***
| ᴄᴀꜱᴀ ᴅᴇ ʟᴏꜱ ʟᴏɴɢʙᴏᴛᴛᴏᴍ |
ꜱɪʀɪᴜꜱ ꜱᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴏ́ ᴅᴇʟ ꜱᴏꜰᴀ́, ꜱᴜ ɪᴍᴘᴀᴄɪᴇɴᴄɪᴀ ʀᴇꜰʟᴇᴊᴀᴅᴀ ᴇɴ ꜱᴜ ʀᴏꜱᴛʀᴏ.
—ʏᴀ ʜᴀ ᴘᴀꜱᴀᴅᴏ ᴅᴇᴍᴀꜱɪᴀᴅᴏ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ. ᴛᴇɴᴇᴍᴏꜱ ǫᴜᴇ ɪʀ.
—ꜱɪʀɪᴜꜱ, ᴛʀᴀɴǫᴜɪʟᴏ. ᴛᴏᴅᴏ ᴇꜱᴛᴀʀᴀ́ ʙɪᴇɴ —ʟɪʟʏ, ᴄᴏɴ ᴜɴ ɢᴇꜱᴛᴏ ᴄᴀʟᴍᴀᴅᴏ, ɪɴᴛᴇɴᴛᴏ́ ᴛʀᴀɴǫᴜɪʟɪᴢᴀʀʟᴏ.
—¿ᴛʀᴀɴǫᴜɪʟᴏ? ʟɪʟʏ, ¿ʏ ꜱɪ ᴛᴏᴅᴏ ꜱᴇ ᴄᴏᴍᴘʟɪᴄᴏ́? ¿ᴄᴏ́ᴍᴏ ᴘᴜᴇᴅᴇꜱ ᴘᴇᴅɪʀᴍᴇ ᴄᴀʟᴍᴀ ꜱᴀʙɪᴇɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴘᴏᴅʀɪ́ᴀ...? —ꜱɪʀɪᴜꜱ ꜱᴇ ᴅᴇᴛᴜᴠᴏ, ꜱᴜ ᴠᴏᴢ ʟʟᴇɴᴀ ᴅᴇ ᴍɪᴇᴅᴏ.
—¡ɴɪ ʟᴏ ᴅɪɢᴀꜱ! —ʟɪʟʏ ꜱᴇ ꜱᴏʙʀᴇꜱᴀʟᴛᴏ́.
—¿ᴇɴᴛᴏɴᴄᴇꜱ?ᴍᴏʟʟʏ ʏ ᴀʀᴛʜᴜʀ ᴇɴᴛʀᴀʀᴏɴ ᴄᴏɴ ɪɴꜰᴜꜱɪᴏɴᴇꜱ ᴄᴀʟɪᴇɴᴛᴇꜱ, ᴛʀᴀᴛᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴀʟɪᴠɪᴀʀ ʟᴀ ᴀᴛᴍᴏ́ꜱꜰᴇʀᴀ ᴛᴇɴꜱᴀ. ʟᴀ ᴏʀᴅᴇɴ ꜱᴇ ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴅɪᴠɪᴅɪᴅᴏ ᴇɴ ɢʀᴜᴘᴏꜱ, ᴄᴀᴅᴀ ᴜɴᴏ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ ᴍɪꜱɪᴏ́ɴ. ʟᴀ ᴍᴀʏᴏʀɪ́ᴀ ʏᴀ ʜᴀʙɪ́ᴀ ʀᴇɢʀᴇꜱᴀᴅᴏ, ᴘᴇʀᴏ ᴜɴ ɢʀᴜᴘᴏ ᴀᴜ́ɴ ꜰᴀʟᴛᴀʙᴀ: ꜰʀᴀɴᴋ, ᴀʟɪᴄᴇ, ᴘᴀɴᴅᴏʀᴀ, xᴇɴᴏᴘʜɪʟɪᴜꜱ, ǫᴜᴇᴇɴɪᴇ, ꜱᴜꜱ ᴘᴀᴅʀᴇꜱ...
—¡ʀᴇɢʀᴇꜱᴀʀᴏɴ! —ᴇxᴄʟᴀᴍᴏ́ ᴍᴀʀʏ
<<<
ʟᴏꜱ ʜᴇʀᴍᴀɴᴏꜱ ᴅᴜᴍʙʟᴇᴅᴏʀᴇ ᴅɪꜱᴄᴜᴛɪ́ᴀɴ ᴇɴ ʟᴀ ᴄᴏᴄɪɴᴀ, ᴀᴘʀᴏᴠᴇᴄʜᴀɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ʟᴏꜱ ᴅᴇᴍᴀ́ꜱ ᴇꜱᴛᴀʙᴀɴ ᴇɴ ʟᴀ ꜱᴀʟᴀ.
—ᴇꜱᴛᴀ́ɴ ᴅᴇᴍᴏʀᴀɴᴅᴏ ᴍᴜᴄʜᴏ, ᴀʟʙᴜꜱ.
—ᴀʙᴇʀꜰᴏʀᴛʜ, ɴᴏ ᴘᴏᴅᴇᴍᴏꜱ ɪʀ ʏ ᴀᴘᴀʀᴇᴄᴇʀɴᴏꜱ ᴅᴇ ʟᴀ ɴᴀᴅᴀ. ᴛᴏᴅᴏ ᴛɪᴇɴᴇ ᴜɴ ᴘʟᴀɴ. ʏ ꜱɪ ʟᴏ ᴇꜱᴛʀᴏᴘᴇᴀᴍᴏꜱ...
—ɴᴏ ᴛᴇ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀ ʟᴏ ǫᴜᴇ ʟᴇꜱ ᴘᴀꜱᴇ, ¿ᴠᴇʀᴅᴀᴅ? —ᴀᴄᴜꜱᴏ́ ᴀʙᴇʀꜰᴏʀᴛʜ, ꜱᴜ ᴍɪʀᴀᴅᴀ ʟʟᴇɴᴀ ᴅᴇ ʀᴇᴘʀᴏᴄʜᴇ.
—ᴛᴇ ᴇǫᴜɪᴠᴏᴄᴀꜱ. ꜱᴏʟᴏ ᴅɪɢᴏ ǫᴜᴇ ᴇʟʟᴏꜱ ᴇꜱᴛᴀ́ɴ ꜱɪɢᴜɪᴇɴᴅᴏ ᴜɴ ᴘʟᴀɴ ʏ ǫᴜᴇ ɪɴɢʀᴇꜱᴀʀ ᴘᴏᴅʀɪ́ᴀ ꜱᴇʀ ɪᴍᴘʀᴜᴅᴇɴᴛᴇ. ᴘᴏᴅʀɪ́ᴀᴍᴏꜱ ᴘᴏɴᴇʀʟᴏꜱ ᴍᴀ́ꜱ ᴇɴ ʀɪᴇꜱɢᴏ ǫᴜᴇ ᴀ ꜱᴀʟᴠᴏꜱ.
—ʟᴏꜱ ᴅᴇᴍᴀ́ꜱ ʜᴀɴ ᴅɪᴄʜᴏ ǫᴜᴇ ʟᴀ ᴄᴀɴᴛɪᴅᴀᴅ ᴅᴇ ᴍᴏʀᴛɪ́ꜰᴀɢᴏꜱ ᴇɴ ꜱᴜꜱ ᴍɪꜱɪᴏɴᴇꜱ ᴇʀᴀ ᴘᴏᴄᴀ, ¿ʏ ꜱɪ ꜱᴇ ʜᴀɴ ᴄᴏɴᴄᴇɴᴛʀᴀᴅᴏ ᴍᴀ́ꜱ ᴅᴏɴᴅᴇ ᴇʟʟᴀꜱ ᴇꜱᴛᴀ́ɴ? —ɪɴꜱɪꜱᴛɪᴏ́ ᴀʙᴇʀꜰᴏʀᴛʜ, ꜱᴜ ᴠᴏᴢ ʟʟᴇɴᴀ ᴅᴇ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀᴄɪᴏ́ɴ.ᴀʟʙᴜꜱ ɴᴏ ʀᴇꜱᴘᴏɴᴅɪᴏ́, ꜱᴜ ꜱɪʟᴇɴᴄɪᴏ ᴍᴀ́ꜱ ᴇʟᴏᴄᴜᴇɴᴛᴇ ǫᴜᴇ ᴄᴜᴀʟǫᴜɪᴇʀ ᴘᴀʟᴀʙʀᴀ. ᴀʙᴇʀꜰᴏʀᴛʜ ʙᴜꜰᴏ́, ɪʀʀɪᴛᴀᴅᴏ.
—¿ᴏ ᴍᴇᴊᴏʀ ᴅɪ ǫᴜᴇ ᴛᴇ ɪɴᴛᴇʀᴇꜱᴀ ᴍᴀ́ꜱ ᴇʟ ᴇꜱᴛᴜ́ᴘɪᴅᴏ ᴘʟᴀɴ ǫᴜᴇ ꜱᴜꜱ ᴠɪᴅᴀꜱ? —ᴇꜱᴘᴇᴛᴏ́, ꜱᴜ ᴠᴏᴢ ʟʟᴇɴᴀ ᴅᴇ ꜰᴜʀɪᴀ.
—ɴᴏ ᴛɪᴇɴᴇꜱ ɪᴅᴇᴀ ᴅᴇ ʟᴏ ǫᴜᴇ ʜᴀʙʟᴀꜱ, ᴀʙᴇʀꜰᴏʀᴛʜ. ᴄᴀᴅᴀ ᴠᴇᴢ ǫᴜᴇ ꜱᴀʟᴇɴ ᴅᴇ ᴍɪꜱɪᴏ́ɴ, ᴍᴇ ɪɴᴠᴀᴅᴇ ᴜɴᴀ ᴀɴɢᴜꜱᴛɪᴀ ᴛᴇʀʀɪʙʟᴇ. ᴛᴇᴍᴏ ǫᴜᴇ ᴇɴ ᴀʟɢᴜ́ɴ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ɴᴏ ʀᴇɢʀᴇꜱᴇɴ.
—ᴇɴᴛᴏɴᴄᴇꜱ, ᴅɪᴍᴇ ¡ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ́ ᴘᴀʀᴇᴄᴇ ǫᴜᴇ ᴛᴇ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀ ᴜɴ ᴄᴀʀᴀᴊᴏ! —ɢʀɪᴛᴏ́ ᴇʟ ᴍᴇɴᴏʀ ᴅᴇ ʟᴏꜱ ᴅᴜᴍʙʟᴇᴅᴏʀᴇ, ꜱᴜ ᴠᴏᴢ ʟʟᴇɴᴀ ᴅᴇ ᴅᴏʟᴏʀ—. ᴀʟʙᴜꜱ, ꜱɪ ᴀʟɢᴏ ʟᴇꜱ ʟʟᴇɢᴀ ᴀ ᴘᴀꜱᴀʀ ᴀ ʀᴜᴛʜ ᴏ ᴀ ǫᴜᴇᴇɴɪᴇ, ᴊᴜʀᴏ ǫᴜᴇ ᴇꜱᴛᴀ ᴠᴇᴢ ɴᴏ ᴛᴇ ᴘᴇʀᴅᴏɴᴏ.
—¡ᴇꜱᴛᴀᴍᴏꜱ ᴇɴ ᴜɴᴀ ᴍᴀʟᴅɪᴛᴀ ɢᴜᴇʀʀᴀ, ᴀʙᴇʀꜰᴏʀᴛʜ! ᴄᴜᴀʟǫᴜɪᴇʀᴀ ᴘᴜᴇᴅᴇ ᴍᴏʀɪʀ. ʏ ᴘᴏʀ ꜱᴜᴘᴜᴇꜱᴛᴏ ǫᴜᴇ ɴᴏ ǫᴜɪᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ꜱᴇᴀɴ ᴇʟʟᴀꜱ. ¿ꜱɪᴇᴍᴘʀᴇ ᴠᴀꜱ ᴀ ʙᴜꜱᴄᴀʀ ᴜɴᴀ ʀᴀᴢᴏ́ɴ ᴘᴀʀᴀ ꜱᴇɴᴛɪʀᴛᴇ ʟɪʙʀᴇ ᴅᴇ ᴏᴅɪᴀʀᴍᴇ? ɴᴜɴᴄᴀ ᴅᴇᴊᴀʀᴀ́ꜱ ᴅᴇ ᴄᴜʟᴘᴀʀᴍᴇ, ¿ɴᴏ ᴇꜱ ᴀꜱɪ́? —ʀᴇꜱᴘᴏɴᴅɪᴏ́ ᴀʟʙᴜꜱ, ꜱᴜ ᴠᴏᴢ ᴄᴀʀɢᴀᴅᴀ ᴅᴇ ꜰʀᴜꜱᴛʀᴀᴄɪᴏ́ɴ.
ESTÁS LEYENDO
"REALIDAD DESEADA"
Fanfic✓ Esta historia tiene una precuela que tiene como época la misma de "Animales Fantásticos": • Realidad Deseada: Una historia antes de los Merodeadores. ✓ Esta es una realidad alternativa que integra a la familia Goldstein.