***
ʏ ᴄᴏᴍᴏ ꜱᴇ ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴘʀᴇᴠɪꜱᴛᴏ, ᴀ ʟᴜᴄɪᴜꜱ ʟᴏ ᴅᴇꜱᴛɪᴛᴜʏᴇʀᴏɴ ᴅᴇʟ ᴇǫᴜɪᴘᴏ ᴅᴇ ǫᴜɪᴅᴅɪᴛᴄʜ ᴄᴏᴍᴏ ᴄᴀꜱᴛɪɢᴏ ʏ ᴘᴇʀᴅɪᴏ́ ꜱᴜ ᴘᴏꜱɪᴄɪᴏ́ɴ ᴄᴏᴍᴏ ᴘʀᴇᴍɪᴏ ᴀɴᴜᴀʟ. ᴍᴜʟᴄɪʙᴇʀ ʀᴇᴄɪʙɪᴏ́ ᴀꜱɪɢɴᴀᴄɪᴏɴᴇꜱ ᴀᴅɪᴄɪᴏɴᴀʟᴇꜱ ᴅᴇꜱᴘᴜᴇ́ꜱ ᴅᴇ ᴄʟᴀꜱᴇꜱ, ᴄᴏᴍᴏ ʟɪᴍᴘɪᴀʀ ᴀᴜʟᴀꜱ ᴏ ʟᴏꜱ ᴛᴇʀʀᴇɴᴏꜱ ᴅᴇ ʜᴏɢᴡᴀʀᴛꜱ. ᴀᴅᴇᴍᴀ́ꜱ, ᴀ ꜱʟʏᴛʜᴇʀɪɴ ʟᴇ ʀᴇꜱᴛᴀʀᴏɴ ᴄɪᴇɴᴛᴏ ᴠᴇɪɴᴛᴇ ᴘᴜɴᴛᴏꜱ (ᴄɪɴᴄᴜᴇɴᴛᴀ ᴘᴏʀ ᴍᴜʟᴄɪʙᴇʀ ʏ ꜱᴇᴛᴇɴᴛᴀ ᴘᴏʀ ʟᴜᴄɪᴜꜱ -ᴄɪɴᴄᴜᴇɴᴛᴀ ᴘᴏʀ ꜱᴜ ᴘᴀʀᴛɪᴄɪᴘᴀᴄɪᴏ́ɴ ʏ ᴠᴇɪɴᴛᴇ ᴘᴏʀ ɴᴏ ᴄᴜᴍᴘʟɪʀ ᴀᴅᴇᴄᴜᴀᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴄᴏɴ ꜱᴜ ʟᴀʙᴏʀ ᴅᴇ ᴘʀᴇᴍɪᴏ ᴀɴᴜᴀʟ-). ʟᴀᴍᴇɴᴛᴀʙʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ, ꜱᴇᴠᴇʀᴜꜱ ɴᴏ ᴘᴜᴅᴏ ᴇɴꜰʀᴇɴᴛᴀʀ ᴄᴏɴꜱᴇᴄᴜᴇɴᴄɪᴀꜱ, ʏᴀ ǫᴜᴇ ᴍᴜʟᴄɪʙᴇʀ ꜱᴇ ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴇᴄʜᴀᴅᴏ ᴛᴏᴅᴀ ʟᴀ ᴄᴜʟᴘᴀ.
***
ǫᴜᴇᴇɴɪᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴄᴀᴍɪɴᴀɴᴅᴏ ᴘᴏʀ ʟᴏs ᴘᴀsɪʟʟᴏs ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ʟᴜᴄɪᴜs ʟᴀ ɪɴᴛᴇʀᴄᴇᴘᴛᴏ́.
—ᴛᴇ ᴄʀᴇᴇs ᴍᴜʏ ʟɪsᴛᴀ, ¿ɴᴏ?
ǫᴜᴇᴇɴɪᴇ ʀᴇꜱᴏᴘʟᴏ́.
—ᴀʟ ɢʀᴀɴᴏ, ᴍᴀʟꜰᴏʏ.
—ᴘᴏʀ ᴛᴜ ᴄᴜʟᴘᴀ, ᴍɪ ᴄᴀsᴀ ᴘᴇʀᴅɪᴏ́ ᴄɪᴇɴᴛᴏ ᴠᴇɪɴᴛᴇ ᴘᴜɴᴛᴏs. ᴀᴅᴇᴍᴀ́s, ᴍᴇ ᴇxᴘᴜʟsᴀʀᴏɴ ᴅᴇʟ ᴇǫᴜɪᴘᴏ ǫᴜɪᴅᴅɪᴛᴄʜ. ɢᴏʟᴅꜱᴛᴇɪɴ, ɴᴏ ᴛɪᴇɴᴇs ɪᴅᴇᴀ ᴅᴇ ᴄᴏɴ ǫᴜɪᴇɴ ᴛᴇ ʜᴀs ᴍᴇᴛɪᴅᴏ —ᴅɪᴊᴏ ʟᴜᴄɪᴜs, ᴛʀᴀᴛᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ɪɴᴛɪᴍɪᴅᴀʀʟᴀ.ǫᴜᴇᴇɴɪᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴏ́ ᴜɴᴀ ᴄᴇᴊᴀ, ᴍɪʀᴀ́ɴᴅᴏʟᴏ ᴅɪʀᴇᴄᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴀ ʟᴏs ᴏᴊᴏs.
—¿ᴇɴ sᴇʀɪᴏ ᴇsᴛᴀ́s ᴛʀᴀᴛᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ɪɴᴛɪᴍɪᴅᴀʀ ᴀ ᴜɴᴀ ᴀᴅᴏʟᴇsᴄᴇɴᴛᴇ ᴅᴇ ǫᴜɪɴᴄᴇ ᴀɴ̃ᴏs? ʏᴀ ᴇꜱᴛᴀ́ꜱ ʙɪᴇɴ ɢʀᴀɴᴅᴇᴄɪᴛᴏ. ʜᴀᴢᴛᴇ ᴄᴀʀɢᴏ ᴅᴇ ᴛᴜꜱ ɪᴅɪᴏᴛᴇᴄᴇꜱ.
ʟᴜᴄɪᴜs sᴏʟᴛᴏ́ ᴜɴᴀ ʀɪsɪᴛᴀ ʙᴜʀʟᴏɴᴀ, ɪɴᴄᴀᴘᴀᴢ ᴅᴇ ᴄʀᴇᴇʀ ᴛᴀɴᴛᴀ ᴀᴜᴅᴀᴄɪᴀ ᴘᴏʀ ᴘᴀʀᴛᴇ ᴅᴇ ᴜɴᴀ ᴇsᴛᴜᴅɪᴀɴᴛᴇ ᴍᴀ́s ᴊᴏᴠᴇɴ.
—ʀᴇᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ, ʟᴏꜱ ʜᴜꜰꜰʟᴇᴘᴜꜰꜰ ᴘᴀʀᴇᴄᴇɴ ɴᴏ ᴛᴇɴᴇʀ ᴄᴇʀᴇʙʀᴏ. ꜱɪ ʟᴏ ᴛᴜᴠɪᴇʀᴀꜱ, ᴄᴏᴍᴘʀᴇɴᴅᴇʀɪ́ᴀꜱ ǫᴜᴇ ᴅɪʀɪɢɪʀᴛᴇ ᴀ ᴍɪ́ ᴅᴇ ᴇꜱᴀ ᴍᴀɴᴇʀᴀ ɴᴏ ᴇꜱ ᴀᴘʀᴏᴘɪᴀᴅᴏ.
—¿ᴇɴ ꜱᴇʀɪᴏ? ¿ʏ ᴄᴜᴀ́ʟ ꜱᴇʀɪ́ᴀ ʟᴀ ꜰᴏʀᴍᴀ ᴀᴅᴇᴄᴜᴀᴅᴀ ᴅᴇ ᴅɪʀɪɢɪʀꜱᴇ ᴀ ᴛɪ? —ɪɴᴛᴇʀᴠɪɴᴏ ᴅᴇ ʀᴇᴘᴇɴᴛᴇ ᴊᴀᴄᴏʙ, ǫᴜᴇ ᴘᴀꜱᴀʙᴀ ᴘᴏʀ ᴀʟʟɪ́.ʟᴜᴄɪᴜꜱ ᴠᴏʟᴛᴇᴏ́ ʟᴏꜱ ᴏᴊᴏꜱ.
—sᴄᴀᴍᴀɴᴅᴇʀ, ᴇsᴛᴏ ɴᴏ ᴇs ᴀsᴜɴᴛᴏ ᴛᴜʏᴏ —ᴅɪᴊᴏ ʟᴜᴄɪᴜs.
—ᴘᴏʀ sᴜᴘᴜᴇsᴛᴏ ǫᴜᴇ ʟᴏ ᴇs.
—ᴇʟʟᴀ ʜɪᴢᴏ ǫᴜᴇ ɴᴜᴇsᴛʀᴀ ᴄᴀsᴀ ᴘᴇʀᴅɪᴇʀᴀ ᴄɪᴇɴᴛᴏ ᴠᴇɪɴᴛᴇ ᴘᴜɴᴛᴏs.
ESTÁS LEYENDO
"REALIDAD DESEADA"
Fanfic✓ Esta historia tiene una precuela que tiene como época la misma de "Animales Fantásticos": • Realidad Deseada: Una historia antes de los Merodeadores. ✓ Esta es una realidad alternativa que integra a la familia Goldstein.