HOGWARTS

62 1 0
                                    

>>>

ᴇʀᴀ ʟᴀ ᴘʀɪᴍᴇʀᴀ ɴᴏᴄʜᴇ ᴇɴ ʜᴏɢᴡᴀʀᴛs: sɪʀɪᴜs sᴀʟɪᴏ́ ᴅᴇ sᴜ ᴄᴜᴀʀᴛᴏ ʏ ғᴜᴇ ᴀ ʟᴀ sᴀʟᴀ ᴄᴏᴍᴜ́ɴ ᴀ ᴘʀᴏʙᴀʀ sᴜᴇʀᴛᴇ ᴇɴ sᴏᴄɪᴀʟɪᴢᴀʀ. ᴇɴᴛᴏɴᴄᴇs ғᴜᴇ ʏ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴏ́ ᴀ ᴊᴀᴍᴇs ʏ ᴀ ᴘᴇᴛᴇʀ sᴇɴᴛᴀᴅᴏs ᴇɴ ᴇʟ sᴏғᴀ́ ᴘʟᴀᴛɪᴄᴀɴᴅᴏ ʏ ᴄᴏᴍɪᴇɴᴅᴏ ᴜɴᴏ ǫᴜᴇ ᴏᴛʀᴏ ʙᴏᴄᴀᴅɪᴛᴏ ǫᴜᴇ ʟᴀ ᴍᴀᴍᴀ́ ᴅᴇ ᴘᴇᴛᴇʀ ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴇɴᴠɪᴀᴅᴏ. sɪʀɪᴜs sᴇ ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴇɴᴛᴇʀᴀᴅᴏ ᴇɴ ᴇʟ ᴛʀᴇɴ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇʟʟᴏs, ᴀᴅᴇᴍᴀ́s ᴅᴇ sᴇʀ ᴍᴇᴊᴏʀᴇs ᴀᴍɪɢᴏs, ᴛᴀᴍʙɪᴇ́ɴ ʜᴀʙɪ́ᴀɴ ᴄʀᴇᴄɪᴅᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴠᴇᴄɪɴᴏs.

—ᴍɪʀᴇɴ sɪ ɴᴏ ᴇs ᴍᴀ́s ɴɪ ᴍᴇɴᴏs ǫᴜᴇ ᴇʟ ɢʀʏғғɪɴᴅᴏʀ ʙʟᴀᴄᴋ —ᴅɪᴊᴏ ᴊᴀᴍᴇs ᴀʟ ɴᴏᴛᴀʀ ʟᴀ ᴘʀᴇsᴇɴᴄɪᴀ ᴅᴇ sɪʀɪᴜs.

ᴘᴇᴛᴇʀ ʟᴇ ᴇxᴛᴇɴᴅɪᴏ́ ʟᴀ ᴄᴀᴊᴀ ᴅᴇ ᴅᴜʟᴄᴇs. sɪʀɪᴜs ᴛᴏᴍᴏ́ ᴜɴᴏ, ᴅɪᴏ ᴜɴᴀ sᴏɴʀɪsᴀ ᴜɴ ᴛᴀɴᴛᴏ ᴀᴘᴀɢᴀᴅᴀ ʏ sᴇ sᴇɴᴛᴏ́ ᴇɴ ᴇʟ sᴏғᴀ́.

—ᴠᴀᴍᴏs, ᴀɴɪ́ᴍᴀᴛᴇ —ᴅɪᴊᴏ ᴊᴀᴍᴇs—. ɴᴏ ǫᴜᴇʀɪ́ᴀs ᴇsᴛᴀʀ ᴇɴ sʟʏᴛʜᴇʀɪɴ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴏs ᴍᴏᴅᴏs, ¿ᴏ sɪ́?
—ǫᴜɪɴɪᴇɴᴛᴏs ᴀɴ̃ᴏs —ʀᴇsᴘᴏɴᴅɪᴏ́ sɪʀɪᴜs, ғʀɪ́ᴀᴍᴇɴᴛᴇ—. ᴛᴏᴅᴏs ʟᴏs ʙʟᴀᴄᴋs ᴇɴ ʜᴏɢᴡᴀʀᴛs ʜᴀɴ sɪᴅᴏ sᴇʟᴇᴄᴄɪᴏɴᴀᴅᴏs ᴇɴ sʟʏᴛʜᴇʀɪɴ ᴘᴏʀ ǫᴜɪɴɪᴇɴᴛᴏs ᴀɴ̃ᴏs.
—ʙᴜᴇɴᴏ, ¿ɴᴏ ᴇʀᴀ ᴇꜱᴏ ʟᴏ ǫᴜᴇ ǫᴜᴇʀɪ́ᴀꜱ? ¿ʀᴏᴍᴘᴇʀ ʟᴀ ᴛʀᴀᴅɪᴄɪᴏ́ɴ?

