Aklıma bile gelmiyorsun
artık,
o kadar kalbimdesin ki!Cemal Süreya
***
Sabah uyandığımda ilk önce duşa girdim. Sonrasında üzerimi giyip kahvaltı hazırladım. Hayat’ı uyandırıp Meyra’yı uyandırmasını söyledim. Kendim de Aleyna’yı uyandırdım. Kahvaltıdan sonra direkt hastaneye geçtim. Gören herkes geçmiş olsun diyordu. Hepsine teşekkür ederek odama girdim. Odamı da önlüğümü de çok özlemiştim. Her şey bıraktığım gibiydi. Önlüğümü giyip masanın başına geçtim.Kapı tıklandığında içeriye 17 yaşlarında bir genç kız girdi. Bu yaşında bu bölüme geliyor olmaktan dolayı huzursuzdu ve utanıyordu. İçeri girdiğinde elimle koltuğu gösterip oturmasını söyledim. On sekiz yaşından küçük olduğu ve tek başına geldiği için muayene etmemem gerekiyordu aslında. “Tek başına mı geldin?"
“Ailem fazla katılar. Özellikle regl olduğumda kasıklarımda ve karnımın alt kısmında dayanamayacağım ağrılarım oluyor. Tabi bir de çok halsiz oluyorum. Aileme bunu söylediğimde çok başka yerlere çektiler. Bende tek başıma geldim. Başka bir doktora gittiğimde reşit olmadığım ve tek olduğum için muayene etmedi. On sekizime kadar bekleyecektim ama dayanamıyorum.”
Yerimden kalktığımda o da kalktı. “Önce bir neyin olduğuna bakalım. Eğer bir problem varsa ailenle bizzat ben konuşmaya giderim.”
Titreyen sesiyle “Olmaz. Onlardan habersiz gittiğimi öğrenirlerse bana çok kızarlar.” Dedi.
Elinden tutup “Okulda kötüleştiğini ve hastaneye getirildiğini benim de seninle ilgilendiğimi söylerim. Önce neyin var ona bakalım gel.” Dedim ve ultrason cihazının olduğu bölüme doğru götürdüm.
“Ayakkabılarını çıkartmana gerek yok. Sadece ceketini çıkartıp uzan ve karnını aç.” Başını sallayıp sedyeye uzandı ve karnını açtı. Yanında ki küçük sandalyeye oturup karnına jeli sıktım ve probu karnının üzerinde gezdirerek jeli yaydım. Yanlış tanı koymamak için dikkatle bakıp probu karnından çektim. Peçete ile karnını silip eldivenimi çıkarttım ve yanıma gelmesini söyleyip masanın başına geçtim.
Gelip karşıma oturduğunda emin olmak için bir kaç soru daha sordum. “Rahminde sıvı birikmiş gözüküyor. İyi tarafı enfeksiyon sonucu oluştuğu için antibiyotik ile geçebilir. Yine de düzenli aralıklarla kontrole gelmelisin.”
Başını sallayıp yerinden kalktı ve masanın etrafından dolanıp yanıma geldi bende ilacı yazıp kalktım. Kollarını boynuma sarıp teşekkür ettiğinde ben de sarıldım ve çok ağrısı olursa içmesi için bir de ağrı kesici yazdığımı söyledim. Geldiğinde ki utangaç ve çekingen kızdan eser yoktu.
Karnında gördüğüm morlukları hatırlayıp durdurdum ve “Şimdi sana bir şey soracağım ve bana doğruyu söyleyeceksin.” Dedim.
Başını salladığında “Karnında ki morlukların sebebi ailen mi? Sen doktora gitmek istediğini söylediğinde 17 yaşında ki kız kadın doktoruna gidemez diye mi yaptılar?” diye sordum duyacaklarımdan korkarak.
Telaşla inkar ettiğinde elimi susması için kaldırdım. Korkuyla elini yüzüne siper ettiğinde “Hala inkar mı edeceksin? Ben salak değilim ve istersem sana bile sormadan polislere şiddet gördüğünü söyleyip seni korumaya aldırabilirim ama ben senin için daha fazlasını yapmak istiyorum. Senin yaşlarında bir sürü kız kurtardım. Kimini kocasından, kimini ailesinden, kimini ise sokaktan... Reşit olmana bir ay kalmış. Bir ay sonra buraya gel ve bu numaradan bana ulaş. Ne olur ne olmaz bu numarayı ve adresi ezberle. Bu adres de numara da benim.” Dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşık Olmaktan Korkuyorum
Teen FictionGüzel sevenlerin hikayesi bu... Eski adı Tevafuktur. Kalbini aşka kapatan Ayliz ile Baran'ın hikayesi... Sizde sürekli savunmasız ve korkak kadın karakterlerden sıkılmadınız mı? Cevabınız evetse Ayliz ile tanışmaya hazır olun. En büyük korkusu en b...