>>>
ᴇɴ ʟᴀ ꜱᴀʟᴀ ᴄᴏᴍᴜ́ɴ ᴅᴇ ꜱʟʏᴛʜᴇʀɪɴ, ꜱᴇᴠᴇʀᴜꜱ ꜱᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀ ʀᴏᴅᴇᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴄʀᴏᴜᴄʜ, ᴍᴜʟᴄɪʙᴇʀ, ᴀᴠᴇʀʏ ʏ ᴡɪʟᴋᴇꜱ, ᴛᴏᴅᴏꜱ ᴇʟʟᴏꜱ ꜱᴀɴɢʀᴇ ᴘᴜʀᴀꜱ.
—¿ᴛᴇ ᴅᴇᴊᴀꜱᴛᴇ ᴠᴇɴᴄᴇʀ ᴘᴏʀ ᴜɴᴀ ᴛʀᴀɪᴅᴏʀᴀ ᴀ ʟᴀ ꜱᴀɴɢʀᴇ? ¿ᴇɴ ꜱᴇʀɪᴏ, ꜱɴᴀᴘᴇ? —ꜱᴇ ʙᴜʀʟᴏ́ ʙᴀʀᴛʏ.
—ʙᴀꜱᴛᴀ, ʙᴀʀᴛʏ. ᴅᴇꜱᴘᴜᴇ́ꜱ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴏ, ᴇʟʟᴀ ꜱɪɢᴜᴇ ꜱɪᴇɴᴅᴏ ᴅᴇ ꜱᴀɴɢʀᴇ ᴘᴜʀᴀ —ᴅɪᴊᴏ ᴍᴜʟᴄɪʙᴇʀ.
—ᴜɴᴀ ꜱᴀɴɢʀᴇ ᴘᴜʀᴀ ᴛʀᴀɪᴅᴏʀᴀ. ꜱᴇ ᴊᴜɴᴛᴀ ᴄᴏɴ ᴍᴇꜱᴛɪᴢᴏꜱ ʏ ꜱᴀɴɢʀᴇ ꜱᴜᴄɪᴀꜱ. ᴇᴠɪᴅᴇɴᴛᴇᴍᴇɴᴛᴇ, ᴇꜱ ᴅᴇ́ʙɪʟ. ᴇɴ ʟᴜɢᴀʀ ᴅᴇ ᴅᴇꜰᴇɴᴅᴇʀ ʏ ʜᴏɴʀᴀʀ ᴇʟ ɴᴏᴍʙʀᴇ ᴅᴇ ʟᴏꜱ ᴍᴀɢᴏꜱ, ʟᴏ ᴀᴠᴇʀɢᴜ̈ᴇɴᴢᴀ —ᴅɪᴊᴏ ʙᴀʀᴛʏ, ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ ꜱᴏɴʀɪꜱᴀ ᴅᴇꜱᴘᴇᴄᴛɪᴠᴀ ᴇɴ ꜱᴜ ʀᴏꜱᴛʀᴏ.
—ᴇꜱ ᴄɪᴇʀᴛᴏ. ᴅᴇʙᴇʀɪ́ᴀꜱ ʜᴀʙᴇʀʟᴇ ᴍᴏꜱᴛʀᴀᴅᴏ ʟᴏ ǫᴜᴇ ꜱɪɢɴɪꜰɪᴄᴀ ꜱᴇʀ ᴜɴ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇʀᴏ ꜱᴀɴɢʀᴇ ᴘᴜʀᴀ ʟᴇᴀʟ ᴀ ꜱᴜ ɢᴇɴᴛᴇ —ᴀɴ̃ᴀᴅɪᴏ́ ᴀᴠᴇʀʏ, ʀᴇꜱᴘᴀʟᴅᴀɴᴅᴏ ᴀ ʙᴀʀᴛʏ.ᴇɴ ᴇꜱᴇ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ, ʀᴇɢᴜʟᴜꜱ, ǫᴜɪᴇɴ ꜱᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀ ʀᴇᴄᴏꜱᴛᴀᴅᴏ ᴇɴ ᴜɴᴏ ᴅᴇ ʟᴏꜱ ꜱɪʟʟᴏɴᴇꜱ, ᴅᴇᴄɪᴅɪᴏ́ ɪɴᴛᴇʀᴠᴇɴɪʀ ᴅᴇ ʀᴇᴘᴇɴᴛᴇ.
—ᴀʜɪ́ ᴇꜱᴛᴀ́ ᴇʟ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀ, ᴀᴠᴇʀʏ, ᴏ ᴍᴀ́ꜱ ʙɪᴇɴ ᴇʟ ᴇʀʀᴏʀ. ɴᴏ ᴇꜱ ᴜɴ ꜱᴀɴɢʀᴇ ᴘᴜʀᴀ —ᴄᴏᴍᴇɴᴛᴏ́.
ʟᴀꜱ ᴘᴀʟᴀʙʀᴀꜱ ᴅᴇ ʀᴇɢᴜʟᴜꜱ ʜɪᴄɪᴇʀᴏɴ ǫᴜᴇ ꜱᴇᴠᴇʀᴜꜱ ꜱᴇ ᴇꜱᴛʀᴇᴍᴇᴄɪᴇʀᴀ, ꜱɪɴᴛɪᴇɴᴅᴏ ʟᴀ ᴛᴇɴꜱɪᴏ́ɴ ᴇɴ ᴇʟ ᴀɪʀᴇ.
—¿ᴅᴇ ǫᴜᴇ́ ʜᴀʙʟᴀꜱ, ʙʟᴀᴄᴋ? —ᴅɪᴊᴏ ᴡɪᴋᴇꜱ.
—ɴᴏ ʟᴇ ʜᴀɢᴀɴ ᴄᴀꜱᴏ. ᴇꜱᴛᴀ́ ᴛʀᴀᴛᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴅᴇꜰᴇɴᴅᴇʀʟᴀ. ¿ɴᴏ ʀᴇᴄᴜᴇʀᴅᴀɴ ǫᴜᴇ ᴛᴀᴍʙɪᴇ́ɴ ꜱᴇ ʀᴇʟᴀᴄɪᴏɴᴀʙᴀ ᴄᴏɴ ᴇꜱᴀ ᴘᴀɴᴅɪʟʟᴀ ᴅᴇ ɢᴏʟᴅꜱᴛᴇɪɴ? ᴇꜱ ᴏᴛʀᴏ ᴛʀᴀɪᴅᴏʀ ᴍᴀ́ꜱ. ᴜɴ ʙʀᴜᴊᴏ ǫᴜᴇ ᴍᴀɴᴄʜᴀ ᴇʟ ɴᴏᴍʙʀᴇ ᴅᴇ ʟᴏꜱ ᴍᴀɢᴏꜱ —ᴀꜰɪʀᴍᴏ́ ꜱɴᴀᴘᴇ, ᴅᴇꜱᴀꜰɪᴀɴᴛᴇ.
—¿ᴛᴜ́ ǫᴜɪᴇʀᴇꜱ ʜᴀʙʟᴀʀ ᴅᴇ ʟᴏ ǫᴜᴇ ꜱɪɢɴɪꜰɪᴄᴀ ꜱᴇʀ ᴜɴ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇʀᴏ ᴍᴀɢᴏ? ¿ᴛᴜ́, ꜱᴇᴠᴇʀᴜꜱ ꜱɴᴀᴘᴇ, ʜɪᴊᴏ ᴅᴇ ᴜɴᴀ ʙʀᴜᴊᴀ ʏ ᴜɴ ᴍᴜɢɢʟᴇ? ¿ᴛᴜ́, ᴜɴ ᴍᴇꜱᴛɪᴢᴏ? —ʟᴏ ᴘʀᴏᴠᴏᴄᴏ́ ʙʟᴀᴄᴋ, ꜱᴇɴ̃ᴀʟᴀɴᴅᴏ ᴅɪʀᴇᴄᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴀ ꜱᴇᴠᴇʀᴜꜱ.
—¿ᴅᴇ ǫᴜᴇ́ ᴇꜱᴛᴀ́ꜱ ʜᴀʙʟᴀɴᴅᴏ, ʙʟᴀᴄᴋ? ꜱᴇᴠᴇʀᴜꜱ ɴᴏ ᴇꜱ ʜɪᴊᴏ ᴅᴇ ᴜɴ ᴍᴜɢɢʟᴇ —ᴅɪᴊᴏ ᴍᴜʟᴄɪʙᴇʀ.
—ᴘᴏʀ ꜰᴀᴠᴏʀ, ʟʟᴇᴠᴀ ᴇʟ ᴀᴘᴇʟʟɪᴅᴏ ᴅᴇ ꜱᴜ ᴘᴀᴅʀᴇ ᴍᴜɢɢʟᴇ —ɪɴꜱɪꜱᴛɪᴏ́ ʀᴇɢᴜʟᴜꜱ.
—ᴇʟ ᴅᴇ ꜱᴜ ᴘᴀᴅʀᴀꜱᴛʀᴏ —ᴄᴏʀʀɪɢɪᴏ́ ᴍᴜʟᴄɪʙᴇʀ—. ꜱᴜ ᴘᴀᴅʀᴇ, ᴜɴ ᴍᴀɢᴏ, ᴍᴜʀɪᴏ́ ᴀɴᴛᴇꜱ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇ́ʟ ɴᴀᴄɪᴇʀᴀ, ʏ ꜱᴜ ᴍᴀᴅʀᴇ, ᴏᴛʀᴀ ᴛʀᴀɪᴅᴏʀᴀ ᴍᴀ́ꜱ, ᴄᴏᴍᴇɴᴢᴏ́ ᴜɴᴀ ʀᴇʟᴀᴄɪᴏ́ɴ ᴄᴏɴ ᴜɴ ᴍᴜɢɢʟᴇ. ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ꜱɴᴀᴘᴇ ɴᴀᴄɪᴏ́, ʟᴇ ᴅɪᴏ ꜱᴜ ᴀᴘᴇʟʟɪᴅᴏ.
—ᴘᴏʀ ꜰᴀᴠᴏʀ, ɴᴏ ᴘᴜᴇᴅᴇɴ ꜱᴇʀ ᴛᴀɴ ɪɴɢᴇɴᴜᴏꜱ —ʀᴇɢᴜʟᴜꜱ ꜱᴏʟᴛᴏ́ ᴜɴᴀ ʀɪꜱɪᴛᴀ—. ꜱᴏɴ ᴜꜱᴛᴇᴅᴇꜱ ǫᴜɪᴇɴᴇꜱ ᴇɴ ᴇꜱᴛᴏꜱ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏꜱ ᴇꜱᴛᴀ́ɴ ᴅᴇꜱʜᴏɴʀᴀɴᴅᴏ ᴇʟ ɴᴏᴍʙʀᴇ ᴅᴇ ʟᴏꜱ ᴍᴀɢᴏꜱ ʏ ᴇʟ ᴅᴇ ʟᴀ ᴄᴀꜱᴀ ꜱʟʏᴛʜᴇʀɪɴ. ¿ʀᴇᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴄʀᴇʏᴇʀᴏɴ ꜱᴇᴍᴇᴊᴀɴᴛᴇ ᴍᴇɴᴛɪʀᴀ?ꜱɴᴀᴘᴇ ꜱɪɴᴛɪᴏ́ ᴄᴏ́ᴍᴏ ʟᴀꜱ ᴍɪʀᴀᴅᴀꜱ ᴅᴇ ꜱᴜꜱ ᴄᴏᴍᴘᴀɴ̃ᴇʀᴏꜱ ꜱᴇ ᴄʟᴀᴠᴀʙᴀɴ ᴇɴ ᴇ́ʟ.
—ʙᴜᴇɴᴏ, ꜱɪ ɴᴏ ᴍᴇ ᴄʀᴇᴇɴ... —ᴅɪᴊᴏ ʀᴇɢᴜʟᴜꜱ, ꜱᴀᴄᴀɴᴅᴏ ᴜɴ ꜰʀᴀꜱǫᴜɪᴛᴏ ᴄᴏɴ ᴠᴇʀɪᴛᴀꜱᴇʀᴜᴍ.