sɪʀɪᴜs sᴏɴʀɪᴏ́. ᴊᴀᴍᴇs ʟᴇ ᴅɪᴏ ᴜɴᴀ ᴘᴀʟᴍᴀᴅᴀ ᴇɴ ʟᴀ ᴇsᴘᴀʟᴅᴀ ᴊᴏᴠɪᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ.

—ᴇꜱᴄᴜᴄʜᴇᴍᴏꜱ ᴍᴜ́ꜱɪᴄᴀ —ᴘʀᴏᴘᴜꜱᴏ ᴘᴇᴛᴇʀ—. ¿ᴘʀᴏᴘᴏɴᴇꜱ ᴀʟɢᴜɴᴀ, ʙʟᴀᴄᴋ?

—ꜱɪ́. ᴇꜱᴘᴇʀᴇɴ. —sɪʀɪᴜs sᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴏ́ ʏ ғᴜᴇ ᴀ sᴜ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏ́ɴ ᴀ ᴛʀᴀᴇʀ ᴜɴᴏs ᴅɪsᴄᴏs ᴍᴜɢɢʟᴇs.

ᴊᴜsᴛᴏ ʀᴇᴍᴜs ʜᴀʙɪ́ᴀ ɪᴅᴏ ᴀ ᴅᴇsᴘᴇᴊᴀʀsᴇ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ, ᴘᴇʀᴏ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴠɪᴏ ǫᴜᴇ ᴇʟ ʟᴜɢᴀʀ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴏᴄᴜᴘᴀᴅᴏ ᴛʀᴀᴛᴏ́ ᴅᴇ ɪʀsᴇ sɪɴ sᴇʀ ɴᴏᴛᴀᴅᴏ, sɪɴ ᴇᴍʙᴀʀɢᴏ, ɴᴏ ᴘᴜᴅᴏ ᴘᴏʀǫᴜᴇ sᴜ ᴀᴛᴇɴᴄɪᴏ́ɴ ǫᴜᴇᴅᴏ́ ᴘʟᴀsᴍᴀᴅᴀ ᴀɴᴛᴇ ʟᴀ ᴄᴀᴊᴀ ᴅᴇ ʀᴇᴄᴏʀᴅs, ǫᴜᴇ sᴇ ᴠᴇɪ́ᴀɴ ᴛᴏᴛᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ɴᴜᴇᴠᴏs ᴇɴ sᴜs ғᴜɴᴅᴀs ʙʀɪʟʟᴀɴᴛᴇs, ǫᴜᴇ sɪʀɪᴜs ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴛʀᴀɪ́ᴅᴏ. ʀᴇᴍᴜs sᴇ ᴀᴄᴇʀᴄᴏ́ ᴀ ᴍɪʀᴀʀ ᴅᴇ ɪɴᴍᴇᴅɪᴀᴛᴏ.

—¡¿ᴇsᴏ ᴇs ᴀʙʙᴇʏ ʀᴏᴀᴅ?! —ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴏ́, ᴍɪʀᴀɴᴅᴏ ᴀᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ᴄᴀᴊᴀ ᴅᴇ ᴠɪɴɪʟᴏs.
—sɪ́ —sɪʀɪᴜs sᴏɴʀɪᴏ́ ᴀᴍᴘʟɪᴀᴍᴇɴᴛᴇ, ᴏғʀᴇᴄɪᴇ́ɴᴅᴏsᴇʟᴏ.

ʀᴇᴍᴜs ʟɪᴍᴘɪᴏ́ sᴜs ᴍᴀɴᴏs ᴄᴜɪᴅᴀᴅᴏsᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇɴ sᴜs ᴛᴜ́ɴɪᴄᴀs ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ᴛᴏᴍᴀʀʟᴏ ᴅᴇ sᴜs ᴍᴀɴᴏs, ᴀɢᴀʀʀᴀ́ɴᴅᴏʟᴏ ᴄᴏɴ ᴄᴜɪᴅᴀᴅᴏ.

"REALIDAD DESEADA"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora