Victoria
-Bine, bine, am țipat agitata. Toată lumea să rămână calma. Va amintiți regulile?
-Ești singura care nu e calma, a pufnit Chuck plictisit.
M-am uitat urat la el și i-am arătat degetul mijlociu.
Trecuse o saptamana de la casting, aveam trei dansatoare noi pe care trebuia să le integrez intr-un grup compact. Spre disperarea Alianei, o furasem pe Amber de la Dansul Ielelor și acum făcea parte din distribuția celei mai noi viitoare atracții de la Sensses: Jocul Seducției.
N-o să spun decât ca nu eu alesesem numele spectacolului.
Eram prea multe dansatoare în clipa aia în poiana amenajată pentru acel spectacol. În afara de Amber, Allis, Caro și Renata, dansatoarele oficiale, mai eram și eu pentru ca proiectul ăla era bebelușul meu și eram obsedată de control și Millie. Nu înțelegeam de ce tipa aia mai era prin preajma
Mă refer la alt motiv în afara de a flirta cu nerușinare cu Miles și Kieran. Din păcate, nu puteam face nimic în nici o privința.
-Mai durează mult? Intru în tura în jumătate de ora, a oftat Chris la capătul răbdării.
Aveam nevoie de pacienți zero, așa ca i-am găsit. Chris și Chuck erau alegerile mele evidente, pentru ca erau prietenii mei și știam ca pot conta pe ei să-mi spună verde în fata părerea lor sincera. Miles și Kieran nu erau acolo din dorința mea, ca să nu zic mai multe.
-Începem în câteva minute, am spus tare, pasind în mijlocul poienii pentru a atrage atenția tuturor. O să recapitulam regulile!
-Putem să nu? A mormait Kieran încruntat.
L-am ignorat.
-Nimeni nu atinge dansatoarele si nimeni nu le tine, împinge sau bruscheaza în vreun fel. Atingerile sunt permise doar din partea dansatoarelor și numai în zone precum bratele, pieptul, spatele. Sunt excluse atingerile în zone intime și atingerile neconsensuale!
-Toți am citit regulile, m-a asigurat Chris. Vrei să te relaxezi puțin si sa respiri?
El și Chuck s-au apropiat de mine. Eram un mănunchi de nervi și emoții, iar prietenii mei puteau vedea asta pe toată fata mea.
-Doar n-o să plângi acum, a chitait Chuck, repezindu-se spre mine.
L-am lasat să mă tragă în bratele lui și mi-am ascuns fata în scobitura gatului sau. Chris s-a alăturat imediat, îmbrățișându-mă din spate. Eram prinsa intre cei doi, înconjurată de grijă lor ca intr-un sendviș al prieteniei. Pentru o clipa scurta, toată agitația și presiunea au dispărut, iar eu am răsuflat usurata.
Apoi universul s-a decis să mă zdruncine din nou.
-Domnisoara Wade! A despicat aerul vocea taioasa a lui Miles.
Chuck și Chris s-au îndepărtat de mine fara tragere de inima. M-am uitat neajutorata în ochii lui Chuck înainte de a-mi aduna curajul. Când m-am întors spre locul în care Miles fuma sprijinit de copac, nu mai era nici o urma de slăbiciune pe fata mea.
-Domnule Warner? Am zis mieros.
Să spun ca lucrurile erau ciudate intre noi ar însemna să folosesc un eufemism. Ai crede ca după ce împărtășești cu un individ oarecare un moment în care anumite părți ale corpului sau ajung în interiorul corpului tau, lucrurile tind să nu mai fie atât de furtunoase.
Nimic mai fals.
Ultima saptamana a fost un coșmar în toată regula și din toate punctele de vedere. Devenise o tortura să stau în preajma lui și chiar mai rau să nu stau în preajma lui. Simteam ca scap totul de sub control, lucru care îmi ducea anxietatea la cote nebănuite. Ziua eram nevoita să îl văd, pentru ca era un tiran și mă muncea ca pe sclavi, iar noaptea subconstientul meu îl invoca. Nu avusesem în toată viața mea atâtea vise erotice câte avusesem în ultimele nopți. Corpul meu încerca să îmi transmită ceva ce eu încercam să ignor cu pasiune.
-Vino aici, mi-a ordonat, de parca îsi chema câinele.
M-am apropiat scrasnind din dinti cât timp dansatoarele și-au luat locurile inițiale. Sunetiștii și oamenii de la lumini fuseseră instruiți de câteva zeci de ori înainte. Totul trebuia să se desfășoare cu precizia unui ceas elvețian, numai ca eu nu mă puteam concentra.
-Cu ce pot să te ajut? L-am întrebat, oprindu-mă la o distanta sigura de un metru.
Siguranța era relativa dacă era vorba despre Miles, aflasem asta în ultima saptamana. Nu era nevoie să mă atingă ca să mă dea peste cap, era suficient să se uite la mine exact cum se uita în clipa aia.
-Stai langa mine în timpul spectacolului? M-a întrebat, cu toate ca tonul lui nu prea îmi dădea de ales.
-Aș prefera să nu, m-am auzit spunând.
-Te-am întrebat doar din politețe, nu-i ca și cum ai avea cu adevărat de ales, a pufnit ranjind ca un sadic nenorocit ce era.
Exact atunci, pentru ca tot universul era de partea lui, luminile din jur s-au stins, reflectoarele îndreptate spre dansatoare s-au aprins și muzica a răsunat din împrejurimi.
Mi s-a zburlit pielea pe brațe și nu avea nici o legătură cu briza calda ce venea dinspre ocean.
-Nu le sta în drum, a mormait Miles și m-a tras de mana, aducându-mă chiar în fata lui.
Era atât de aproape încat căldura corpului sau îmi ardea spatele, dar aveam lucruri mai importante pe care să mă concentrez.
Dansatoarele incepusera să se miste și inima mea le acompania la fiecare pas.
Millie supraveghea acțiunea din partea cealaltă a poienii, la fel ca și mine. Cele trei dansatoare noi s-au apropiat de pacienții zero. Allis a gravitat spre Chris, Caro spre Chuck și Renata spre Kieran. Au dansat în jurul lor, urmând coregrafia în sincron. Tresaream și suspinam la fiecare rotire, întoarcere și salt, de parca eu dansam.
Dar nimic nu m-a făcut să tresar cum a făcut-o mana lui Miles pe soldul meu.
-Shhht! I-am simțit respirația aproape de ureche. Nu le strica momentul.
Am clătinat din cap, incercand să-mi limpezesc gândurile. Puteam să îl ignor. Puteam să mă concentrez pe dansatoare și să îl ignor pe Miles.
Renata a fost prima care a atins un spectator. Și-a trecut degetele pe spatele lui Kieran cu gratie, de parca era o fantoma. Drept rasplata, a primit un zâmbet sclipitor aruncat peste umar.
-Nu te mai uita la el, mi-a soptit Miles în ureche.
-De ce să n-o fac? Uita-te puțin la el, e superb!
Era un adevăr de necontestat, Kieran era superb și nu numai fizic. Pe langa corpul trăsnet și moaca de model, avea o personalitate efervescenta, un zâmbet radiant și un simt al umorului voluptos.
-Poate ca este, dar nu merita osteneala, a oftat Miles. Crede-mă, Victoria, dacă Kieran putea fii salvat, aș fi riscat totul ca să-l salvez. Nu merita!
Am deschis gura, vrând să îl intreb ce înseamnă asta, dar nu am apucat decât să trag brusc aer în piept când cealaltă mana a lui Miles s-a asezat peste gâtul meu, strangandu-se ca o menghina și tragandu-mă în spate. Tot corpul mi s-a lipit de al lui. Spre rușinea mea, m-am cutremurat, iar el a simțit.
-Nu te mai uita la Kieran. Nu-i mai lasa pe baietii aia să te atingă, mi-a ordonat, cu buzele aproape lipite de urechea mea.
Am inghitit în sec.
-Aminteste-mi când ai început să îmi controlezi viața personala, domnule Warner, i-am cerut incercand să par calma, în ciuda bubuitului inimii din timpane.
-Ti-am spus ca din clipa în care te ating, ești a mea.
Am închis ochii în fata acelei amintiri.
-Au trecut patru ani de când mi-ai spus asta, Miles.
-Și ce ti-am mai spus atunci?
Am deschis ochii. Privirea mi s-a intersectat cu a lui Millie, care se uita curioasa spre noi. Un val nejustificat de furie mi-a încins tot corpul.
-Ca suntem mai mult decât timpul și spațiul, ca indiferent de câți ani și câte continente sunt intre noi, o să mă gasesti din nou, am spus, recitând cuvânt cu cuvânt ce-mi spusese în urma cu patru ani, chiar înainte să dispară în neant.
-Și? A insistat, strangandu-și degetele pe soldul meu.
Am tras adânc aer în piept, pregătindu-mă de impactul care avea să vina. Miles era un uragan și uraganele sunt nemiloase.
-Si nu ai vorbit serios, iar eu m-am culcat cu fratele tau.
Sunetul răgușit al rasului sau în urechea mea mi-a stârnit fiori în tot corpul. Genunchii mi-au cedat și eu m-am sprijinit de pieptul lui. A profitat de ocazie și m-a tras cativa pasi înapoi, spre umbrele copacilor.
-Am zis ca o să avem parte de toate experiențele de la Sensses împreuna, mi-a amintit el. Hai să facem din experimentul asta o experiență.
Mana de pe soldul meu i s-a mutat spre abdomen și a început să deseneze cerculețe încinse pe pielea mea acolo unde tricoul mi se ridicase cativa centimetrii.
-O să-ti povestesc ceva, mi-a spus impingandu-mi bărbia în dreapta cu degetul mare. Îl vezi pe șobolanul ăla mic?
Am incuviintat dand din cap cu ochii la Chuck.
-Saptamana trecuta a luat pe sus una din cameriste și a dus-o la o clinica unde se fac avorturi pentru ca e prea idiot să poarte un prezervativ și prea ignorant să-i cumpere fetei pastila de a doua zi.
Am clipit socata în direcția lui. Îl cunosteam pe Chuck de ani de zile, făcusem sex cu el de câteva ori în trecut când am încercat sa avem o relație, dar niciodată nu fusese atât de... pai, atât de mitocan. Oare Miles spunea adevarul? Ticalosul chiar lăsase o fata insarcinata și o obligase să facă avort?
-Și el? A continuat mișcându-mi capul spre Chris. El sta prin preajma doar din cauza lui Amber. E ca un cățeluș care se tine după stăpâna care nu-l baga niciodată în seama. Asculta-mă pe mine, Victoria, câinele ăsta o să muste intr-o zi!
Respiram din ce în ce mai greu în timp ce degetele lui se plimbau fara graba pe abdomenul și coastele mele. Erecția lui, tare ca piatra, mă inghiontea în spate.
Înainte de a apuca să mă gândesc la ce spusese, mi-a intors capul spre Kieran.
-Oh, n-aș putea să uit de cel mai bun prieten al meu, nu-i așa? A chicotit el, sunetul ajungând direct intre coapsele mele. Știai ca Kieran poate să cânte? Are o voce extraordinara, care-ti ridica parul pe ceafa, dar n-o să-l auzi cântând decât dacă îl imbeti înainte atât de rau încat să nu-și mai aducă aminte unde se afla.
Mana din jurul gatului și-a slăbit strânsoarea și a coborât incet, ca o atingere fantoma, de-a lungul umărului, gatului și apoi a brațului meu. Am tremurat ca o frunza în vant.
-Kieran poate sa cânte melodii de jale și de moarte în câteva limbi diferite. Am avut norocul de a-l auzi o data sau de doua ori.
Coapsele mi s-au strâns când și-a plimbat degetele de-a lungul conturului sânului meu. M-am agățat de tricoul lui și am scrasnit din dinti.
-De ce îmi spui toate astea?
Fara să-mi răspundă la întrebare, Miles m-a tras în pădure, în spatele unui copac. Mi-a lipit spatele de pieptul lui și mi-a prins un sân în palma, în timp ce gura i-a plonjat pe gâtul meu.
-Fa-o din nou! Mi-a cerut atunci când mi-am arcuit spatele, impingandu-mi fundul în el. Oh, la dracu! Eram cât pe ce să uit ceva!
Și eu eram cât pe ce să uit cum mă cheamă când și-a strecurat mana sub fusta mea și m-a frecat intre picioare, peste materialul chiloților.
-Am uitat să-ti povestesc despre Aris, a chicotit amuzat. Știi care e cel mai interesant lucru despre fratele meu?
Am clătinat din cap. Mă prinsese în mreje, ticalosul naibii. Nu mai puteam face nimic ca să scap de sub pânza pe care o țesea în jurul meu, neagra și întunecata ca sufletul lui.
Și-a strecurat degetele în chiloții mei, iar eu m-am frecat de ele. Mi-a acoperit gura cu cealaltă palma și și-a lipit gura de urechea mea.
Mi-a soptit doar trei cuvinte, apoi m-a sărutat pe umar.
Am gemut în palma lui când m-a penetrat cu doua degete și le-a împins pana la limita dintre extaz și durere.
-N-o să îi mai pronunți numele lui Aris, a marait aspru în urechea mea.
Mi-am dat ochii peste cap și m-am agățat cu ambele mâini de brațul lui. Abia dacă imi aminteam ce-mi soptise la ureche. Genunchii îmi cedaseră deja și tot corpul îmi tremura iar degetele lui nu-și încetineau atacul nici macar o clipa.
-Mi-ar plăcea să te aud țipând când îți dai drumul, dar mi-e teama ca o să atragi prea mulți spectatori, a soptit încet. Nu pot să te las să tipi, dar poți să mă musti.
Și-a asezat lateralul palmei în dreptul buzelor mele. Am deschis gura și mi-am înfipt dinții în mana lui. La început a fost mai mult o joaca, dar apoi și-a încleștat degetele în mine și a început să îsi miste brațul cu totul. Am țipat, insa sunetul s-a auzit înnabusit. Am muscat și mi-am înfipt unghiile în brațul lui.
Am crezut ca inima o să-mi iasa din piept când orgasmul mi-a luat cu asalt fiecare centimetru din corp. Spasmele veneau unele după altele, iar eu tremuram, la mila lui.
-Ce fetița cuminte, a chicotit sărutându-mă pe gat.
Un minut mai tarziu, când valurile de fierbințeala îmi părăsiseră corpul, încă eram în bratele lui, cu degetele sale în mine. Gafaiam.
-Ești un ticălos! Am spus sprijinindu-mi capul pe umărul lui.
-Un ticălos te-ar pune în genunchi și ti-ar cere să-l ajuți cu asta, a pufnit impingandu-și erecția în spatele meu. Eu nu fac asta, pentru ca nu sunt un ticălos.
-Poate ca nu ești genul ăla de ticălos, dar asta nu te face cu nimic mai bun, am spus incercand să-i trag mana din chiloții mei.
Și-a încordat brațul, iar eu am tresărit și am suspinat.
-Încă ești uda, Victoria, iar eu mă pricep să te fac să-ti dai drumul. Nu cred ca vrei să-i aducem aici pe toți prietenii tai și ai mei, nu-i așa?
Ultimul lucru de care aveam nevoie în clipa aia era ca toată lumea să afle ca îl lăsam pe Miles Mackenzie Warner să mi-o tragă cu degetele în pădure, cu o mulțime de oameni prin preajma.
Așa ca am clătinat din cap.
-Știam eu ca putem să ne intelegem, a oftat și și-a lipit buzele de tâmpla mea.
Spre rușinea mea, am închis ochii și m-am bucurat de moment. Toată povestea aia era atât de greșita, încat mă lua cu dureri de cap când mă gândeam la asta, dar se simțea atât, atât de bine!
Intr-un final, Miles m-a lasat să mă indepartez. Nu prea mult, numai un pas. M-a întors spre el ca pe o păpușa și mi-a aranjat hainele și parul. Parea foarte concentrat și îmi oferea un moment în care să mă holbez la el fara să-mi fie frica să nu fiu prinsa.
Era atât de incredibil de superb și întunecat și ticălos și eu știam atât de bine ca o să mă facă una cu pământul, încat nici n-a mai contat.
N-a mai contat când m-am apropiat de el și m-am ridicat pe vârfuri. N-a mai contat când m-am agățat de umerii sai și mi-am lipit buzele de ale lui. Când m-am tras înapoi mă privea puțin amuzat și foarte bănuitor.
-Încă te detest, l-am anuntat cu sinceritate.
A zâmbit.
-Dar?
-Dar asta nu înseamnă ca nu îți apreciez brațul robotic, am spus ridicând din umeri și pornind înapoi spre poiana.
-Brațul robotic? A pufnit neincrezator. Ce vrea să însemne... oh! Bine, m-am prins, a spus razand în hohote.
I-am arătat degetul mijlociu peste umar, dar n-am reușit să-mi șterg zâmbetul enervant de pe buze.
În poiana nu mai ramasesera decât Kieran și Millie, care se certau. La naiba, nu-mi dadusem seama ca stătusem atat de mult timp plecați. Imediat ce l-a văzut pe Miles, Kieran a pornit val-vârtej spre el. Nici o gluma, nici o privire, nici macar un zâmbet. Ceva îl enervase de-a binelea.
Am plecat de acolo înainte să fac vreo prostie, cum ar fi să mă holbez la Miles sau mai rau, să-i zâmbesc ca o proasta post orgasm. Aveam nevoie de distanta intre noi și ar fi fost minunat dacă aș fi fost ceva mai hotărâtă în privința asta. Mă purtam ca o idioata care nu avusese niciodată parte de atenția unui bărbat. Am mormait și am pufnit la gândul asta.
Nu apucasem să ajung înapoi pe potecile iluminate din resort când vocea lui Millie a despicat aerul.
-Victoria!
M-am oprit scrasnind din dinti și am așteptat-o.
-Mergi în resort? M-a întrebat atunci când m-a prins din urma.
-Da, tura mea în restaurant începe în douăzeci de minute.
-De ce mai lucrezi în restaurant? Miles spune ca ești oricum extrem de ocupata.
Miles vorbea cu Millie despre mine?
-Oamenii au nevoie de ajutor, am spus ridicând din umeri. Nu pot să-i abandonez pur și simplu și să las o tura neacoperită. Pana găsesc pe altcineva care să se descurce în restaurant la ora de vârf, o să acopăr eu tura.
Îi simteam privirea ațintită asupra mea, dar nu m-am uitat la ea.
-Miles poate să fie foarte intens, a spus după câteva clipe, ca din senin. Așa a fost mereu. Ne cunoaștem din liceu, pe atunci era chiar mai rau decât acum, a spus chicotind.
-Nu e treaba mea să știu cât de intens e domnul Warner, m-am forțat să spun, înghitind în sec gelozia care mă sugruma.
De ce îmi spunea mie lucrurile alea? De ce nu mă lasa în pace? De ce nu pleca înapoi de unde a venit sau, si mai bine, de ce nu se îneca în ocean?
-Oh, cred ca știi deja cum e el, a chicotit ea. V-am văzut în poiana, înainte ca Miles să te tragă în pădure.
Aș fi vrut să-i spun câte ceva, dar mi-am ținut gura inchisa. O parte idioata și nesăbuită din mine se bucura nespus de mult ca văzuse. Era aceeași parte din mine care o detestase pe Millie înainte de a o cunoaște. Faptul ca era draguta, simpatica și o dansatoare incredibila nu mă ajuta să mă simt mai bine, din contra.
-Știu ca nu e treaba mea...
-Atunci de ce te bagi? Am pufnit, taindu-i vorba.
I-am aruncat o privire taioasa peste umar.
-Pentru ca pari simpatica și de treaba și am mai văzut tiparul asta, Victoria, mi-a spus ridicând din umeri. Îl iubesc pe Miles, bine? E cel mai bun prieten al meu, dar asta nu înseamnă ca sunt oarba și proasta. Știu cât de manipulator e.
-Da-mi voie să ghicesc, ai aflat asta pe propria ta piele?
A durat câteva clipe pana când s-a hotărât să îmi răspundă. Când a vorbit, vocea ei suna mai rece și avea o nota de autoritate pe care n-o auzisem pana atunci.
-De fapt, chiar da, dar nu așa cum crezi tu. Nu m-am culcat niciodată cu Miles, dacă asta e motivul pentru care te uiți atat de urat la mine de o saptamana incoace.
I-am aruncat o privire incruntata. Nu de-asta mă uitam urat la ea!
-Atunci, ce vrei să spui?
-Eu, Miles, Aris si Kieran ne cunoaștem din liceu, a început ea să îmi explice. Ei erau parte din grupul celor populari, iar eu făceam parte din pleava societății. Știi tu, tocilara ciudata cu haine stridente care nu ieșea la întâlniri. Baietii astia trei m-au adoptat, cred. Cert e ca ultimii doi ani de liceu nu au mai fost atât de dificili.
Pe măsura ce vorbea, un zâmbet larg i se întindea pe buze.
-Zici ca nu te-ai culcat cu Miles, am spus gânditoare. Atunci cu Aris? Sau Kieran?
Millie a clătinat din cap, apoi a ras.
-Nu m-am culcat cu niciunul dintre ei, mi-a spus chicotind. Singura experiență sexuala pe care am avut-o vreodată cu un bărbat a fost în ultimul an de liceu, când știam deja ce orientare sexuala am, dar am crezut ca pot să schimb asta. Câteva luni mai tarziu am cunoscut-o pe Bri și de atunci suntem Camilla și Bri, cuplul anului în fiecare an.
O parte uriașă din mine a răsuflat usurata. Brusc n-am mai detestat-o atât de mult.
-În orice caz, nu despre asta voiam să vorbesc cu tine, ci despre Miles, și-a dres ea vocea câteva clipe mai tarziu.
-De ce? Dacă sunteți prieteni atât de buni, de atât de mult timp, de ce vrei să îmi spui lucruri care s-ar putea să-i strice ploile?
Cred ca în realitate îmi era frica de ce ar fi putut să-mi spună, pentru ca în definitiv nu dădeam nici doi bani pe prietenia lor.
-Asta crezi ca vreau să fac? Nu ca n-ar merita, Miles e un ticălos notoriu!
Cu asta puteam să fiu de acord!
-Miles a fost un coșmar în liceu și chiar mai rau în facultate. Și când zic un coșmar, vreau să zic la propriu. Unde erau necazuri, era și el. Se bătea mult, se droga și mai mult și petrecea cinci nopți din șapte. Era sufletul petrecerilor și sufletul încurcăturilor. Acum patru ani a dispărut un weekend. Nu ne-a spus unde a fost plecat și Aris susține ca nu stie nici pana în ziua de azi. Cert e ca a venit schimbat. Încă era un ticălos blestemat, dar parea cumva mai cumpătat.
Patru ani. Un weekend. Trebuia să fie doar o coincidenta stranie.
-Tot nu înteleg de ce îmi spui mie toate astea.
-Acum doi ani ne-am îmbătat împreuna, a continuat ea de parca nici nu vorbisem. Eu mă certasem cu Bri, lui Miles nu-i trebuie un motiv adevărat să se îmbete. Cert e ca eram amandoi foarte beti. L-am întrebat unde a dispărut în weekendul acela. Nu mi-a spus asta, dar mi-a spus ca și-a găsit o busola morala.
Inima mea s-a oprit o clipa.
-Mi-a spus ca a cunoscut o fata care, dacă ar vrea si s-ar strădui, ar putea să-l facă să-i mănânce din palma. Parea deopotrivă mândru și speriat de descoperirea lui.
Inima mea a bătut din nou, de zece ori mai repede și mai tare.
-Și mi-a spus ca numele ei e Victoria și ca în ziua în care o să puna mana pe ea, o să fie pentru totdeauna.
În punctul asta uitasem cum să mai respir. Poate ca pana la urma nu era o coincidenta.
Mi-am dres vocea, dar când am vorbit, tot a sunat gatuita.
-Și crezi ca e vorba despre mine?
-Nu, nu cred, a spus chicotind. Știu ca e vorba despre tine, de-asta îți spun: ai grijă, Victoria! Miles nu și-a dorit multe lucruri în viața, pentru ca a avut mereu totul, dar lucrurile pe care și le dorește? Poate să devină foarte posesiv și maniac cu ele.
CITEȘTI
Soarele a răsărit și astăzi (Sensses)
RomanceÎn timp ce Victoria Wade și-ar da foc ca să salveze lumea, domnul Warner ar da foc lumii ca să se salveze pe sine. Însă cei doi au un lucru în comun: Amandoi se pricep de minune la incendii și jocul lor preferat este să-și dea foc reciproc. "-Și de...