EL EXPRESO DE HOGWARTS

47 1 0
                                    

Domingo, 1 de setiembre de 1974

ʟᴀ ᴇꜱᴛᴀᴄɪᴏ́ɴ ᴇʀᴀ ᴛᴏᴅᴏ ʟᴏ ǫᴜᴇ ꜱɪʀɪᴜꜱ ʜᴀʙɪ́ᴀ ɪᴍᴀɢɪɴᴀᴅᴏ, ᴇ ɪɴᴄʟᴜꜱᴏ ᴍᴀ́ꜱ. ᴇʟ ᴛʀᴇɴ ᴇʀᴀ ᴜɴᴀ ʙᴇʟʟᴇᴢᴀ, ᴜɴ ᴅʀᴀɢᴏ́ɴ ᴅᴇ ᴍᴇᴛᴀʟ ᴇꜱᴄᴜᴘɪᴇɴᴅᴏ ᴠᴀᴘᴏʀ ꜱᴏʙʀᴇ ʟᴀꜱ ᴠɪ́ᴀꜱ.

—ɴᴏ ᴛᴇ ǫᴜᴇᴅᴇꜱ ʙᴏǫᴜɪᴀʙɪᴇʀᴛᴏ —ᴇꜱᴘᴇᴛᴏ́ ꜱᴜ ᴍᴀᴅʀᴇ—. ¡ᴛᴇɴ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴅᴇ ᴅɪɢɴɪᴅᴀᴅ!

ꜱɪʀɪᴜꜱ ᴘᴀʀᴘᴀᴅᴇᴏ́ ʏ ᴍɪʀᴏ́ ʜᴀᴄɪᴀ ᴀʙᴀᴊᴏ ᴛɪ́ᴍɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ, ʟᴜᴇɢᴏ ᴠᴏʟᴠɪᴏ́ ᴀ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀʀ ʟᴀ ʙᴀʀʙɪʟʟᴀ ᴄᴏɴ ᴘᴇᴛᴜʟᴀɴᴄɪᴀ, ɴᴇɢᴀ́ɴᴅᴏꜱᴇ ᴀ ᴄᴇᴅᴇʀ ᴀ ʟᴀꜱ ᴏ́ʀᴅᴇɴᴇꜱ ᴅᴇ ꜱᴜ ᴍᴀᴅʀᴇ.

ꜱɪʀɪᴜꜱ ᴇꜱᴄᴜᴄʜᴏ́ ꜱᴜ ɴᴏᴍʙʀᴇ ᴍᴜʀᴍᴜʀᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴀʟɢᴜɴᴏꜱ ᴅᴇ ᴇʟʟᴏꜱ, ʟᴏꜱ ʙʟᴀᴄᴋ, ꜰʀᴀɢᴍᴇɴᴛᴏꜱ ᴅᴇ ᴄᴏɴᴠᴇʀꜱᴀᴄɪᴏɴᴇꜱ ᴇɴ ꜱᴜꜱᴜʀʀᴏꜱ ǫᴜᴇ ꜱᴇ ᴇxᴛɪɴɢᴜɪᴇʀᴏɴ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀꜱ ᴘᴀꜱᴀʙᴀɴ ᴄᴀᴍɪɴᴀɴᴅᴏ.

ᴡᴀʟʙᴜʀɢᴀ ᴘᴀʀᴇᴄɪ́ᴀ ᴇꜱᴛᴀʀ ᴀᴄᴏꜱᴛᴜᴍʙʀᴀᴅᴀ ᴀ ʟᴀ ᴀᴛᴇɴᴄɪᴏ́ɴ; ᴛᴇɴɪ́ᴀ ʟᴏꜱ ʜᴏᴍʙʀᴏꜱ ᴇᴄʜᴀᴅᴏꜱ ʜᴀᴄɪᴀ ᴀᴛʀᴀ́ꜱ ʏ ʟᴀ ᴄᴀʙᴇᴢᴀ ᴇɴ ᴀʟᴛᴏ, ᴍɪʀᴀɴᴅᴏ ᴄᴏɴ ᴀʟᴛɪᴠᴇᴢ ᴀ ʟᴏꜱ ᴍᴀɢᴏꜱ ǫᴜᴇ ꜱᴀʟᴛᴀʙᴀɴ ꜰᴜᴇʀᴀ ᴅᴇ ꜱᴜ ᴄᴀᴍɪɴᴏ. ꜱɪʀɪᴜꜱ ꜱᴇ ꜱɪɴᴛɪᴏ́ ᴍᴜʏ ᴄᴏɴꜱᴄɪᴇɴᴛᴇ ᴅᴇ ǫᴜɪᴇ́ɴ ᴇʀᴀ ʏ ᴅᴇ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴛᴏᴅᴏꜱ ᴠᴇɪ́ᴀɴ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ʟᴏ ᴍɪʀᴀʙᴀɴ. (~ᴛᴏᴜᴊᴏᴜʀꜱ ᴘᴜʀ~). ʟᴇᴠᴀɴᴛᴏ́ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴍᴀ́ꜱ ʟᴀ ʙᴀʀʙɪʟʟᴀ ʏ ʟᴜᴇɢᴏ ꜱᴇ ꜱɪɴᴛɪᴏ́ ᴛᴏɴᴛᴏ.

>>>

ᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴅᴇʟ ᴛʀᴇɴ, ʀᴇᴍᴜꜱ ɴᴏ ʜᴀʙɪ́ᴀ ʟᴏɢʀᴀᴅᴏ ᴀʟᴄᴀɴᴢᴀʀ ʟᴀ ᴇꜱᴛᴀɴᴛᴇʀɪ́ᴀ ᴅᴇʟ ᴇǫᴜɪᴘᴀᴊᴇ ᴘᴀʀᴀ ɢᴜᴀʀᴅᴀʀ ꜱᴜꜱ ᴄᴏꜱᴀꜱ, ᴀꜱɪ́ ǫᴜᴇ ᴇʟɪɢɪᴏ́ ᴜɴ ᴠᴀɢᴏ́ɴ ᴠᴀᴄɪ́ᴏ ʏ ꜱᴇ ꜱᴇɴᴛᴏ́ ᴄᴏɴ ʟᴀ ᴍᴀʟᴇᴛᴀ ᴇɴ ᴇʟ ᴀꜱɪᴇɴᴛᴏ ᴊᴜɴᴛᴏ ᴀ ᴇ́ʟ. ᴏʙꜱᴇʀᴠᴏ́ ᴀ ʟᴀ ɢᴇɴᴛᴇ ᴇɴ ʟᴀ ᴘʟᴀᴛᴀꜰᴏʀᴍᴀ ᴀ ᴛʀᴀᴠᴇ́ꜱ ᴅᴇ ʟᴀ ᴠᴇɴᴛᴀɴᴀ, ᴀᴘʀᴇᴛᴀɴᴅᴏ ʟᴀ ꜰʀᴇɴᴛᴇ ᴄᴏɴᴛʀᴀ ᴇʟ ꜰʀɪ́ᴏ ᴠɪᴅʀɪᴏ.

ᴇɴ ᴇꜱᴇ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ, ꜱᴇ ᴅɪᴏ ᴄᴜᴇɴᴛᴀ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ʟᴏ ᴇꜱᴛᴀʙᴀ ᴍɪʀᴀɴᴅᴏ ᴅᴇꜱᴅᴇ ʟᴀ ᴘʟᴀᴛᴀꜰᴏʀᴍᴀ. ᴇʀᴀ ᴏᴛʀᴏ ɴɪɴ̃ᴏ ᴅᴇ ꜱᴜ ᴍɪꜱᴍᴀ ᴇᴅᴀᴅ, ꜱɪʀɪᴜꜱ ʙʟᴀᴄᴋ. ᴅᴇᴄɪᴅɪᴅᴏ ᴀ ᴘʀᴏʏᴇᴄᴛᴀʀ ᴜɴᴀ ꜰᴀᴄʜᴀᴅᴀ ᴅᴇ ꜰʀɪ́ᴀ ᴄᴏɴꜰɪᴀɴᴢᴀ, ꜱɪʀɪᴜꜱ ᴀʀǫᴜᴇᴏ́ ᴜɴᴀ ᴄᴇᴊᴀ ᴇɴ ᴜɴ ɢᴇꜱᴛᴏ ǫᴜᴇ ᴄʟᴀʀᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴅᴇᴄɪ́ᴀ: "¿ʏ ᴛᴜ́ ǫᴜᴇ́ ᴇꜱᴛᴀ́ꜱ ᴍɪʀᴀɴᴅᴏ?". ʀᴇᴍᴜꜱ ʜɪᴢᴏ ᴜɴᴀ ᴍᴜᴇᴄᴀ, ᴀᴘʀᴇᴛᴀɴᴅᴏ ʟᴀ ʟᴇɴɢᴜᴀ ʙᴀᴊᴏ ꜱᴜ ʟᴀʙɪᴏ ɪɴꜰᴇʀɪᴏʀ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ꜱᴜ ʙᴀʀʙɪʟʟᴀ ꜱᴏʙʀᴇꜱᴀʟɪᴇʀᴀ ʏ ʙɪᴢǫᴜᴇᴀɴᴅᴏ. ʟᴏꜱ ʟᴀʙɪᴏꜱ ᴅᴇ ꜱɪʀɪᴜꜱ ꜱᴇ ᴄᴜʀᴠᴀʀᴏɴ ᴇɴ ᴜɴᴀ ꜱᴏɴʀɪꜱᴀ ɪɴᴠᴏʟᴜɴᴛᴀʀɪᴀ ʏ ꜱᴀʟᴜᴅᴏ́ ᴀʟ ᴄʜɪᴄᴏ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀɴᴅᴏ ᴅᴏꜱ ᴅᴇᴅᴏꜱ. ʀᴇᴍᴜꜱ ꜱᴇ ʀɪᴏ́.

—ꜱɪʀɪᴜꜱ, ¿ǫᴜᴇ́ ᴄʀᴇᴇꜱ ǫᴜᴇ ᴇꜱᴛᴀ́ꜱ ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ? ᴠᴇɴ ᴀǫᴜɪ́ ᴀʜᴏʀᴀ ᴍɪꜱᴍᴏ. —ᴡᴀʟʙᴜʀɢᴀ ᴛɪʀᴏ́ ᴅᴇ ꜱᴜ ʜɪᴊᴏ ʟᴇᴊᴏꜱ ᴅᴇ ʟᴀ ᴠᴇɴᴛᴀɴᴀ ʙʀᴜꜱᴄᴀᴍᴇɴᴛᴇ.

"REALIDAD DESEADA"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora