ʜᴏᴘᴇ ᴇʀᴀ ᴜɴᴀ ʙʀᴜᴊᴀ sᴀɴɢʀᴇ ᴘᴜʀᴀ ǫᴜᴇ ʜᴀʙɪ́ᴀ sɪᴅᴏ ᴇxɪʟɪᴀᴅᴀ ᴘᴏʀ ɴᴏ ᴀᴘᴏʏᴀʀ ʟᴏs ɪᴅᴇᴀʟᴇs sᴜᴘʀᴇᴍᴀᴄɪsᴛᴀs ᴅᴇ sᴜ ғᴀᴍɪʟɪᴀ.ᴍᴜᴄʜᴏs ᴀɴ̃ᴏs ᴅᴇsᴘᴜᴇ́s ᴄᴏɴᴏᴄɪᴏ́ ᴀ ʟʏᴀʟʟ ʟᴜᴘɪɴ ǫᴜᴇ ᴛᴀᴍʙɪᴇ́ɴ ᴇʀᴀ ᴜɴ ʙʀᴜᴊᴏ sᴀɴɢʀᴇ ᴘᴜʀᴀ, sɪɴ ᴇᴍʙᴀʀɢᴏ, ᴛᴀᴍᴘᴏᴄᴏ ᴇʀᴀ ᴜɴ sᴜᴘʀᴇᴍᴀᴄɪsᴛᴀ, ᴇɴ ʀᴇᴀʟɪᴅᴀᴅ, ᴛᴏᴅᴀ sᴜ ғᴀᴍɪʟɪᴀ ɴᴏ ʟᴏ ᴇʀᴀ. ʟʏᴀʟʟ ᴘᴇʀᴅɪᴏ́ ᴀ sᴜ ғᴀᴍɪʟɪᴀ ᴅᴇʙɪᴅᴏ ᴀ ʟᴀ ᴠɪʀᴜᴇʟᴀ ᴅᴇ ᴅʀᴀɢᴏ́ɴ.
ʜᴏᴘᴇ ʏ ʟʏᴀʟʟ sᴇ ᴄᴀsᴀʀᴏɴ ʏ ᴛᴜᴠɪᴇʀᴏɴ ᴀ sᴜ ᴜ́ɴɪᴄᴏ ʜɪᴊᴏ, ʀᴇᴍᴜs ᴊᴏʜɴ ʟᴜᴘɪɴ.
***
ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ʀᴇᴍᴜs ᴛᴇɴɪ́ᴀ ᴄᴜᴀᴛʀᴏ ᴀɴ̃ᴏs, ʟᴀ ᴘʀᴀ́ᴄᴛɪᴄᴀ ᴅᴇ ᴍᴀɢɪᴀ ᴏsᴄᴜʀᴀ ᴇɴ ᴇʟ ᴘᴀɪ́s ᴀᴜᴍᴇɴᴛᴀʙᴀ ʀᴀ́ᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ. ᴀᴜɴǫᴜᴇ ᴍᴜʏ ᴘᴏᴄᴏs sᴀʙɪ́ᴀɴ ǫᴜɪᴇ́ɴ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴅᴇᴛʀᴀ́s ᴅᴇ ʟᴏs ᴀᴛᴀǫᴜᴇs ʏ ᴀᴠɪsᴛᴀᴍɪᴇɴᴛᴏs.
sᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴘʀᴏᴅᴜᴄɪᴇɴᴅᴏ ᴇʟ ᴘʀɪᴍᴇʀ ᴀsᴄᴇɴsᴏ ᴀʟ ᴘᴏᴅᴇʀ ᴅᴇ ᴠᴏʟᴅᴇᴍᴏʀᴛ ʏ ʟᴏs ᴍᴏʀᴛɪ́ғᴀɢᴏs ʀᴇᴄʟᴜᴛᴀʙᴀɴ ᴀ ᴛᴏᴅᴏ ᴛɪᴘᴏ ᴅᴇ ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀs ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ sᴇ ᴜɴɪᴇʀᴀɴ ᴀ ᴇʟʟᴏs ᴇɴ sᴜ ᴄʀᴜᴢᴀᴅᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇʀʀᴏᴄᴀʀ ᴀʟ ᴍɪɴɪsᴛᴇʀɪᴏ ᴅᴇ ᴍᴀɢɪᴀ. ᴇʟ ᴍɪɴɪsᴛᴇʀɪᴏ ʟʟᴀᴍᴏ́ ᴀ ʟᴀs ᴀᴜᴛᴏʀɪᴅᴀᴅᴇs ᴇɴ ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀs ᴏsᴄᴜʀᴀs ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ʟᴇs ᴀʏᴜᴅᴀsᴇɴ ᴀ ᴇɴᴛᴇɴᴅᴇʀ ʏ ᴄᴏɴᴛᴇɴᴇʀ ʟᴀ ᴀᴍᴇɴᴀᴢᴀ. ʟʏᴀʟʟ ʟᴜᴘɪɴ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴇɴᴛʀᴇ ʟᴏs ᴇʟᴇɢɪᴅᴏs ᴘᴀʀᴀ ᴜɴɪʀsᴇ ᴀʟ ᴅᴇᴘᴀʀᴛᴀᴍᴇɴᴛᴏ ᴅᴇ ʀᴇɢᴜʟᴀᴄɪᴏ́ɴ ʏ ᴄᴏɴᴛʀᴏʟ ᴅᴇ ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀs ᴍᴀ́ɢɪᴄᴀs, ᴄᴏsᴀ ǫᴜᴇ ʜɪᴢᴏ ᴇɴᴄᴀɴᴛᴀᴅᴏ. ᴀʟʟɪ́ ʟʏᴀʟʟ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴏ́ ᴄᴀʀᴀ ᴀ ᴄᴀʀᴀ ᴄᴏɴ ᴜɴ ʜᴏᴍʙʀᴇ ʟᴏʙᴏ ʟʟᴀᴍᴀᴅᴏ ғᴇɴʀɪʀ ɢʀᴇʏʙᴀᴄᴋ, ǫᴜᴇ ᴅᴇʙɪ́ᴀ sᴇʀ ɪɴᴛᴇʀʀᴏɢᴀᴅᴏ sᴏʙʀᴇ ʟᴀ ᴍᴜᴇʀᴛᴇ ᴅᴇ ᴅᴏs ɴɪɴ̃ᴏs ᴍᴜɢɢʟᴇs.
ᴇʟ ʀᴇɢɪsᴛʀᴏ ᴅᴇ ʜᴏᴍʙʀᴇs ʟᴏʙᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴍᴜʏ ᴍᴀʟ ᴏʀɢᴀɴɪᴢᴀᴅᴏ. ʟᴀ sᴏᴄɪᴇᴅᴀᴅ ᴍᴀ́ɢɪᴄᴀ ᴇᴠɪᴛᴀʙᴀ ᴛᴀɴᴛᴏ ᴀ ʟᴏs ʜᴏᴍʙʀᴇs ʟᴏʙᴏ ǫᴜᴇ ᴇʟʟᴏs ᴘʀᴏᴄᴜʀᴀʙᴀɴ ʀᴇʜᴜɪʀ ᴇʟ ᴄᴏɴᴛᴀᴄᴛᴏ ᴄᴏɴ ᴏᴛʀᴀ ɢᴇɴᴛᴇ, ᴠɪᴠɪ́ᴀɴ ᴇɴ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴇʟʟᴏs ᴀᴜᴛᴏᴘʀᴏᴄʟᴀᴍᴀʙᴀɴ ᴄᴏᴍᴏ ᴍᴀɴᴀᴅᴀs ʏ ʜᴀᴄɪ́ᴀɴ ᴛᴏᴅᴏ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴘᴏᴅɪ́ᴀɴ ᴘᴀʀᴀ ɴᴏ sᴇʀ ʀᴇɢɪsᴛʀᴀᴅᴏs.
ᴇʟ ᴍɪɴɪsᴛᴇʀɪᴏ ɴᴏ sᴀʙɪ́ᴀ ǫᴜᴇ ɢʀᴇʏʙᴀᴄᴋ ᴇʀᴀ ᴜɴ ʜᴏᴍʙʀᴇ ʟᴏʙᴏ ʏ ᴇ́ʟ ᴀғɪʀᴍᴀʙᴀ ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴇʀᴀ ᴍᴀ́s ǫᴜᴇ ᴜɴ ᴠᴀɢᴀʙᴜɴᴅᴏ ᴍᴜɢɢʟᴇ, ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇʀᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴀsᴏᴍʙʀᴀᴅᴏ ᴅᴇ ʜᴀʟʟᴀʀsᴇ ᴇɴ ᴜɴᴀ sᴀʟᴀ ʟʟᴇɴᴀ ᴅᴇ ᴍᴀɢᴏs, ʜᴏʀʀᴏʀɪᴢᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ʟᴀ ʜɪsᴛᴏʀɪᴀ ᴅᴇ ʟᴏs ɴɪɴ̃ᴏs ᴀsᴇsɪɴᴀᴅᴏs. ʟᴏs ʜᴀʀᴀᴘᴏs ᴅᴇ ɢʀᴇʏʙᴀᴄᴋ ʏ ᴇʟ ʜᴇᴄʜᴏ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴛᴜᴠɪᴇʀᴀ ᴠᴀʀɪᴛᴀ ғᴜᴇʀᴏɴ sᴜғɪᴄɪᴇɴᴛᴇs ᴘᴀʀᴀ ᴄᴏɴᴠᴇɴᴄᴇʀ ᴀ ʟᴏs ᴍɪᴇᴍʙʀᴏs ᴇsᴛʀᴇsᴀᴅᴏs ᴇ ɪɢɴᴏʀᴀɴᴛᴇs ᴅᴇʟ ᴄᴏᴍɪᴛᴇ́ ɪɴᴛᴇʀʀᴏɢᴀᴛᴏʀɪᴏ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴅᴇᴄɪ́ᴀ ʟᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ, ᴘᴇʀᴏ ᴀ ʟʏᴀʟʟ ʟᴜᴘɪɴ ɴᴏ sᴇ ʟᴇ ᴇɴɢᴀɴ̃ᴀʙᴀ ᴛᴀɴ ғᴀ́ᴄɪʟᴍᴇɴᴛᴇ. ʀᴇᴄᴏɴᴏᴄɪᴏ́ ᴄɪᴇʀᴛᴏs sɪɢɴᴏs ᴅᴇʟᴀᴛᴏʀᴇs ᴅᴇ sᴜ ᴄᴏɴᴅɪᴄɪᴏ́ɴ ᴇɴ ʟᴀ ᴀᴘᴀʀɪᴇɴᴄɪᴀ ʏ ᴇʟ ᴄᴏᴍᴘᴏʀᴛᴀᴍɪᴇɴᴛᴏ ᴅᴇ ɢʀᴇʏʙᴀᴄᴋ ʏ ʟᴇ ᴅɪᴊᴏ ᴀʟ ᴄᴏᴍɪᴛᴇ́ ǫᴜᴇ ɢʀᴇʏʙᴀᴄᴋ ᴅᴇʙᴇʀɪ́ᴀ ᴘᴇʀᴍᴀɴᴇᴄᴇʀ ᴅᴇᴛᴇɴɪᴅᴏ ʜᴀsᴛᴀ ʟᴀ ᴘʀᴏ́xɪᴍᴀ ʟᴜɴᴀ ʟʟᴇɴᴀ, sᴏʟᴏ ᴠᴇɪɴᴛɪᴄᴜᴀᴛʀᴏ ʜᴏʀᴀs ᴅᴇsᴘᴜᴇ́s.
ESTÁS LEYENDO
"REALIDAD DESEADA"
Fanfiction✓ Esta historia tiene una precuela que tiene como época la misma de "Animales Fantásticos": • Realidad Deseada: Una historia antes de los Merodeadores. ✓ Esta es una realidad alternativa que integra a la familia Goldstein.