğ Karanlık: soğukkanlı, zeki (Ama Gece kadar değil), sadist, karanlık, korkusuz, güçlü birisi.

Altuğ Sarca: genelde sessiz, somurtkan, ciddi, asabi, huysuz, azimli, zeki, güçlü, itaatsizlikler eden ve Gece'nin fikirlerini sorgulayan ona zarar gelmesin diye uğraşan birisi.

Barış Sancak: Gece'ye itaat eden, enerjik, sempatik, hırslı, bazen de çocuksu birisi.

Ateş Sessiz: pozitiv, güleryüzlü, enerjili, vurdumduymaz, neşeli, konuşkan, ortamın gerginliğini dağıtan birisi.

Ecrin Naz Seçkin: sessiz, zayıf, ince, utangaç, en çok korkanı, endişelisi, yani şöyle izah ediyim ekibin annesi ve duygularıdır Naz Seçkin.

Işık Parlak: ciddi, kararlı, gözü kara, birazda meraklı, bazen çok konuşuyor, temiz kalpli ve hayvan sever birisi.

Deniz İnanç: sessiz, ekibin en az konuşanı, Gece'nin tüm emirlerini yerine getiriyor. Şöyle anlatayım sessiz ve Gece'ye itaat eden aynı zamanda Gece'yi gizliden gizliye hep koruyan birisi.

****************************
Bu bölüm ise tamı tamına 590 kelimelik bir bölüm oldu.

Evet benim küçük yarasa'larım nasılsınız?

Bu bölüm duğer bölümlerden çok farklı bu bölümde size bazı karakterlerimin duygularını anlattım.

Umarım yeni bölümü beğenirsiniz 🦋 🥰

Sizi çok öpüyorum 😘

Yazarınız kaçar...









Casus Kadın "Tamamlandı"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin