Miles
Prezent-Bine, a fost un spectacol drăguț, dar acum spune-mi ce naiba cauți aici, Kieran?
Am trântit ușa apartamentului în spatele meu și m-am oprit în mijlocul camerei de zi, cu mâinile în solduri. Mă purtam exact ca Aris, de parca aveam un băț înfipt în fundul arogant.
-Ce mai fac Laura și Vaught? Vru să stie Kieran, ignorând întrebarea mea.
Se oprise langa minibar și analiza cu o atentie prefacuta băuturile. Am scrasnit din dinti. Schimba subiectul ca să îmi distragă atenția și avea impresia ca asta o să funcționeze?
-Mama și tata sunt bine, în turneul lor anual, pe undeva prin Canada acum. Deci? Ce cauți aici?
-Am nevoie de un loc în care să stau câteva săptămâni, Miles, a oftat din toți rărunchii, turnându-și un pahar plin ochi cu bourbon.
Sălbăticia îi priise de minune! Era bronzat, musculos, parea sănătos tun și nu-și pierduse apetitul la mâncare, băutură și femei. Parea același Kieran dintotdeauna, și totuși...
-Dacă țin bine minte, ai câteva proprietăți în New York și Hampton. De ce nu te duci acasă la tine?
-Aris e în regula? N-am mai vorbit cu el de-o vesnicie!
Oh, știam al naibii de bine ce incearca să facă. O să mă întrebe despre toate persoanele cunoscute, ca să tragă de timp pana mă plictisesc și o las balta. Numai ca, spre ghinionul lui, inventasem tactica aia împreuna pe la cincisprezece ani, ca să scăpăm de interogatoriile incomode ale părinților. Aparent colindatul în jungla îi alterase memoria.
-Aris e mizerabil ca de obicei. Dakota e psihopata cum a fost întotdeauna. Bri și Camille sunt la fel de lesbiene cum erau și ultima data când le-ai văzut, i-am spus la repezeala. Callum e în cantonament, o să îmi facă o vizita împreuna cu noua lui iubita luna viitoare. Am uitat pe cineva? Oh, da! Brooke doar ce a ieșit din nou de la dezintoxicare. Ultima data când am vorbit cu ea suspina după un mexican cu probleme de igiena. Acum, ce mama dracului faci aici, Kieran?
Mă urmarise indiferent tot timpul cât vorbisem, fara nici o expresie pe moaca aroganta. A dat pe gat paharul plin înainte de a-mi raspunde.
-Tata a murit, mi-a spus idiotul, de parca nu știam deja de doi ani intregi. Mama și Ellie se asteapta să preiau funcția de CEO, iar eu nu sunt pregătit să fac asta.
M-am zgâit la el, nevenindu-mi să-mi cred urechilor.
-Îți bati joc de mine? Cum adică nu ești pregătit, McLance? Te pregatesti pentru asta de când aveai trei ani! Am țipat revoltat, gesticuland.
Kieran n-a făcut decât să ridice nepasator din umeri și să-și târască picioarele pana la canapea. Erau multe lucruri despre care prietenul meu cel mai bun nu vorbea cu nimeni, nici macar cu mine. Lucruri precum motivul pentru care s-a înrolat voluntar în armata imediat după ce am terminat facultatea. Lucrurile pe care le-a văzut și făcut în Afganistan și Fâșia Gaza in calitate de lunetist. De ce și-a luat lumea în cap, la propriu, imediat ce a renunțat la armata. L-am întrebat de multe ori. Am primit același răspuns: e mai bine ca unele lucruri să rămână nespuse, Miles.
Am tras adânc aer în piept, incercand să mă calmez. Kieran nu era cunoscut pentru ca-și împărtășea sentimentele cu ceilalți. Puteam trai cu asta. Puteam să înteleg ca, dacă nu e pregătit să preia funcția de CEO, înseamnă ca nu era pregătit și punct.
Dar nu însemna ca trebuie să mă și bucur.
-Cât stai aici ai de gând să te dai la toate persoanele care nu au o scula intre picioare? M-am răstit, pasind spre canapea.
M-a privit amuzat, cu o spranceana ridicata.
-Te interesează despre toate purtătoarele de vagin sau despre una, în mod special?
-Mă interesează să nu strici reputația resortului! Am mormait încruntat.
-De ce? A hohotit cu capul dat pe spate. Atâta timp cât ești tu aici, locul asta e ca și compromis!
Am marait și m-am aplecat spre el.
-O să îți vezi de treaba ta și n-o să-mi faci probleme!
Mi-a zâmbit de parca îi făcusem un compliment.
-Victoria e iubita ta?
-Nu.
-Ieșeai cu Laura de doua săptămâni și îi spuneai scumpo pentru ca nu mai știai cum o cheamă, dar știi ce mănâncă Victoria in ziua de trișat, mi-a atras el atenția.
-Știu pentru ca mi-a spus, Kieran!
-Iar tu ai reținut, a ranjit impertinentul.
Am scrasnit din dinti.
-Doar promite-mi ca n-o să-mi faci probleme, Kieran.
-Adică nu vrei să mă dau la iubita ta?
-Nu e iubita mea!
-Sigur ca nu, Miles, se uita la tine de parca ești un violator de catelusi. Normal ca nu e iubita ta. Dar ai vrea să-i intri în chiloți. Nu te uita așa la mine, am văzut-o și eu, înteleg de ce vrei asta, a spus ridicând nepasator din umeri.
Spre surprinderea lui, am ras. Era amuzant. Bietul meu prieten rupt de lume, avea impresia ca e chiar atât de simplu?
-O să-ti spun ceva, Kieran, care sper ca o să te lămurească, mi-am dres eu vocea, adoptând un ton oficial în timp ce m-am asezat la capătul opus al canapelei ca un lord. L-am expediat pe Aris direct în bârlogul diavolului din cauza Victoriei.
-Nu-mi spune ca Aris ti-a furat fata, a pufnit Kieran dându-și ochii peste cap.
-Nu, doar ca fata mea are impresia ca și-a tras-o cu el.
Acum parea cu adevărat încurcat. Se uita la mine de parca îmi mai crescuse un cap. Avea privirea tulbure.
-Și n-a făcut-o?
Am clătinat din cap.
-Când am ajuns aici m-am dat drept Aris.
Am tăcut, lasand lucrurile să se așeze în căpușorul lui frumușel și inutil. Când a înteles, a căscat ochii.
-Nu te cred! A țipat. Și încă nu i-ai spus ca tu erai?
Am clătinat din nou din cap.
-Frate, dar știu ca-ti place să te bagi singur în rahat pana în gat!
Și încă cum, mi-am zis. Și încă cum!
CITEȘTI
Soarele a răsărit și astăzi (Sensses)
RomanceÎn timp ce Victoria Wade și-ar da foc ca să salveze lumea, domnul Warner ar da foc lumii ca să se salveze pe sine. Însă cei doi au un lucru în comun: Amandoi se pricep de minune la incendii și jocul lor preferat este să-și dea foc reciproc. "-Și de...