LILY & QUEENIE

23 1 0
                                    


>>>

ᴇɴ ʟᴀ ᴇɴꜰᴇʀᴍᴇʀɪ́ᴀ, ᴘᴇᴛᴇʀ ᴇꜱᴛᴀʙᴀ ʀᴇᴄᴏꜱᴛᴀᴅᴏ ᴇɴ ʟᴀ ᴄᴀᴍᴀ, ʀᴏᴅᴇᴀᴅᴏ ᴅᴇ ꜱᴜꜱ ᴀᴍɪɢᴏꜱ.

—ʜᴀʏ ǫᴜᴇ ᴇɴꜱᴇɴ̃ᴀ́ʀꜱᴇʟᴀꜱ ᴀ ᴅᴜᴍʙʟᴇᴅᴏʀᴇ —ᴅɪᴊᴏ ᴘᴇᴛᴇʀ, ʀᴇꜰɪʀɪᴇ́ɴᴅᴏꜱᴇ ᴀ ʟᴀꜱ ꜰᴏᴛᴏɢʀᴀꜰɪ́ᴀꜱ.
—ɴᴏ ʟᴏ ꜱᴇ́ —ᴅɪᴊᴏ ꜱɪʀɪᴜꜱ.
—¿ǫᴜᴇ́ ᴅɪᴄᴇꜱ? —ᴊᴀᴍᴇꜱ, ǫᴜᴇ ᴇꜱᴛᴀʙᴀ ᴘᴏʀ ʀᴇᴠɪꜱᴀʀ ʟᴀꜱ ꜰᴏᴛᴏꜱ, ꜱᴇ ᴅᴇᴛᴜᴠᴏ.
—ᴠᴀᴍᴏꜱ ᴀ ǫᴜᴇᴅᴀʀ ᴄᴏᴍᴏ ᴜɴᴏꜱ ᴀᴄᴜꜱᴇᴛᴀꜱ. ᴍᴇᴊᴏʀ ʙᴜꜱǫᴜᴇᴍᴏꜱ ᴜɴᴀ ᴍᴀɴᴇʀᴀ ᴅᴇ ᴠᴇɴɢᴀʀɴᴏꜱ ᴘᴏʀ ɴᴜᴇꜱᴛʀᴀ ᴘʀᴏᴘɪᴀ ᴄᴜᴇɴᴛᴀ —ᴘʀᴏᴘᴜꜱᴏ ꜱɪʀɪᴜꜱ.
—ᴏ ᴍᴏꜱᴛʀᴇᴍᴏꜱ ᴇꜱᴛᴇ ᴠɪᴅᴇᴏ ʏ ʏᴀ —ᴅɪᴊᴏ ǫᴜᴇᴇɴɪᴇ.
—ǫᴜᴇᴅᴀʀᴇᴍᴏꜱ ᴄᴏᴍᴏ ᴜɴᴏꜱ ǫᴜᴇᴊᴏɴᴇꜱ, ᴄᴏᴍᴏ ꜱɴᴀᴘᴇ —ᴅɪᴊᴏ ꜱɪʀɪᴜꜱ.
—ᴇꜱᴛᴇ ᴠɪᴅᴇᴏ ʜᴀʀᴀ́ ǫᴜᴇ ʟᴜᴄɪᴜꜱ ᴅᴇᴊᴇ ᴅᴇ ꜱᴇʀ ᴘʀᴇᴍɪᴏ ᴀɴᴜᴀʟ. ᴅᴇ ᴇꜱᴏ ɴᴏ ʜᴀʏ ᴅᴜᴅᴀ. ꜱᴀʙᴇɴ ᴀ ǫᴜᴇ́ ᴘᴇʟɪɢʀᴏ ɴᴏꜱ ᴇxᴘᴜꜱᴏ. ᴀᴅᴇᴍᴀ́ꜱ, ᴄᴀᴘᴀᴢ ᴀ ꜱʟʏᴛʜᴇʀɪɴ ʟᴇ ʙᴀᴊᴇɴ... ¿ᴄᴜᴀ́ɴᴛᴏ? ¡ᴏᴄʜᴇɴᴛᴀ ᴘᴜɴᴛᴏꜱ! ɪɴᴄʟᴜꜱᴏ, ᴄᴏᴍᴏ ᴘᴇɴɪᴛᴇɴᴄɪᴀ, ᴀ ʟᴜᴄɪᴜꜱ ʟᴏ ᴘᴏᴅʀɪ́ᴀɴ ꜱᴀᴄᴀʀ ᴅᴇʟ ᴇǫᴜɪᴘᴏ ᴅᴇ ǫᴜɪᴅᴅɪᴛᴄʜ. ʏ ʙᴜꜱᴄᴀʀ ᴜɴ ɴᴜᴇᴠᴏ ᴊᴜɢᴀᴅᴏʀ ꜱᴇɢᴜʀᴏ ʟᴏꜱ ʀᴇᴛʀᴀꜱᴀʀɪ́ᴀ ᴇɴ ꜱᴜꜱ ᴇɴᴛʀᴇɴᴀᴍɪᴇɴᴛᴏꜱ. ¿ᴠᴇꜱ ʟᴏꜱ ᴘʀᴏꜱ? ʏ ᴇꜱᴏ ǫᴜᴇ ꜱᴏʟᴏ ʜᴀʙʟᴀᴍᴏꜱ ᴅᴇ ᴜɴᴏ ᴅᴇ ʟᴏꜱ ɪɴᴠᴏʟᴜᴄʀᴀᴅᴏꜱ. ¡ᴘᴏʀ ꜰᴀᴠᴏʀ! ¿ᴀᴄᴜꜱᴇᴛᴀꜱ? ¿ᴇɴ ꜱᴇʀɪᴏ? ʟʟᴀ́ᴍᴇɴᴍᴇ ᴀꜱɪ́ ꜱɪ ᴛᴇ ʟʟᴇɢᴏ ᴀ ᴀᴄᴜꜱᴀʀ ᴘᴏʀǫᴜᴇ ᴇꜱᴛᴀ́ꜱ ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ ᴛʀᴀᴍᴘᴀ ᴇɴ ᴜɴ ᴇxᴀᴍᴇɴ ᴏ ᴘᴏʀǫᴜᴇ ᴇꜱᴛᴀ́ꜱ ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ ᴜɴᴀ ꜰɪᴇꜱᴛᴀ. ɴᴏ ᴘᴏʀ ᴇꜱᴛᴏ —ʀᴇꜱᴘᴏɴᴅɪᴏ́ ǫᴜᴇᴇɴɪᴇ.
—ʙᴜᴇɴᴏ, ꜱɪ ʟᴏ ᴘᴏɴᴇꜱ ᴀꜱɪ́... —ᴀᴄᴇᴘᴛᴏ́ ꜱɪʀɪᴜꜱ.
—ᴄʜɪᴄᴏꜱ, ¿ᴄᴜᴀ́ɴᴛᴏ ᴅᴇᴍᴏʀᴀ ᴇɴ ʀᴇᴠᴇʟᴀʀꜱᴇ ʟᴀꜱ ꜰᴏᴛᴏꜱ? —ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴏ́ ʀᴇᴍᴜꜱ—. ʏᴀ ʟʟᴇᴠᴀ ʙᴜᴇɴ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ ᴀꜱɪ́.

ᴇɴ ʟᴀꜱ ꜰᴏᴛᴏꜱ ɴᴏ ꜱᴇ ᴠᴇɪ́ᴀ ɴᴀᴅᴀ. ꜱᴏʟᴏ ɴᴇɢʀᴏ.

—ʟᴀ ᴄᴀ́ᴍᴀʀᴀ ᴇʀᴀ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴠɪᴇᴊᴀ... —ᴅɪᴊᴏ ᴘᴇᴛᴇʀ.
—ᴄᴀʀᴀᴊᴏ. ᴅᴇʙɪᴍᴏꜱ ʜᴀʙᴇʀʟᴀ ᴘʀᴏʙᴀᴅᴏ ᴀɴᴛᴇꜱ —ꜱᴇ ǫᴜᴇᴊᴏ́ ꜱɪʀɪᴜꜱ.

ǫᴜᴇᴇɴɪᴇ, ᴅᴇ ʀᴇᴘᴇɴᴛᴇ ꜱɪɴᴛɪᴇ́ɴᴅᴏꜱᴇ ᴍᴀʀᴇᴀᴅᴀ, ꜱᴀʟɪᴏ́ ᴅᴇ ʟᴀ ᴇɴꜰᴇʀᴍᴇʀɪ́ᴀ ᴅɪᴄɪᴇɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ɪʀɪ́ᴀ ᴘᴏʀ ᴀʟɢᴏ. ʟᴀ ꜱɪᴛᴜᴀᴄɪᴏ́ɴ ʏᴀ ᴇʀᴀ ᴄᴏᴍᴘʟɪᴄᴀᴅᴀ, ᴘᴇʀᴏ ᴇᴍᴘᴇᴏʀᴏ́ ᴀʟ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀꜱᴇ ᴄᴏɴ ꜱᴇᴠᴇʀᴜꜱ.

—¿ǫᴜᴇ́ ʜᴀᴄᴇꜱ ᴀǫᴜɪ́? —ᴅɪᴊᴏ ǫᴜᴇᴇɴɪᴇ, ᴍɪᴇɴᴛʀᴀꜱ ʀᴇᴄᴏʙʀᴀʙᴀ ʟᴀ ᴄᴏᴍᴘᴏꜱᴛᴜʀᴀ.
—ᴍᴀʀʏ ʟᴇ ᴅɪᴊᴏ ᴀ ʟɪʟʏ ǫᴜᴇ ᴇꜱᴛᴀʙᴀꜱ ᴇɴ ʟᴀ ᴇɴꜰᴇʀᴍᴇʀɪ́ᴀ. ʏ ᴇʟʟᴀ ᴍᴇ ᴅɪᴊᴏ ǫᴜᴇ ᴍᴇ ꜰᴜᴇʀᴀ ᴀᴅᴇʟᴀɴᴛᴀɴᴅᴏ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀꜱ ᴅᴇᴊᴀʙᴀ ᴜɴᴏꜱ ʟɪʙʀᴏꜱ ᴇɴ ʟᴀ ʙɪʙʟɪᴏᴛᴇᴄᴀ —ʀᴇꜱᴘᴏɴᴅɪᴏ́ ꜱɴᴀᴘᴇ.

"REALIDAD DESEADA"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora