23.BÖLÜM "EVLİLİK TEKLİFİ"

7 1 0
                                    


"Bakarken kıyamamak mı yoksa
baktıkça doyamamak mıdır aşk?"


Özdemir Asaf

Gözlerimi ezan sesiyle açtığımda huzurla uyanmayı ne kadar özlediği fark ettim. Melek, Beyza ve Umut'un yanında da mutluydum ama sevdiklerimden, evimden uzaktaydım ve hastaydım. Kalkıp ilk önce namazımı kıldım. Sonrasında erken olduğu için güzel bir duş aldım ve mutfağa geçip bir tek kuş sütünün eksik olduğu mükemmel bir kahvaltı hazırladım. Mutfağımı bile özlemiştim resmen. Her şeyi hazırlayıp saate baktığım da kızları kaldırma zamanının geldiğini anladım.

Hayat'ın yanına gidip odasına girdim ve yaklaşıp yanına oturdum. "Uyan dahi uykucu. Dünya'nın en güzel gelinine gelinlik almaya gideceğiz."

"Sabahın kör saatinde gereksiz neşen ve enerjinle uyandırmanı özleyeceğim hiç aklıma gelmezdi."

Yanağından öpüp gülerek "Sen yeter ki iste canım arkadaşım. Evlendiğinde üşenmeden kalkar sabahın köründe kapına dayanıp seni uyandırırım." Dediğimde kahkaha attı.

"İlk seni uyandırdım kıymetimi bil ve diğerlerini uyandırmadan önce duşa gir. Kahvaltı hazırladım on beş dakika içinde gelemezsen yiyebileceğin bir kahvaltı kalacağından pek emin değilim." Aceleyle kalkmaya çalıştığında örtü ayağına dolandı ve yere düştü. Bir şeyi olmadığından emin olduğumda kahkahayla güldüm. Başta kaşlarını çatsa da sonrasında kendi de ne kadar komik olduğunu anlayıp gülmeye başladı. Kalkmasına yardım edip odadan çıktım. Evde iki tane banyo vardı. Birisi benim odamda diğeri koridordaydı. Hayat ilk taşındığımızda güneş aldığı, aydınlık ve daha büyük olduğu için kendi odasını seçmişti. Ben sadece balkonu olduğu için şuan kaldığım odayı seçmiştim. Tabi sabahın ilk ışıklarında balkondan manzarayı izlemeyi seviyor olmam da etkiliydi.

Meyra'nın odasına girmekle girmemek arasında kalınca önce Aleyna'yı uyandırmaya karar verdim. Odasına girip yanına oturdum ve yüzüne kapatan saçları çekip yanağından öptüm. "Uyan hadi, mükemmel bir kahvaltı hazırladım."

Kahvaltıyı duyunca gözleri kocaman açtı ve "Patates de kızarttın mı?" dedi.

Tepkisine gülerken "Bilmiyorum, kendi gözlerinle gör." Dediğimde yataktan fırlayıp masaya geçti.

Derin bir nefes alıp Meyra'nın odasına girdim ve "Uyan hadi bugün çok işimiz var. Önceden sadece Hayat'ı uyandırmakla uğraşıyordum şimdi üç tane uyuyan güzeli uyandırmaya çalışıyorum." Dedim. Yanağından öptüğüm de gözlerini aralayıp sertçe baktı.

"Kızdın mı? Özür dilerim." dedim suçlu küçük bir çocuk gibi başımı eğerek.

Bir süre aynı ifadeyle baktıktan sonra "Sana neden kızamıyorum acaba?" dedi sitemle.

Aramızın bozulmamasına sevinmiştim. Yanağından makas alıp "Çünkü bana kıyamıyorsun bebeğim." Dedim ve "Kahvaltı hazır Aleyna her şeyi yemeden gel." Diye ekleyip odadan çıktım. Ardımdan önce Meyra sonra Hayat geldi ve büyük bir iştahla masaya bakıp kelimenin tam anlamıyla aç kurt gibi her şeyi yediler. Benim de onlardan pek farkım yoktu. Uzun zaman sonra ilk kez bu kadar iştahlı ve çok yemiştim.

"Gelinlik deneyeceksin bu göbekle nasıl bilecekler bedeni?" deyip gözleriyle Hayat'ın belirginleşen göbeğini gösterdi Meyra.

Hayat "Düğün günü yemek yemeyecek miyim? Bu şekilde ölçü almaları daha iyi." Dediğinde Meyra şok içinde şaka yapıp yapmadığına bakarken Aleyna ve ben kahkahayla gülüyorduk.

Aşık Olmaktan Korkuyorum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin