[...]
Verano de 1978
ʟᴀ ᴛᴇɴsɪᴏ́ɴ ᴇɴ "12 ɢʀɪᴍᴍᴀᴜʟᴅ ᴘʟᴀᴄᴇ", ᴇʟ ʜᴏɢᴀʀ ᴀɴᴄᴇsᴛʀᴀʟ ᴅᴇ ʟᴀ ғᴀᴍɪʟɪᴀ ʙʟᴀᴄᴋ, ᴇʀᴀ ᴘᴀʟᴘᴀʙʟᴇ. sɪʀɪᴜs ᴛᴇɴɪ́ᴀ ᴘᴇɴsᴀᴅᴏ ᴇsᴄᴀᴘᴀʀ ᴄᴏɴ sᴜ ʜᴇʀᴍᴀɴᴏ ᴇʟ ᴘʀᴏ́xɪᴍᴏ ᴀɴ̃ᴏ, ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ʀᴇɢᴜʟᴜs ᴄᴜᴍᴘʟɪᴇʀᴀ ʟᴀ ᴍᴀʏᴏʀɪ́ᴀ ᴅᴇ ᴇᴅᴀᴅ. sɪɴ ᴇᴍʙᴀʀɢᴏ, ᴀʟ ᴠᴇʀ ᴄᴏ́ᴍᴏ ɪʙᴀɴ ʟᴀs ᴄᴏsᴀs, ᴅᴇᴄɪᴅɪᴏ́ ɴᴏ ᴇsᴘᴇʀᴀʀ ᴍᴀ́s.
ʟᴀᴍᴇɴᴛᴀʙʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ, ᴊᴜsᴛᴏ ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ sᴜ ʜᴜɪᴅᴀ, ғᴜᴇʀᴏɴ ɪɴᴛᴇʀᴄᴇᴘᴛᴀᴅᴏs ᴘᴏʀ sᴜs ᴘᴀᴅʀᴇs ᴇɴ ᴘʟᴇɴᴀ ᴍᴇᴅɪᴀɴᴏᴄʜᴇ. ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ʟᴏs ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴅᴇʟᴀᴛᴀᴅᴏ. sɪʀɪᴜs ғᴜᴇ ʟʟᴇᴠᴀᴅᴏ ᴀʟ sᴏ́ᴛᴀɴᴏ ʏ ᴇɴᴄᴇʀʀᴀᴅᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴄᴀsᴛɪɢᴏ, ᴄᴏɴ ʟᴀ ᴘʀᴏᴍᴇsᴀ ᴅᴇ ɴᴏ sᴇʀ ʟɪʙᴇʀᴀᴅᴏ ʜᴀsᴛᴀ ᴇʟ ɪɴɪᴄɪᴏ ᴅᴇ sᴜ ǫᴜɪɴᴛᴏ ᴀɴ̃ᴏ ᴇsᴄᴏʟᴀʀ. sᴜs ᴘᴀᴅʀᴇs ᴇsᴘᴇʀᴀʙᴀɴ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ ᴇxᴘᴇʀɪᴇɴᴄɪᴀ ʟᴇ ʜɪᴄɪᴇʀᴀ ᴀʙᴀɴᴅᴏɴᴀʀ ʟᴀ ᴀʙsᴜʀᴅᴀ ɪᴅᴇᴀ ᴅᴇ sᴇʀ ᴅᴇsʟᴇᴀʟ ᴀ ʟᴀ ғᴀᴍɪʟɪᴀ.
>>>
ᴍᴀ́s ᴛᴀʀᴅᴇ, ᴇɴ ᴇʟ sᴏ́ᴛᴀɴᴏ, ʀᴇɢᴜʟᴜs ʙᴀᴊᴏ́ ᴘᴀʀᴀ ʜᴀʙʟᴀʀ ᴄᴏɴ ᴇ́ʟ. ɪɴᴛᴇɴᴛᴀɴᴅᴏ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴜɴᴀ sᴏʟᴜᴄɪᴏ́ɴ, ʟᴇ ᴅɪᴊᴏ:
—ʜᴀʙʟᴇ ᴄᴏɴ ᴇʟʟᴏs. ᴛᴇ sᴀᴄᴀʀᴀ́ɴ ᴅᴇ ᴀǫᴜɪ́, sᴏʟᴏ ᴛɪᴇɴᴇs ǫᴜᴇ... —ᴅɪᴊᴏ ʀᴇɢᴜʟᴜs.
sɪʀɪᴜs ɴᴏ ᴘᴜᴅᴏ ᴇᴠɪᴛᴀʀ ʀᴇɪ́ʀsᴇ ᴀᴍᴀʀɢᴀᴍᴇɴᴛᴇ.
—ᴇsᴛᴀʙᴀs ᴀʟ ᴛᴀɴᴛᴏ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴏ, ¿ɴᴏ ᴇs ᴀsɪ́, ʀᴇɢᴜʟᴜs? —ʟᴇ ʀᴇᴘʀᴏᴄʜᴏ́.
ʀᴇɢᴜʟᴜs ɪɴᴛᴇɴᴛᴏ́ ᴊᴜsᴛɪғɪᴄᴀʀ ʟᴀs ᴀᴄᴄɪᴏɴᴇs ᴅᴇ sᴜs ᴘᴀᴅʀᴇs.
—sᴏʟᴏ ɴᴇᴄᴇsɪᴛᴀs ʀᴇғʟᴇxɪᴏɴᴀʀ ʏ sᴇɢᴜɪʀ sᴜs ᴏ́ʀᴅᴇɴᴇs. ᴇʟʟᴏs sᴏʟᴏ ǫᴜɪᴇʀᴇɴ ʟᴏ ᴍᴇᴊᴏʀ ᴘᴀʀᴀ ɴᴏsᴏᴛʀᴏs —ᴅɪᴊᴏ ᴄᴏɴ ᴄᴏɴᴠɪᴄᴄɪᴏ́ɴ.
ᴘᴇʀᴏ sɪʀɪᴜs ɴᴇɢᴏ́ ᴄᴏɴ ʟᴀ ᴄᴀʙᴇᴢᴀ.
—ᴛᴇ ʜᴀɴ ʟᴀᴠᴀᴅᴏ ᴇʟ ᴄᴇʀᴇʙʀᴏ —ᴀғɪʀᴍᴏ́ ᴄᴏɴ ᴛʀɪsᴛᴇᴢᴀ.
—sɪʀɪᴜs —ɪɴᴛᴇɴᴛᴏ́ ᴛʀᴀɴǫᴜɪʟɪᴢᴀʀʟᴏ ʀᴇɢᴜʟᴜs.
—ᴘᴇʀᴏ, ᴀ ᴘᴇsᴀʀ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴏ, ʀᴇɢᴜʟᴜs, ɴᴜɴᴄᴀ ᴅᴜᴅᴀsᴛᴇ. ¡ɴᴏ ᴅᴜᴅᴀsᴛᴇ ᴇɴ ᴛʀᴀɪᴄɪᴏɴᴀʀᴍᴇ! ɪ́ʙᴀᴍᴏs ᴀ ᴇsᴄᴀᴘᴀʀ ᴊᴜɴᴛᴏs. ¿ᴄᴏ́ᴍᴏ ᴘᴜᴅɪsᴛᴇ ᴀʙᴀɴᴅᴏɴᴀʀᴍᴇ ᴅᴇ ᴇsᴛᴀ ᴍᴀɴᴇʀᴀ? ¡¿ᴀᴄᴀsᴏ ʏᴏ ᴛᴇ ɪʙᴀ ᴀ ᴀʙᴀɴᴅᴏɴᴀʀ?! ¡ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ́ ᴍᴇ ʜɪᴄɪsᴛᴇ ᴇsᴛᴏ!
—¡ᴇʀᴇs ᴍɪ ʜᴇʀᴍᴀɴᴏ! ɴᴜᴇsᴛʀᴏs ᴘᴀᴅʀᴇs sᴏʟᴏ ʙᴜsᴄᴀɴ ɴᴜᴇsᴛʀᴏ ʙɪᴇɴᴇsᴛᴀʀ. ɴᴜᴇsᴛʀᴏ ʟᴜɢᴀʀ ᴇsᴛᴀ́ ᴄᴏɴ ᴇʟʟᴏs, ᴄᴏɴ ʟᴀ ғᴀᴍɪʟɪᴀ.
—¡ᴇʟʟᴏs ɴᴏ sᴏɴ ᴍɪ ғᴀᴍɪʟɪᴀ! ¡ᴛᴜ́ ɴᴏ ᴇʀᴇs ᴍɪ ʜᴇʀᴍᴀɴᴏ! ᴊᴀᴍᴇs, ǫᴜᴇᴇɴɪᴇ ʏ ᴘᴇᴛᴇʀ sᴏɴ ᴍɪs ʜᴇʀᴍᴀɴᴏs. ¡ᴇʟʟᴏs ʏ ʀᴇᴍᴜs sᴏɴ ᴍɪ ғᴀᴍɪʟɪᴀ! ¡ᴛᴜ́ ɴᴏ ᴇʀᴇs ᴍᴀ́s ǫᴜᴇ ᴜɴ ᴇsᴛᴏʀʙᴏ ᴀʟ ǫᴜᴇ ᴅᴇʙɪ́ ᴀʙᴀɴᴅᴏɴᴀʀ!
ESTÁS LEYENDO
"REALIDAD DESEADA"
Fanfic✓ Esta historia tiene una precuela que tiene como época la misma de "Animales Fantásticos": • Realidad Deseada: Una historia antes de los Merodeadores. ✓ Esta es una realidad alternativa que integra a la familia Goldstein.