11. Proces de hartuire sexuala

224 42 7
                                    

Victoria
Prezent

-Ce naiba facem aici?
N-am indraznit să trec peste prag. Ramasesem blocată în cadrul usii, strangand tare marginile halatului.
-Bun venit, Victoria, mi-a urat Nadine cu un zâmbet larg. Te rog, intra!
Langa ea, cu spatele la mine, puteam sa-i văd spatele musculos și bronzat al soțului ei, Gabe.
Mi-am mutat privirea asupra blestematului care mă mințise.
-Ce naiba facem aici? Am repetat, mult mai apăsat.
-Ne bucuram de una dintre experiențele pe care le pune la dispozitie Sensses.
În timp ce spunea asta, și-a scos halatul, ramanand îmbrăcat cu nimic altceva inafara de o pereche de pantaloni scurti de înot. Era, practic, dezbrăcat, pentru ca bucata aia inutilă de material nu lasa mult loc de imaginație. Mi-am mutat privirea cu viteza luminii, înainte de a mă holba cu nesimțire la corpul lui nesimțit de atragator. În treacăt am observat ca avea mai mulți mușchi abdominali decât crezusem vreodată ca e posibil.
-Înainte de a incepe sesiunea, o să va rog pe amandoi să luati loc și...
-Ce sesiune? Am întrebat cu vocea pitigaiata de agitație, întrerupând-o în mod abuziv pe Nadine, care mi-a aruncat o privire incruntata.
O cunosteam de când eram doar un copil. A venit în resort la câteva luni dupa mine și mama. Pe vremea aceea era o tânără cu ambiții. Ulterior l-a cunoscut pe soțul ei, Gabe, și împreuna au pus bazele unuia dintre cele mai solicitate servicii de la Sensses: masajul tantric.
Ceea ce mă aduce din nou la problema mea:
-Ce naiba se întâmpla aici? Am întrebat încă o data, nelăsându-i timp lui Nadine să îmi răspundă.
-Aveți o rezervare pentru masaj de cuplu, mi-a spus femeia senina.
Am clipit buimacă.
-Cine a făcut rezervarea?
-Eu? A pufnit Miles.
-Zău, Aris? Și de ce ai făcut așa ceva?
Observasem ca, de fiecare data când îi spuneam Aris, i se zbătea o vena pe gat, așa ca nu mai conteneam din a-i spune așa.
-Pentru ca, așa cum ti-am spus, o să ne bucuram pe rând de toate facilitățile resortului vara asta. Împreuna, a mai adăugat ranjind, apoi s-a asezat pe salteluta întinsa pe jos.
-Dacă vrei să intri și să închizi ușa, Victoria, eu și Gabe o să va explicam câteva lucruri, apoi putem începe.
M-am strâmbat involuntar.
-Poate ca Victoria e prea pudica pentru o sesiune de cuplu, a sugerat Miles, ca din întâmplare. Poate e mai potrivită pentru ea o sesiune individuală.
Mi-a aruncat o privire aparent inocenta. Ticalosul blestemat încerca să mă tragă pe sfoara, nu-i așa? Voia să apeleze la incapabilitatea mea de a refuza o provocare, ca să fiu de acord cu ideea lui prosteasca.
Dacă asta fusese planul lui, naiba să-l ia dacă nu a funcționat perfect!
Am intrat în incapere, am închis ușa și m-am trântit pe saltea, langa el, lasand atât de multa distanta cata puteam intre noi.
-Perfect, a surâs Nadine. Acum, eu o să va explic scopul acestei sesiuni de masaj, iar Gabe o să va ofere toate detaliile tehnice pe care trebuie să le știți.
-Suntem ochi și urechi, a ranjit Miles, făcându-i cu ochiul.
Era o mișcare menita să topească chiloți, dar nu și pe ai lui Nadine. Femeia n-a făcut decât să zâmbească amabila. Nu s-a holbat nici macar puțin. Mie mi se strânsese stomacul, chiar dacă ticalosul nu îmi zambise mie.
-Scopul masajul tantric e să elibereze legăturile energetice din voi și dintre voi, să va conecteze cu sinele și cu celălat. Bineînțeles, n-o să putem face asta intr-o singura ședința, dar putem încerca și-o să vedem unde ajungem. Acum, va rog să-mi spuneți, vreți să lucram pe partea personala sau pe cuplu?
-Personala, am spus în același timp în care Miles a spus:
-Cuplu!
Ne-am uitat unul la altul în același timp.
-Despre ce cuplu vorbești? Am șuierat printre dinti.
-Împreuna! A spus apăsat. Suntem o echipa. Facem asta împreuna! Dacă nu cumva îți e frica, ceea ce pot să înteleg, pana la urma...
-Oh, taci odată! Am pufnit enervata. Fie. Cuplu să fie, Nadine!
Femeia mi-a zâmbit. Oare se enerva vreodată? Oare simțea vreodată nevoia să urle, să înjure, să arunce cu obiecte?
-Atunci, astăzi o să explodam senzualitatea, sexualitatea și individualitatea...
-Poftim? Am indrugat buimacă, holbandu-mă la ea cu ochii cât rotile carului alegoric din ziua paradei.
-Am spus ca o să explodam...
-Am auzit ce ai spus, însă nu înteleg! Cum adică o să explodam senzualitatea și sexualitatea?!
Nadine s-a încruntat. Ca să vezi, avea și alta expresie faciala inafara de zâmbet!
-Asta face masajul tantric, a intervenit Miles, ca un cunoscător. Deschide cai energetice care ajuta la cunoașterea sinelui. Poți să treci peste introducere, Nadine!
Oare Nadine putea să îmi deschidă niște cai energetice care să mă ajute să-l sugrum cu mâinile goale? Era nedrept de înalt și musculos, știam ca intr-o lupta cinstita aveam nevoie de toate avantajele și dacă energiile lui Nadine puteau să-mi aducă puncte în plus, la naiba dacă o să refuz!
Gabe s-a alăturat înainte ca eu să am timp să mă gândesc la o replica inteligenta.
-Domnule Warner, ati mai făcut ședințe de masaj tantric?
-Sigur ca da! A spus el relaxat. Unele dintre cele mai interesante experiențe din viața mea s-au intamplat intr-o incapere ca aceasta.
I-am aruncat o privire banuitoare. Unele dintre cele mai interesante experiențe din viață? Nu era o exprimare cam fastuoasa pentru o ședința de masaj?
-Mă bucur să aud asta, a surâs Gabe. Totuși protocolul mă obliga să va explic la ce să va asteptati.
-Chiar te rog, am spus tăios. Poate ca domnul Warner stie despre ce e vorba, dar eu nu!
Gabe a incuviintat și s-a asezat în genunchi, la un metru în fata mea. Se uita fix în ochii mei, fara să clipească, ca un psihopat.
-Fiecare om resimte diferit experiența masajului tantric, a început el să îmi explice. Pentru unii e doar un masaj mai intens, alții îl descriu ca pe o experiența extracorporala. Sunt oameni care se relaxează atât de mult în timpul ședinței încat se conectează cu bucati din sine pe care nu le cunoșteau, având parte de revelații sau premoniții. Sunt și alții, care se conectează cu latura primara a ființei, ajungând în străfundurile senzualității și ale sexualității. Unii oameni se excita în timpul ședinței, alții ajung la orgasm. Depinde de tine și de cât de mult ești dispusa să te abandonezi.
Pe măsura ce vorbise, am simțit cum mi se încinge fata. Să mă excit și să am orgasm? Ce naiba era ăla, masaj erotic? Am deschis gura dorind să spun ceva, dar n-aveam habar ce să spun, așa ca am închis-o. Voiam să plec. Incepusera să îmi tremure mâinile și să-mi transpire palmele.
-N-o să avem timp să lucram astazi cu toate zonele de interes ale corpului, așa ca o să ne rezumam la ceafa, umeri, piept și tălpi.
-Ce păcat, a oftat Miles dezamăgit. Chiar speram la experiența completa.
M-am holbat la el.
Experiența completa? Se referea la...
Chiar la asta se referea, mi-am dat seama când l-am văzut schimbând o privire cu Gabe. Omul voia ca Nadine să i-o frece? Și soțul ei era de acord cu așa ceva?!
-Nadine poate să va personalizeze ședința după cum doriți, domnule Warner.
-Sigur ca pot, a spus femeia zâmbind larg. Doar să-mi spuneți ce nu doriți să facem, domnule Warner.
-O să te anunț când o să aflu, a surâs el.
Eu eram muta. Prea rusinata de imaginile din capul meu ca să mai zic ceva, prea socata de frustrarea din piept ca să mă gândesc serios la ea.
Atunci când Gabe mi-a cerut sa-mi scot halatul si să mă asez pe cealaltă saltea întinsa pe burta, am făcut ce mi-a cerut fara să comentez.
După câteva clipe, Miles s-a intins și el, tot pe burta, cu fata spre mine. Niciunul dintre noi n-a spus nimic.
-Uleiul e fierbinte, ne-a avertizat Nadine. E posibil să aveți impresia ca va arde, dar va asigur ca temperatura lui e sigura.
Uleiul chiar era încins. Primele picături s-au simțit precum lava. Asteptam numai să simt miros de piele arsa. Am tresărit, dar nu m-am mișcat, în ciuda instinctului care încă mă indemna să fug.
Miles se uita lung la mine, fara să-i tresară nici un mușchi pe fata. Cu coada ochiului, am văzut-o pe Nadine aplecandu-se deasupra lui. În același timp i-am simțit mâinile lui Gabe pe umeri și ceafa.
O clipa mai tarziu am suspinat și am închis ochii.
-Relaxeaza-ta, Victoria, m-a indemnat el. Lasa-te purtata de curent.
Să mă las purtata de curent? Vezi să nu! Am rămas la fel de alerta și incordata, în ciuda îndemnului sau. Eram tensionata și nu numai corpul meu, dar și mintea mea refuza să coopereze și să-i facă lui Gabe misiunea mai usoara.
Auzeam foșnete. Auzeam mormaieli. Auzeam suspine.
Unele veneau de la mine. Altele, nu.
Ce nu spusese Gabe era cât de ușor te putea fura curentul pur și simplu, fara să vrei, exact ca atunci când intri în ocean prea increzator și te trezești tras în larg, fara nici o sansa de a mai ajunge la mal.
Nu știu ce făcea tipul ăla cu mâinile pe ceafa și umerii mei, dar tot corpul meu reacționa în funcție de butoanele pe care le apăsa. Era ca și cum devenisem un instrument, cu clape și corzi, pe care el le apasa cu profesionalism.
-Va rog să va intoarceti cu fata în sus, domnule Warner, am auzit-o pe Nadine ca prin vis.
Am vrut să deschid ochii, dar n-am reușit să mă conving. Sânii mă dureau, presați de salteaua de sub mine și stransi în costumul de baie pe care îl purtam. Aveam abdomenul contractat și coapsele încinse.
-Poți să te întorci, Victoria? M-a întrebat Gabe în soapta. Ai nevoie de ajutor?
M-am răsucit abia când i-am simțit degetele atingandu-mi brațul și asta doar ca să îi arat ca mă descurc singura.
Imediat ce am ajuns cu ochii în tavan, am înteles ca fusese o decizie înțeleapta să-mi țin ochii închiși. Eram foarte tentată să întorc capul, ca să mă uit la Miles. Eram hiperconstienta de fiecare respiratie sacadata ce-i părăsea buzele, de fiecare fosnet și fiecare murmur.
Era frustrant, decadent, umilitor și Gabe m-a readus în simțuri când mi-a turnat ulei încins pe clavicule, făcându-mă să tresar.
-O să îți las bretelele pe brațe și o să îți imping costumul de baie sub sani, m-a anuntat uitându-se în ochii mei, de sus. E în regula?
Am incuviintat dand din cap, în ciuda inimii care-mi bătea speriata în piept. De ce făceam asta? Doar din dorința stupida de a-i demonstra lui Miles ca pot să mă ridic la inaltimea provocărilor lui? Asta era o prostie de la bun început! Niciodată nu mă ridicasem la inaltimea provocărilor lui, nici în urma cu patru ani și cu siguranța nici acum!
Aerul încărcat din jur mi-a atins sfârcurile deja întărite. Am scrasnit din dinti când Gabe mi-a picurat uleiul încins pe sani, dar nici el, nici uleiul și nici aerul nu erau motivul pentru care mi s-a infiorat pielea din cap pana în picioare, ci suspinul pe care l-am auzit venind din apropiere, acolo unde Miles stătea intins. Nu îndrăzneam să mă uit spre el, ca să îi văd expresia de pe fata. Doar stăteam acolo, privind tavanul, în timp ce corpul îmi era devastat de senzații care n-aveau nici o legatura cu mâinile care mă atingeau, ci cu ochii pe care îi simteam arzandu-mă de vie.
Eram atât de tensionata, încat atunci când vocea dura și incarcata a lui Miles a umplut aerul, am tresărit.
-Iesiti afara!
Știam în adâncul sufletului ca nu vorbea cu mine și gândul asta mi-a dat un sentiment de beatitudine care n-avea legătură cu uleiurile de aromaterapie.
-Pardon? A chitait Nadine, vocea ei venind de undeva de la picioarele lui.
Pieptul mi s-a încălzit de usurare când am înteles ca nu i-o freca chiar acolo, langa mine și soțul ei.
-M-ai auzit, a lătrat el. Iesiti afara amandoi și inchideti ușa!
Spre groaza mea, amandoi au executat ordinul. Una peste alta, Miles sau Aris, el era un Warner și era șeful lor. Imediat ce Gabe s-a îndepărtat, mi-am tras cupele costumului de baie peste sani. Fusesem foarte proasta să accept provocarea aceea. Un jucator bun ar trebui să stie când să zică pas. Probabil nu eram un jucator atât de bun precum îmi placea să cred.
Sunetul pe care l-a produs ușa când s-a închis în urma celor doi a fost ciudat. Mi-a răsunat de multe ori în minte, acoperind fosnetele ce veneau din dreapta mea.
Am închis ochii o clipa. Când i-am deschis, Miles era langa mine. Am încercat cu toată voința să nu suspin. Avea parul ciufulit și îi cădea pe frunte. Ochii lui verzi cu irizații maronii încadrau niște pupile atât de dilatate, încat aș fi jurat ca prizase cocaina toată ziua. A inghitit în sec.
-Habar n-am ce încerci să faci de data asta, dar tocmai mi-ai stricat energiile, Aris! L-am anuntat iritata, întrebându-mă în același timp cum de reușesc să nu gafai.
-Nu mi-am dat seama ca te simțeai atât de bine cu mâinile lui Gabe pe tine, a spus privindu-mă încruntat.
Mi-am dat ochii peste cap.
-Mă simteam excelent!
-Știi, mă pricep la masaj la fel de bine ca el, m-a anuntat cu o atitudine aroganta. Cred ca m-aș descurca chiar mai bine!
Inima mi s-a oprit o clipa în piept doar ca să înceapă să bata din nou, de doua ori mai repede. Am clipit buimacă atunci când a ieșit din raza mea vizuala.
-Hei! Unde te duci!
Nu s-a deranjat să-mi răspundă, dar am înteles în scurt timp. Lumina din camera a scăzut în intensitate, ajungand difuza. Muzica s-a auzit câteva clipe mai tarziu, piesa When we're high a umplut aerul și așa încărcat. L-am simtit venind langa mine înainte de a-l vedea. S-a oprit în dreapta mea, în genunchi pe podea.
-Ce tot faci? Am întrebat incruntata. N-o să ne jucam de-a maseurul!
-Da-mi mana, Victoria.
Stătea cu palma întinsa spre mine. I-ar fi fost foarte ușor să mă prindă pur și simplu de mana, dar voia să cooperez.
E o idee atât de proasta, ca nici macar în categoria ideilor proaste nu se califica!
E numai un masaj la mana, Victoria. Nici macar nu e o zona importanta din corp. Nu fii proasta!
Dar o să mă atinga, pentru numele lui Dumnezeu! Nu am atâta încredere în mine in ce-l priveste încat să-l las să mă maseze!
E doar o mana!
Mi-am asezat palma peste al lui înainte ca discutia cu vocea din capul meu să ajungă la un consens. Fie ce-o fi, voiam să văd pana unde o să meargă prefăcându-se ca e Aris și ca noi doi nu ne-am cunoscut în urma cu patru ani.
-De ce ai fost de acord cu porcăria asta, Victoria?
Parea frustrat. Am deschis doar un ochi ca să îl privesc nedumerita.
-Tu ai vrut să accept porcăria asta, Aris, am zis apăsat, punând și mai mare accent pe numele despre care știam ca nu era al lui. Practic m-ai provocat fatis să-ti fac jocul, așa ca iată-mă!
Nu a spus nimic, dar i-am observat încordarea din maxilar și buzele strânse. Dintr-un motiv sau altul, lui Miles nu-i plăcea să mă vadă întinsa pe jos, în timp ce un bărbat oarecare mă umplea de ulei. Eram prea mândră și prea inteligenta ca să mă mint ca nu despre asta era vorba.
-De ce i-ai dat afara pe Gabe și Nadine? Am întrebat inchizand din nou ochii, incercand să mă relaxez.
Nu aveam nici o șansa. Nu îmi atingea decât degetele și palma, dar fiecare apăsare a degetelor lui în anumite locuri îmi trimitea unde de soc prin tot corpul. Da, Doamne, să nu gem.
După mai bine de un minut în care n-a vorbit, am decis să insist:
-De ce m-ai adus aici dacă știai ca n-o să mă lasi să mă bucur de experiența asta, Aris?
Nu mi-a răspuns nici de aceasta data, dar îi simteam frustrarea crescând, cu toate ca nici macar nu mă uitam la el. Îi simteam și privirea arzandu-mi pielea și pieptul. Ar fi fost de-a dreptul amuzant, dacă nu aș fi simțit ca îmi curge lava prin vene.
-De ce...
-Dumnezeule, vrei să nu mai pui atâtea intrebari? S-a rastit brusc, făcându-mă să deschid ochii.
Pana și degetele îi incremenisera pe ale mele. M-am uitat la el exact așa cum te uiți la pubela de gunoi care da pe-afara de resturi imputite.
-Poate dacă...
-Da, da, știu! S-a răstit în continuare, nelăsându-mă să vorbesc. Dacă ti-aș raspunde la intrebari!
Mi-am smuls mana dintr-ale lui și m-am ridicat în capul oaselor. Cum stăteam așa, intoarsa aproape cu totul spre el, ochii nostrii erau aproape la același nivel. M-am încruntat.
-Care naiba e problema ta? Am pufnit deranjata. Să-ti amintesc ca asta nu a fost ideea mea? Să-ti amintesc ca nimic din toate astea nu au fost problema mea? Nu ti-am cerut nici să mă aduci aici, nici să mă bagi în consiliu și nici să mă...
M-am oprit brusc și nu pentru ca am vrut să tac, ci pentru ca Miles mi-a închis gura.
La propriu.
Cu propria lui gura, atunci când s-a năpustit spre mine și, înainte ca eu să-mi dau seama ce se întâmpla, limba lui era deja în gura mea.
Am încercat să tip, dar sunetul s-a auzit ca un geamat prelung, pe care l-a inghitit în timp ce m-a prins cu o mana de par și cu una de talie, ca să mă tragă spre el.
Mi-am pus ambele palme spre pieptul lui și am încercat să îl imping. Cu cât încercam mai mult să îl resping, cu atât mai insistente deveneau buzele lui, cu atât mai adânc îsi împingea limba în gura mea.
N-am rezistat mult.
Rezistența mea a cedat exact ca o cocioaba în fata tunurilor de război. În prea puțin timp ca să fie decent să recunosc, mâinile mele nu l-au mai împins. Buzele mele nu au mai opus rezistența. Limba mea s-a împins parca cu de la sine putere în gura lui și înainte de a-mi da seama ce fac, eu eram cea care îl trăgea pe el mai aproape.
A gemut și a suspinat când i-am prins limba intre buze și i-am supt-o cu putere.
-Futu-i, Victoria, a marait în gura mea.
Am gemut în fata vocii lui răgușite și supraexcitate. Defectele lui Miles Warner erau nenumărate și îngrozitoare, dar știa al naibii de bine cum să-și miste limba, buzele și mâinile pe mine. Când a coborât cu dinții în jos pe gâtul meu aproape ca am avut orgasm.
Cu o mana m-a prins de un sân, iar cu cealalta de fund. Nici macar n-a fost nevoie să mă tragă spre el, pentru ca m-am lipit de buna voie de fiecare centimetru din corpul lui.
Era nedrept! Doamne, cât de nedrept era! Ticalosul era numai muschi și piele întinsa, bronzata și uleioasa. Mirosea ca o mașinărie de oferit orgasme pe tava. M-am frecat de el, erecția lui lipita de abdomenul meu resimțind toate legile fizicii în același timp. A marait în gura mea și s-a mutat mana de pe fundul meu pe interiorul coapsei, aproape, dar nu destul de aproape, de locul în care îl voiam cu fanatism.
Chiar o să îl lasi să ti-o tragă în timp ce pretinde ca e fratele lui geamăn?
Vocea rațiunii mele a răsunat ca o alarma antiaeriana. Era zgomotoasă, enervanta și mi-a făcut trupul să devină rigid și tensionat.
El a observat schimbarea, așa ca si-a încetinit asaltul asupra sânilor mei, încă prinși în costumul de baie. Am deschis ochii și magia s-a rupt.
Fir-ar!
Și-a îndreptat postura gafaind. Ochii lui erau mai întunecați decât îi văzusem vreodată. Avea pupilele atât de dilatate, încat nu mai ramasese decât un cerculeț verzui în jurul lor. Puteam să-mi văd reflecția în ei.
-Ce s-a intamplat? M-a întrebat prinzandu-mă din nou de fund, cu ambele mâini.
A încercat să mă sărute din nou, dar am reușit să intorc capul la timp.
-Cum de nu te-ai ales niciodată cu un proces de hărțuire sexuala, Aris Anthony Warner?
Fiecare centimetru din corpul lui s-a tensionat. Când m-am tras de langa el, m-a lasat să mă indepartez. Mi-am pastrat mimica inexpresiva atunci când m-am uitat în ochii lui. Era enervat, frustrat și debusolat.
-Poftim?
-Așa te porți cu toți angajatii tai? Le pui la dispozitie facilitați, ca mai apoi să încerci să le intri în chiloți, Aris? Am întrebat cu vocea seaca și egala.
Eram o jigodie? Bineînțeles! Mă simteam vinovata? Nu chiar în clipa aia. Merita asa ceva, blestematul, dat fiind ca mă mintea de săptămâni? Fara doar și poate!
-Ce? S-a rastit încruntat. Nu! Despre ce naiba...
Apoi i-a picat fisa. Umerii i s-au relaxat, incruntatura i-a disparut de pe fata și orice alta emoție umana s-a evaporat în neant. Nu știu exact ce s-a petrecut în clipa aia în mintea lui, dar ceva a fost, cu siguranța.
Nu a încercat să mă oprească atunci când m-am ridicat de pe saltea și am plecat.
Nici în următoarele zile n-a încercat să vorbească cu mine. Nici un email. Nici un apel dubios. Nici un mesaj enervat.

Soarele a răsărit și astăzi (Sensses) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum