***
ᴀɴ̃ᴏꜱ ᴅᴇꜱᴘᴜᴇ́ꜱ:
| ʙᴏᴅᴀ ᴅᴇ ᴍᴀʀʟᴇɴᴇ ʏ ᴅᴏʀᴄᴀꜱ |
ᴍɪᴇɴᴛʀᴀꜱ ʟᴀ ᴄᴇʟᴇʙʀᴀᴄɪᴏ́ɴ ᴇꜱᴛᴀʙᴀ ᴇɴ ᴘʟᴇɴᴏ ᴀᴘᴏɢᴇᴏ, ᴘᴇᴛᴇʀ ʏ ᴍᴀʀʏ ᴅᴇᴄɪᴅɪᴇʀᴏɴ ᴀʟᴇᴊᴀʀꜱᴇ ᴅᴇʟ ʙᴜʟʟɪᴄɪᴏ ʏ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀᴏɴ ᴜɴ ʀɪɴᴄᴏ́ɴ ᴛʀᴀɴǫᴜɪʟᴏ ᴇɴ ᴇʟ ᴄᴇ́ꜱᴘᴇᴅ. ᴘᴇᴛᴇʀ, ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴛᴏᴍᴀᴅᴏ, ꜱᴇ ᴅᴇᴊᴏ́ ᴄᴀᴇʀ ᴇɴ ᴇʟ ꜱᴜᴇʟᴏ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀꜱ ᴍᴀʀʏ ꜱᴇ ꜱᴇɴᴛᴀʙᴀ ᴀ ꜱᴜ ʟᴀᴅᴏ.
—¡ᴄᴏ́ᴍᴏ ʜᴀ ᴘᴀꜱᴀᴅᴏ ᴇʟ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ! ᴀ ᴠᴇᴄᴇꜱ ᴇxᴛʀᴀɴ̃ᴏ ʜᴏɢᴡᴀʀᴛꜱ, ¿ꜱᴀʙᴇꜱ? —ᴄᴏᴍᴇɴᴛᴏ́ ᴘᴇᴛᴇʀ.
—¿ǫᴜɪᴇ́ɴ ɴᴏ?ᴘᴇᴛᴇʀ ʟᴀ ᴏʙꜱᴇʀᴠᴏ́.
—¿ᴇꜱᴛᴀ́ꜱ ʙɪᴇɴ? —ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴏ́.
—¿ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ́ ɴᴏ ʜᴀʙʀɪ́ᴀ ᴅᴇ ᴇꜱᴛᴀʀʟᴏ? —ʀᴇꜱᴘᴏɴᴅɪᴏ́ ᴍᴀʀʏ.ᴘᴇᴛᴇʀ ᴀʟᴢᴏ́ ʟᴀꜱ ᴄᴇᴊᴀꜱ.
—ʏᴏ ʏᴀ ᴍᴇ ᴏʟᴠɪᴅᴇ́ ᴅᴇ ᴍᴀʀʟᴇɴᴇ, ᴘᴇᴛᴇ —ᴄᴏɴꜰᴇꜱᴏ́ ᴍᴀʀʏ, ᴄᴏɴ ꜱɪɴᴄᴇʀɪᴅᴀᴅ ᴇɴ ꜱᴜ ᴠᴏᴢ.
ᴘᴇᴛᴇʀ ᴀꜱɪɴᴛɪᴏ́, ꜱᴜᴍɪᴇ́ɴᴅᴏꜱᴇ ᴇɴ ᴘᴇɴꜱᴀᴍɪᴇɴᴛᴏꜱ. ᴜɴ ꜱɪʟᴇɴᴄɪᴏ ʟᴏꜱ ᴇɴᴠᴏʟᴠɪᴏ́ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀꜱ ᴀᴍʙᴏꜱ ꜱᴇ ꜱᴇʀᴠɪ́ᴀɴ ᴍᴀ́ꜱ ʟᴀᴛᴀꜱ ᴅᴇ ᴄᴇʀᴠᴇᴢᴀ.
—ᴛᴜ́ ᴛᴇ ᴏʟᴠɪᴅᴀꜱᴛᴇ ᴅᴇ ᴍᴀʀʟᴇɴᴇ ʏ ʏᴏ ᴍᴇ ᴏʟᴠɪᴅᴇ́ ᴅᴇ ᴛɪ. ᴄᴏ́ᴍᴏ ᴇꜱ ᴇʟ ᴅᴇꜱᴛɪɴᴏ, ¿ɴᴏ? —ᴅɪᴊᴏ ᴘᴇᴛᴇʀ ᴅᴇ ʀᴇᴘᴇɴᴛᴇ.
—¿ᴏʟᴠɪᴅᴀʀᴍᴇ? ¿ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ́ ᴛᴇɴᴅʀɪ́ᴀꜱ ǫᴜᴇ...? —ᴄᴜᴇꜱᴛɪᴏɴᴏ́ ᴍᴀʀʏ.
—ᴄʀᴇᴏ ǫᴜᴇ ʏᴀ ɴᴏ ᴇꜱᴛᴏʏ ᴇɴᴀᴍᴏʀᴀᴅᴏ ᴅᴇ ᴛɪ —ʀᴇꜱᴘᴏɴᴅɪᴏ́ ᴘᴇᴛᴇʀ, ꜱɪɴ ʀᴏᴅᴇᴏꜱ.
—ɴᴏ ꜱᴀʙɪ́ᴀ ǫᴜᴇ ʟᴏ ᴇꜱᴛᴀʙᴀꜱ —ᴅɪᴊᴏ ᴍᴀʀʏ, ꜱᴏʀᴘʀᴇɴᴅɪᴅᴀ ᴘᴏʀ ʟᴀ ʀᴇᴠᴇʟᴀᴄɪᴏ́ɴ.ꜱᴇ ᴍɪʀᴀʀᴏɴ, ᴄᴏɴ ᴜɴ ᴍᴀʀ ᴅᴇ ᴇᴍᴏᴄɪᴏɴᴇꜱ ɴᴏ ᴅɪᴄʜᴀꜱ ᴇɴᴛʀᴇ ᴇʟʟᴏꜱ.
—ɴᴏ ᴘᴏᴅɪ́ᴀꜱ ꜱᴀʙᴇʀʟᴏ. ¿ᴄᴏ́ᴍᴏ ᴘᴏᴅʀɪ́ᴀꜱ ꜱɪ ᴛᴏᴅᴀ ᴛᴜ ᴀᴛᴇɴᴄɪᴏ́ɴ ᴇꜱᴛᴀʙᴀ ᴘᴜᴇꜱᴛᴀ ᴇɴ ᴇʟʟᴀ?
—ᴘᴇᴛᴇ... —ᴍᴜʀᴍᴜʀᴏ́ ᴍᴀʀʏ.
—ᴘᴇʀᴏ ᴇꜱᴏ ʏᴀ ɴᴏ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀ. ᴛᴜ́ ᴘᴏʀ ꜰɪɴ ᴏʟᴠɪᴅᴀꜱᴛᴇ ᴀ ᴍᴀʀʟᴇɴᴇ ʏ ʏᴏ ᴘᴏʀ ꜰɪɴ ᴛᴇ ᴏʟᴠɪᴅᴇ́. ᴀᴍʙᴏꜱ ʟᴏɢʀᴀᴍᴏꜱ ʟᴏ ǫᴜᴇ ǫᴜᴇʀɪ́ᴀᴍᴏꜱ ʏ ʜᴀʏ ǫᴜᴇ ᴄᴇʟᴇʙʀᴀʀʟᴏ. —ᴘᴇᴛᴇʀ ᴀʟᴢᴏ́ ʟᴀ ʟᴀᴛᴀ ᴅᴇ ᴄᴇʀᴠᴇᴢᴀ ᴘᴀʀᴀ ʙʀɪɴᴅᴀʀ ᴇɴ ᴜɴ ɢᴇꜱᴛᴏ ᴅᴇ ᴛʀɪᴜɴꜰᴏ.ᴍᴀʀʏ ᴄʜᴏᴄᴏ́ ꜱᴜ ʟᴀᴛᴀ ꜱɪɴ ᴇɴᴛᴜꜱɪᴀꜱᴍᴏ, ꜰɪɴɢɪᴇɴᴅᴏ ᴜɴᴀ ꜱᴏɴʀɪꜱᴀ. ᴇʟ ꜱɪʟᴇɴᴄɪᴏ ʟʟᴇɴᴏ́ ᴇʟ ᴇꜱᴘᴀᴄɪᴏ ᴇɴᴛʀᴇ ᴇʟʟᴏꜱ ᴜɴᴀ ᴠᴇᴢ ᴍᴀ́ꜱ.
—ᴘᴇᴛᴇ, ꜱᴀʙᴇꜱ ǫᴜᴇ ʜᴀᴄᴇ ᴍᴜᴄʜᴏ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ ᴅᴇᴊᴇ́ ᴅᴇ ᴘᴇɴꜱᴀʀ ᴇɴ ᴍᴀʀʟᴇɴᴇ, ¿ᴠᴇʀᴅᴀᴅ? —ᴅɪᴊᴏ ᴍᴀʀʏ, ʙᴜꜱᴄᴀɴᴅᴏ ᴀᴄʟᴀʀᴀʀ ᴄᴜᴀʟǫᴜɪᴇʀ ᴍᴀʟᴇɴᴛᴇɴᴅɪᴅᴏ.
