Victoria
PrezentMi-a luat douăzeci și patru de ore să aflu numele lui, pentru ca în primele douăzeci m-am ascuns sau am evitat pe toată lumea.
Aris Anthony Warner.
Cine naiba îsi botează copilul așa? De ce i-ai pune copilului tau toate numele care suna ca fiind de familie?
-Numai snobii bogați si simandicoși fac asta, a oftat Zeea.
I-am aruncat o privire nedumerita. Oare gândisem cu voce tare?
-Oricum, nu contează cum îl cheamă, a mai spus luând o inghititura din berea ei. Adică, l-ai văzut, nu? Cui naiba îi pasa dacă îl cheamă Aris sau Steve?
-Ce are numele Steve? A întrebat Amber nedumerita. Aveam un coleg la clubul de sah din scoala elementara pe care îl chema așa.
-Tocmai! A pufnit Zeea stramband din nas. Unul din multele avantaje ale lui Warner e ca nimănui nu-i pasa cum il cheamă.
-Cred totuși ca numele de Warner cantareste mult dat fiind ca apare in topurile Forbes, mi-am dat eu cu presupusul intinzand mana spre Amber după o bere. Dar ce știu eu? Nu sunt experta în nume, așa ca tine!
-Nu trebuie să fi experta, trebuie doar să ai o pereche de ochi functionali. Nu e cazul, în ce te privește, a mai spus razand de mine.
Faptul ca-si bătea joc de vederea mea deficitara nu era o noutate, dar rămânea o lovitura sub centura. I-am arătat degetul mijlociu în timp ce luam o inghititura de bere.
-Aveam ochelarii la ochi, nesimtito! L-am văzut destul de bine.
-Atunci înțelegi de ce nimănui nu-i pasa cum îl cheamă?
Am clătinat din cap.
-Vic, e grețos de superb, a pufnit ea stramband din nas. Grotesc de sexy. Îngrozitor de atragator. E atât de penibil de superb încat nu pricep de ce nu i se interzice prin lege să iasa pe strada în zilele de munca!
-Am auzit ca azi-dimineața a trecut pe la Casa Oglinzilor și doamna Stella s-a balbait zece minute în continuu, a chicotit Amber.
-Eu am auzit ca Aliana s-a ținut după el o ora prin resort. I-a spus toată istoria de la Sensses și a și inventat câteva povesti doar ca să aibă un motiv in plus să se plimbe ca un cățeluș pe urmele lui, a comentat Zeea.
Eu de ce nu auzisem nimic?
Poate pentru ca nu ai ieșit din camera de ieri? Nici macar reprezentația Dansului Ielelor de seara trecuta nu mă făcuse sa ies din bârlog. Aliana a fost la un pas de a mă ucide prin telefon când i-am spus ca mă simt rau și ca trebuie să danseze în locul meu.
Eram conștienta ca n-am să mă pot ascunde intre patru pereți toată vara. Trebuia să dau ochii cu el la un momendat, nu-i așa?
-De ce bem la ora asta? S-a mirat Zeea uitându-se de la mine la Amber.
-A fost ideea ei, nu a mea, s-a scuzat Amber facand semn cu bărbia spre mine.
-E doar bere, am mormait dându-mi ochii peste cap.
S-a făcut liniște. Pentru câteva minute niciuna dintre noi nu a spus nimic. Nu știu la ce se gândeau prietenele mele, știu doar ca eu mă gândeam la Aris Anthony Warner. În acea dimineața nu trimisesem un mesaj la rasaritul soarelui. Puteam număra de câte ori se întâmplase asta în ultimii patru ani.
Oare s-a întrebat de ce mesajul n-a venit? Oare s-a gândit vreodată să-mi răspundă, de-a lungul timpului? Oare mai avea același număr de telefon sau îmi petrecusem patru ani trimițând mesaje spre nicăieri, ca o idioata?
Am închis ochii și am oftat. Erau prea multe intrebari la care nu voiam încă să aflu răspunsul.
-Mergi diseară la reprezentație? M-a înghiontit Zeea.
Am ridicat nepasatoare din umeri. Trebuia s-o fac dacă tineam macar puțin la viața mea. Poate Aliana nu mă injunghiase în gat seara trecuta, dar avea s-o facă dacă mai ratam un spectacol.
-Am de ales?
-Nu, nu tocmai, dar am crezut ca ti-ar place să te și întrebe cineva.
M-am uitat la Zeea. Ochii ei erau deja fixați asupra mea. Avea privirea aceea cu care se uita direct în sufletul meu.
-O să ne explici despre ce e vorba și de ce ai starea asta de rahat?
-Faptul ca mama a fost interogată și moralitatea, libertatea și locul ei de munca sunt puse sub semnul întrebării nu e suficient ca sa am o stare de rahat? Am sugerat eu ridicând din sprâncene.
-Ar putea să fie, dacă nu te-aș cunoaște, a răspuns ridicând din umeri. Spre ghinionul tau te cunosc si știu ca e altceva la mijloc.
Nu am contrazis-o, dar nici nu i-am dat dreptate. Uneori era mai simplu doar să tac din gura și să o las să creadă orice o ajuta să doarmă noaptea mai bine.
CITEȘTI
Soarele a răsărit și astăzi (Sensses)
RomanceÎn timp ce Victoria Wade și-ar da foc ca să salveze lumea, domnul Warner ar da foc lumii ca să se salveze pe sine. Însă cei doi au un lucru în comun: Amandoi se pricep de minune la incendii și jocul lor preferat este să-și dea foc reciproc. "-Și de...