Miles
PrezentO să va spun un lucru la întâmplare despre mine: aveam șaptesprezece ani când m-am alăturat clubului Mile High și da, se pune la socoteala, chiar dacă era un avion privat! De atunci devenise un obicei să fac sex în timpul zborurilor interminabile. O binecuvântata distragere de la faptul ca eram în aer, la treizeci de kilometrii deasupra pământului, cu viața în mâinile unui necunoscut cu licența de zbor.
În ziua aceea, avionul decolase de puțin peste jumatate de ora. Nici macar nu apucasem să-i fac bine ochi dulci stewardesei cu țâțe mari înainte ca telefonul să înceapă să sune. Nu era nevoie să mă uit la numele de pe ecran ca să știu cine era.
-Chiar mă gândeam când o să suni din nou, am lătrat la telefon. Ce surpriza, n-ai intarziat nici un minut! Ai făcut cumva un grafic cu programul după care trebuie să mă deranjezi?
-Unde dracu ești? A lătrat fratele meu de la celălalt capăt al liniei, din cealaltă capăt al pământului.
-Pe drum.
-Unde, mai precis?
-În avion, în aer! M-am răstit eu. Dacă vrei coordonatele geografice, îți fac legătura cu pilotul!
-Știu cu cine vorbesc, a pufnit Aris. Sunt pe drum poate să însemne literalmente orice, inclusiv ca ești pe un drum în mijlocul junglei la distanta de doua săptămâni de civilizație!
Am ras zgomotos, cu capul dat pe spate, pentru ca afurisitul avea dreptate. Asta i-a atras atenția stewardesei, care a băgat numaidecât capul în cabina. I-am ranjit și i-am făcut cu ochiul.
-Ce bine mă cunosti! Am pufnit apoi drept răspuns la comentariul de rahat dar totuși foarte precis al fratelui meu. Ce-i cu graba asta oricum? Ti-e dor de mine deja?
-Exact! A hohotit Aris deloc amuzat. Exact despre asta e vorba, nu despre faptul ca suntem în încurcătura asta din cauza ta și totuși tu ești în vacanta în timp ce eu incerc să ne scot pe amandoi din rahatul asta!
I-am făcut semn stewardesei să se apropie, apoi mi-am asezat un deget peste buze. Era esențial ca femeia să-și tina gura. Nu voiam ca bietul meu frate să moara de inima la numai douăzeci și șase de ani.
-Nu fi nesimțit, mi-am intrerupt vacanta ca să vin, i-am amintit eu. Tu n-ai făcut asta!
-Nu, Miles, pentru ca eu n-am mai avut o vacanta din facultate! A țipat la capătul răbdării.
-Asta suna ca si cum ar fi problema ta, nu a mea!
I-am făcut semn femeii să se întoarcă cu spatele și am decis sa testez terenul. Mi-am trecut degetele de-a lungul piciorului ei, de la glezna pana în spatele genunchiului. Mi-a aruncat un zâmbet peste umar.
-Dacă ai fi preluat Sensses când ti-a cerut tata, nimic din toate astea nu s-ar fi intamplat! A explicat Aris la telefon.
-Nici pe tine nu te-am auzit să te oferi voluntar să preiei Sensses!
Mana mea ajunsese sub fusta insotitoarei de zbor, intre picioarele ei. Am frecat-o apăsat, verificând dacă îsi poate tine cu adevărat gura sau nu. N-a scos un sunet, așa ca i-am ridicat fusta peste solduri și i-am tras în jos lenjeria.
-Nu am pregătirea necesara să administrez un resort, Miles! Tu o ai!
Mi-am dat ochii peste cap la remarca fratelui meu. Însoțitoarea de zbor și-a dat și ea ochii peste cap când mi-am strecurat doua degete în ea și le-am mișcat înverșunat.
-Parca eram o echipa, am zis eu. Împreuna la bine și la rau, frați pana la moarte, tii minte?
-Aveam cinci ani, Miles. Compari rahatul de proporții astronomice în care suntem acum cu complotul împotriva bonelor de când eram copii?
-Erau niște bone de rahat, am spus în apărarea mea.
Mi-am scos degetele din vaginul stewardesei și am tras-o de mana. Era îmbujorată și respira precipitat când s-a uitat la mine. I-am arătat situația cu care mă confruntam, acolo unde prohapul pantalonilor mei era umflat pana la refuz. N-a așteptat al doilea îndemn înainte de a îngenunchia intre picioarele mele și de a-mi desface nasturele și fermoarul blugilor.
-Asculta-mă cu atenție, Miles, mi-a cerut Aris, lucru greu de făcut când aveam o gura în jurul sculei. Avem vara asta la dispoziție să dovedim ca nu compania Warner e vinovata pentru un accident în care au murit trei persoane și a patra a fost foarte grav ranita. Dacă nu reușim să dovedim nevinovația companiei, procesul o să ne puna la pamant! O să îți iei adio de la avioane private, vacante, cluburi, femei și toată depravarea în care te scalzi.
Depravare ar fi trebuit să fie numele mijlociu, dar mamei i-a plăcut mai mult Miles Mackenzie Warner.
-Ihim! Am mormait oftand când femeia mi-a prins bijuteriile în palma și a început să le maseze. O să rezolvam, Aris. Supereroul e pe drum și-o să rezolvam problema.
În același timp în care am spus asta, am prins-o pe femeie de par și i-am împins capul în jos. Nu avea nici un pic de reflex de voma. Incredibil!
-Si când ajungi aici, supereroul cretinilor?
-Dimineața devreme. Nu mă aștepta.
-Nici nu plănuiam să o fac, s-a grăbit nesimțitul să mă asigure. Unii dintre noi muncesc, nu vin din vacanta!
-Fiecare după posibilitati, am mormait incruntandu-mă la femeie. Ah, futu-i!
Ajunsesem cu scula în gâtul insotitoarei de zbor și nu dădea nici un semn ca ar vrea să se retragă. Probabil arătam în clipa aia ca un broscoi, cu ochii ieșiți din orbite.
-Ce tot faci acolo? M-a întrebat Aris circumspect, mirosind ceva necurat.
-Nimic! Știi ce? Tre' să închid!
-De ce?
Mi-am dat ochii peste cap și mi-am ținut respirația când femeia m-a supt mai ceva ca un aspirator. Dacă aș fi stat în picioare sa fiu al naibii dacă nu mi-ar fi tremurat genunchii!
-Am treaba, Aris. Lasă-mă naibii!
-Ce treaba poți să ai tu, idiotule? M-a întrebat amuzat. Ai găsit un film porno nou la care să te masturbezi?
-Și să-ti iau pâinea de la gura? Fii serios, suntem frați, omule. Nu pot să-ti fac așa ceva!
-Bine, Miles, zi-mi ce treaba ai!
-Meditez!
Pentru câteva clipe fratele meu nu și-a mai găsit cuvintele. Din păcate, vocea i-a revenit în scurt timp.
-Meditezi? S-a răstit furios. La ce dracului meditezi?
Am gemut, incapabil să mă mai abțin.
-Oh, tocmai intram intr-un tunel. Nu mai am semnal!
-Tunel? Ești intr-un blestemat de avion, despre ce ...
Am închis telefonul și am suspinat inchizand ochii. Ăla era cel mai bun sex oral de care avusesem parte în toată viața mea și idiotul de Aris reusise să-mi distragă atenția.
-Unde naiba ai învățat s-o sugi așa? Am întrebat gafaind în timp ce degetele mi se strângeau în jurul umărului femeii.
A mormait ceva. Vibrația sunetului mi-a trimis valuri electrice direct în creier.
Telefonul meu a sunat strident, anunțând intrarea unui apel.
CITEȘTI
Soarele a răsărit și astăzi (Sensses)
RomanceÎn timp ce Victoria Wade și-ar da foc ca să salveze lumea, domnul Warner ar da foc lumii ca să se salveze pe sine. Însă cei doi au un lucru în comun: Amandoi se pricep de minune la incendii și jocul lor preferat este să-și dea foc reciproc. "-Și de...