ʙᴀʀᴛʏ ʜɪᴢᴏ ᴜɴᴀ ꜱᴇɴ̃ᴀ ᴀ ᴍᴜʟᴄɪʙᴇʀ, ǫᴜɪᴇɴ ꜱᴜᴊᴇᴛᴏ́ ᴀ ꜱᴇᴠᴇʀᴜꜱ ᴄᴏɴ ꜰᴜᴇʀᴢᴀ. ᴀᴠᴇʀʏ ʟᴇ ᴀʙʀɪᴏ́ ʟᴀ ʙᴏᴄᴀ ᴀ ʟᴀ ꜰᴜᴇʀᴢᴀ ʏ ᴡɪᴋᴇꜱ ʟᴇ ʜɪᴢᴏ ᴛʀᴀɢᴀʀ ᴇʟ ᴠᴇʀɪᴛᴀꜱᴇʀᴜᴍ. ʟᴏ ɪɴᴛᴇʀʀᴏɢᴀʀᴏɴ ʏ ꜱᴇᴠᴇʀᴜꜱ, ʙᴀᴊᴏ ʟᴏꜱ ᴇꜰᴇᴄᴛᴏꜱ ᴅᴇ ʟᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ, ʀᴇꜱᴘᴏɴᴅɪᴏ́ ᴄᴏɴ ꜱɪɴᴄᴇʀɪᴅᴀᴅ.
—ᴇꜱᴏ ʟᴏ ᴇxᴘʟɪᴄᴀ ᴛᴏᴅᴏ. ᴄʟᴀʀᴏ ǫᴜᴇ ɢᴏʟᴅꜱᴛᴇɪɴ ɪʙᴀ ᴀ ɢᴀɴᴀʀᴛᴇ. ᴘᴜᴇᴅᴇ ꜱᴇʀ ᴜɴᴀ ᴛʀᴀɪᴅᴏʀᴀ, ᴘᴇʀᴏ ꜱɪɢᴜᴇ ꜱɪᴇɴᴅᴏ ᴜɴᴀ ꜱᴀɴɢʀᴇ ᴘᴜʀᴀ, ʏ ᴛᴜ́, ᴜɴ ᴍᴇꜱᴛɪᴢᴏ —ꜱᴇ ʙᴜʀʟᴏ́ ʙᴀʀᴛʏ, ʀɪᴇɴᴅᴏ ᴄᴏɴ ᴍᴀʟɪᴄɪᴀ.
ᴀɴᴛᴇꜱ ᴅᴇ ɪʀꜱᴇ, ʙᴀʀᴛʏ ʟᴀɴᴢᴏ́ ᴜɴᴀ ᴍɪʀᴀᴅᴀ ᴀ ᴍᴜʟᴄɪʙᴇʀ, ǫᴜɪᴇɴ ᴘʀᴏᴘɪɴᴏ́ ᴜɴ ɢᴏʟᴘᴇ ᴄᴇʀᴛᴇʀᴏ ᴇɴ ᴇʟ ᴇꜱᴛᴏ́ᴍᴀɢᴏ ᴅᴇ ꜱɴᴀᴘᴇ.
—ᴀꜱǫᴜᴇʀᴏꜱᴏ ᴍᴇꜱᴛɪᴢᴏ —ʟᴇ ᴇꜱᴄᴜᴘɪᴏ́ ᴍᴜʟᴄɪʙᴇʀ, ʟʟᴇɴᴏ ᴅᴇ ᴅᴇꜱᴘʀᴇᴄɪᴏ.
***
ESTÁS LEYENDO
"REALIDAD DESEADA"
Fanfiction✓ Esta historia tiene una precuela que tiene como época la misma de "Animales Fantásticos": • Realidad Deseada: Una historia antes de los Merodeadores. ✓ Esta es una realidad alternativa que integra a la familia Goldstein.