—ꜱɪ́, ᴀᴜɴǫᴜᴇ ᴀ ᴠᴇᴄᴇꜱ ᴘᴇɴꜱᴀʙᴀ ǫᴜᴇ ꜱᴏʟᴏ ʟᴏ ᴅᴇᴄɪ́ᴀꜱ ᴘᴏʀ ᴅᴇᴄɪʀʟᴏ —ʀᴇꜱᴘᴏɴᴅɪᴏ́ ᴘᴇᴛᴇʀ.
—ɴᴏ.
—ʜᴀꜱᴛᴀ ǫᴜᴇ ᴇɴ ʟᴀ ʙᴏᴅᴀ ᴊᴀᴍᴇꜱ ʏ ʟɪʟʏ ᴍᴇ ᴅɪᴊɪꜱᴛᴇ ǫᴜᴇ ᴇꜱᴛᴀʙᴀꜱ ɪɴᴛᴇʀᴇꜱᴀᴅᴀ ᴇɴ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ. ᴇꜱᴏ ᴇꜱ ᴍᴀʀᴀᴠɪʟʟᴏꜱᴏ... ǫᴜᴇ ʟᴏ ɪɴᴛᴇɴᴛᴇꜱ ᴅᴇ ɴᴜᴇᴠᴏ.
—ꜱɪ́. ʙᴜᴇɴᴏ, ɴɪ ᴛᴀɴᴛᴏ.ᴘᴇᴛᴇʀ ꜰʀᴜɴᴄɪᴏ́ ᴇʟ ᴄᴇɴ̃ᴏ, ꜱɪɴ ᴄᴏᴍᴘʀᴇɴᴅᴇʀ ᴅᴇʟ ᴛᴏᴅᴏ ʟᴀ ꜱɪᴛᴜᴀᴄɪᴏ́ɴ.
—ᴀʟ ᴘᴀʀᴇᴄᴇʀ ʏᴀ ɴᴏ ᴇꜱᴛᴀ́ ᴇɴᴀᴍᴏʀᴀᴅᴏ ᴅᴇ ᴍɪ́.
ʟᴏꜱ ᴅᴏꜱ ꜱᴇ ᴍɪʀᴀʀᴏɴ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ ᴛᴇɴꜱɪᴏ́ɴ ᴘᴀʟᴘᴀʙʟᴇ ᴇɴ ᴇʟ ᴀɪʀᴇ.
—ᴇʟ ᴀᴍᴏʀ ᴀ ᴠᴇᴄᴇꜱ ᴇꜱ ᴜɴᴀ ᴍɪᴇʀᴅᴀ —ᴅɪᴊᴏ ᴘᴇᴛᴇʀ.
ᴍᴀʀʏ ꜱᴜꜱᴘɪʀᴏ́.
—ꜱɪ́, ᴀ ᴠᴇᴄᴇꜱ ᴜɴᴏ ꜱᴇ ᴇɴᴀᴍᴏʀᴀ ᴅᴇ ǫᴜɪᴇɴ ʏᴀ ɴᴏ ᴇꜱᴛᴀ́ ᴇɴᴀᴍᴏʀᴀᴅᴏ.
ᴘᴇᴛᴇʀ ɴᴏ ᴅɪᴊᴏ ɴᴀᴅᴀ.
—ꜱᴇʀᴀ́ ᴍᴇᴊᴏʀ ǫᴜᴇ ʀᴇɢʀᴇꜱᴇᴍᴏꜱ ᴀ ʟᴀ ᴄᴇʟᴇʙʀᴀᴄɪᴏ́ɴ —ᴅɪᴊᴏ ᴍᴀʀʏ ʀᴇꜱɪɢɴᴀᴅᴀ, ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀ́ɴᴅᴏꜱᴇ.
ᴘᴇᴛᴇʀ ꜱᴇɢᴜɪ́ᴀ ᴍɪʀᴀɴᴅᴏ ᴇʟ ᴄɪᴇʟᴏ ᴇꜱᴛʀᴇʟʟᴀᴅᴏ, ᴘᴇʀᴅɪᴅᴏ ᴇɴ ꜱᴜꜱ ᴘᴇɴꜱᴀᴍɪᴇɴᴛᴏꜱ.
—ᴘᴇᴛᴇ, ᴠᴀᴍᴏꜱ.
ᴍᴀʀʏ ᴅɪᴏ ᴍᴇᴅɪᴀ ᴠᴜᴇʟᴛᴀ ʏ ʀᴀ́ᴘɪᴅᴏ ꜱᴇ ᴀᴅᴇʟᴀɴᴛᴏ́ ᴘᴀʀᴀ ꜱᴏꜱᴛᴇɴᴇʀ ᴀ ᴘᴇᴛᴇʀ, ǫᴜɪᴇɴ ᴄᴀꜱɪ ᴘɪᴇʀᴅᴇ ᴇʟ ᴇǫᴜɪʟɪʙʀɪᴏ. ᴇ́ʟ ꜱᴇ ʜᴀʙɪ́ᴀ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀᴅᴏ ʙʀᴜꜱᴄᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇɴ ᴄᴜᴀɴᴛᴏ ᴄᴏᴍᴘʀᴇɴᴅɪᴏ́ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴍᴀʀʏ ᴀᴄᴀʙᴀʙᴀ ᴅᴇ ᴅᴇᴄɪʀ.
—ᴍᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴇ́ ᴍᴜʏ ʀᴀ́ᴘɪᴅᴏ ʏ ᴍᴇ ᴍᴀʀᴇᴇ́ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ.
ᴍᴀʀʏ ʀɪᴏ. ᴘᴇᴛᴇʀ ɴᴏ ᴘᴜᴅᴏ ᴀᴘᴀʀᴛᴀʀ ʟᴀ ᴍɪʀᴀᴅᴀ ᴅᴇ ᴇʟʟᴀ, ʟᴇ ᴀᴄᴀʀɪᴄɪᴏ́ ꜱᴜᴀᴠᴇᴍᴇɴᴛᴇ ʟᴀ ᴍᴇᴊɪʟʟᴀ. ᴍᴀʀʏ ꜱᴇ ᴀᴄᴇʀᴄᴏ́ ʟᴇɴᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ. ꜱᴜꜱ ʀᴇꜱᴘɪʀᴀᴄɪᴏɴᴇꜱ ꜱᴇ ᴇɴᴛʀᴇʟᴀᴢᴀʀᴏɴ, ꜱɪɴᴛɪᴇɴᴅᴏ ʟᴀ ᴄᴇʀᴄᴀɴɪ́ᴀ ᴅᴇ ꜱᴜꜱ ʟᴀʙɪᴏꜱ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀꜱ ꜱᴇ ʀᴏᴢᴀʙᴀɴ ꜱᴜᴀᴠᴇᴍᴇɴᴛᴇ.
—ᴇꜱᴛᴏʏ ᴇɴᴀᴍᴏʀᴀᴅᴀ ᴅᴇ ᴛɪ —ᴅɪᴊᴏ ᴍᴀʀʏ, ᴄᴏɴ ʟᴀ ᴠᴏᴢ ᴊᴀᴅᴇᴀɴᴛᴇ.
—ɴᴏ ꜱᴀʙɪ́ᴀ ǫᴜᴇ ʟᴏ ᴇꜱᴛᴀʙᴀꜱ —ʀᴇꜱᴘᴏɴᴅɪᴏ́ ᴘᴇᴛᴇʀ, ᴄᴏɴ ʟᴀ ᴠᴏᴢ ᴇɴᴛʀᴇᴄᴏʀᴛᴀᴅᴀ ᴘᴏʀ ʟᴀ ᴇᴍᴏᴄɪᴏ́ɴ.ᴇɴ ᴇꜱᴇ ɪɴꜱᴛᴀɴᴛᴇ, ᴅᴇᴊᴀʀᴏɴ ǫᴜᴇ ꜱᴜꜱ ᴄᴏʀᴀᴢᴏɴᴇꜱ ʜᴀʙʟᴀꜱᴇɴ ᴘᴏʀ ꜱɪ́ ꜱᴏʟᴏꜱ. ꜱᴇ ꜰᴜɴᴅɪᴇʀᴏɴ ᴇɴ ᴜɴ ʙᴇꜱᴏ, ꜱɪɴᴛɪᴇɴᴅᴏ ᴄᴏ́ᴍᴏ ᴇʟ ᴍᴜɴᴅᴏ ᴅᴇꜱᴀᴘᴀʀᴇᴄɪ́ᴀ ᴀ ꜱᴜ ᴀʟʀᴇᴅᴇᴅᴏʀ, ᴅᴇᴊᴀɴᴅᴏ ꜱᴏʟᴏ ᴇꜱᴘᴀᴄɪᴏ ᴘᴀʀᴀ ʟᴀ ɪɴᴛᴇɴꜱɪᴅᴀᴅ ᴅᴇ ꜱᴜꜱ ꜱᴇɴᴛɪᴍɪᴇɴᴛᴏꜱ ᴀʟ ꜰɪɴ ᴍᴜᴛᴜᴏꜱ.
***
ESTÁS LEYENDO
"REALIDAD DESEADA"
Fanfic✓ Esta historia tiene una precuela que tiene como época la misma de "Animales Fantásticos": • Realidad Deseada: Una historia antes de los Merodeadores. ✓ Esta es una realidad alternativa que integra a la familia Goldstein.